Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-03-02, 16:19

sądze że Advan bardzo ładnie by się prezentował.... Jedne sanny z "nz" już stoi na takich :)

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-03-03, 09:24

Ryba Wysłany: Wczoraj 16:19 Temat postu:

sądze że Advan bardzo ładnie by się prezentował.... Jedne sanny z "nz" już stoi na takich
A moze jest jakieś foto podglądowe tego Sunny na felgach....??? na allegro są Advany ;) i to full :mrgreen: też fajnie wyglądają ale to nie ori,, pewnie china itp.
jeszcze kiedyś widziałem ruskie kute fele w dobrej cenie moze to byłby dobry kompromis ? ktos miał z nimi styczność :-) ???

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2011-03-03, 09:33

co prawda nie białe ale... proszę bardzo

Obrazek

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-03-03, 09:44

Fajne te felgi jdm pełna gębo dobrze się komponują z autem w tym kolorze :] a gdzie je dorwałeś w pl :-> ??? to chyba 15" jaka jest ich waga? A jesze mam takie małe pytanie jak zrobiłeś te naklejki ABS na tylnych błotnikach czy to ori?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-03-03, 10:19

Naklejki są fabryczne z tego co wiem, są to 15, waga koło 6-7kg. Są to felgi z Allegro o których mówiłeś. Więcej info uzyskasz w temacie szopena :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-03-03, 12:17

Moim zdaniem to bierz 15" dużo lżejsze koła zmuły nie będzie no i jakieś opony typu r888 itp duzo tańsze ;-)

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-03-03, 16:35

Gruby Projekt :) ciekawe jak wysoko zawiesisz "poprzeczkę" :) tak czy siak auto będzie niezły kozak

a co do felg to nie wiem czy przy tej mocy będzie mowa o jakiejś zamule :) także myślę że w tym przypadku rozmiar nie gra takiej roli ;)

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-03-03, 17:44

MRC pisze:Gruby Projekt :) ciekawe jak wysoko zawiesisz "poprzeczkę" :) tak czy siak auto będzie niezły kozak

a co do felg to nie wiem czy przy tej mocy będzie mowa o jakiejś zamule :) także myślę że w tym przypadku rozmiar nie gra takiej roli ;)
Dzięki wielkie :-D ... w tym roku aby nissan odpalił i chcę dopieścić wizualnie auto! jedno wiem paliwa na silniku szybko mi nie zabraknie ;-)
a co do rozmiaru myśle ze 16'' to idealny rozmiar pozatym mam kapcie juz na tył... i rzeczywiście przy tej mocy straty powinny być nieodczuwalne...

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-03-03, 18:08

16 - są fajne ale tak jak limon mówi.. cena za opony zupełnie z innej bajki :P Wiem co mówi bo sam mam 16 i mam z tym problem :-|

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-03-03, 18:15

Ryba pisze:16 - są fajne ale tak jak limon mówi.. cena za opony zupełnie z innej bajki :P Wiem co mówi bo sam mam 16 i mam z tym problem :-|
zgadzam się z wami panowie ceny <do bani> za 16'' sa z d.. wzięte.. ale co zrobić :-/

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-03-03, 18:45

heh no niestety realia nie rozpieszczają w tej kwestii opona na 16-stke mega droga a 17-stka to jak dla mnie już za duże koło do sunnego...

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2011-03-04, 23:28

Federale RS-R są w dobrej cenie na 16 cali, czekam aż ktoś je stestuje i chyba sam się skusze:)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-03-05, 15:09

Tylko 16" lub więcej jak ma być dmuchane. Nie dość, że dobrze wygląda to jeszcze zmieniają przełożenie skrzynia-asfalt i standardem są opony szerokości 205 a nie wiem czy i 215 nie wejdą co z kolei przełoży się na trakcję w porównaniu do np. 195/15.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-03-07, 13:38

Toyo R888 215/50 R16 profil ciut za wysoki chyba nie ma 215/40 ??w ofercie r888 toyo , ten rozmiar byłby ok no i trakcja lepsza...
... poprzedni właściciel rocznik 1934 :mrgreen: przewidział dalszą historie swojego nissana :hah: i postanowił umieścić adekwatny emblemat ;)


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-03-14, 12:01 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2011-03-07, 15:22

Królik jest prze ch***m:D
Ostatnio zmieniony 2011-03-07, 18:07 przez Sedric, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2011-03-07, 19:17

bodek pisze:Tylko 16" lub więcej jak ma być dmuchane. Nie dość, że dobrze wygląda to jeszcze zmieniają przełożenie skrzynia-asfalt i standardem są opony szerokości 205 a nie wiem czy i 215 nie wejdą co z kolei przełoży się na trakcję w porównaniu do np. 195/15.
215/40R16 na feldze 7,5' o ET38 wchodzą do 100NX-a bez negatywów z tyłu bez problemu :) dopiero negatyw na mcphersonach może być problemem.


lukasz84 pisze:Toyo R888 215/50 R16 profil ciut za wysoki chyba nie ma 215/40 ??w ofercie r888 toyo , ten rozmiar byłby ok no i trakcja lepsza...
nie ma co poprzedni właściciel przewidział dalszą historie swojego nissana :hah: i postanowił umieścić adekwatny emblemat ;)


Obrazek
Ja myślę, że skusiłbym się na rozmiar 205/50R16. Oraz na opony Toyo R1R.

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-03-15, 16:51

Ostatnio ciiiisza ... jak to często bywa w tego typu projektach.. jest ciut pod górkę ,trochę części jest w drodze , kół jeszcze nie ma,(czekam na zdjęcia z uszkodzeniami) ale liczę ze coś się ruszy ,nie lubię też na nikogo naciskać i chyba nie muszę bo.... termin wyjazdu z garage A.K jest już ściśle ustalony także na majówkę nismo powinno już śmigać :]
Zderzak przedni, lusterka ,tylna klapa z lotką , pojechały do lakierowania .. a niżej Nissan w kolorze rot-rost jutro będzie ostatni odjazd nawet mi szkoda <nie> .. i parę nowych fotek>pozdrawiam
Obrazek
Obrazek
baran14
OIL CATCH TANK ProPERFEKT ..dobry stosunek ceny do jakości polecam.
Obrazek
Obrazek
korektor siły hamowania na swoim miejscu
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-03-15, 18:50 przez lukasz84, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Tuner
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2010-08-11, 15:56
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Post autor: Tuner » 2011-03-15, 17:13

uwielbiam tą białą gałkę :mrgreen:
Fotografia
był japoniec - jest japoniec :D
N14 -> E11
Still better than Hunda

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-03-15, 18:47

Dobry temat z tym korektorem ale sprawdź najpierw czy w ogóle był on potrzebny. Słyszałem opinie, że usunięcie oryginalnych korektorów i podłączenie tyłu bezpośrednio do pompy nie powodowało nadmiernego efektu blokowania tyłu (bynajmniej w Sunnym). Kolejna rzecz to przy okazji robienia hamulców zastanowił bym się nad zaadoptowaniem pompy i serwa z Almery. Nie wiem dokładnie dlaczego ale jednak jest mocniejsza niż w Sunnym. Pewnie jest większy tłoczek.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-03-15, 19:07

bodek pisze: Kolejna rzecz to przy okazji robienia hamulców zastanowił bym się nad zaadoptowaniem pompy i serwa z Almery. Nie wiem dokładnie dlaczego ale jednak jest mocniejsza niż w Sunnym. Pewnie jest większy tłoczek.
hmm szkoda że wcześniej tego nie wiedziałem .. z czasem popracujemy ale pierw trzeba przetestować obecny set a pózniej bedziemy go usprawniać jak nie podoła..Dzieki za sugestie .. a propo twego nissana to szkoda że Bodku wcześniej nie chciałeś go sprzedać, bo strasznie mi sie podoba twoje białe gti i miałbym generalnie dużo łatwiejszą drogę do zbudowania mocnego sunniacza z SR20VE.. +T no ale tez nie jest zle

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-03-15, 19:58

N15 GTI po lifcie ma większy tłoczek, ponoć taki jak Skylinie
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-03-19, 16:01

PumaRST pisze:N15 GTI po lifcie ma większy tłoczek, ponoć taki jak Skylinie

Poważnie?

ps. no heble to 1sza rzecz przed jakimkolwiek tuningiem mechanicznym, o czym się niestety ost. przekonałem, ale cóż bywa, raz pęka serce raz prezerwatywa ;)

pozdro

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-03-19, 20:33

NadiR pisze:Poważnie?

ps. no heble to 1sza rzecz przed jakimkolwiek tuningiem mechanicznym, o czym się niestety ost. przekonałem, ale cóż bywa, raz pęka serce raz prezerwatywa
Zapewniam że nie jesteś pierwszy i ostatni, któremu strzeliła guma ;-) większość tak zaczyna pierw moc kunie niuty , wszystko się wiąże z kosztami ale zdrowie wiadomo bezcenne ,także warto usprawnic tez hamulce ,... hmm jestem ciekaw jak to będzie hamowało u mnie mam nadzieje ze będzie gitara ale żałuję że od początku nie pokusiłem się chociaż o większy zacisk i tarcze ale się obaczy ... Pozdrowionka
Ostatnio zmieniony 2011-08-16, 08:23 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-03-19, 21:02

Ja tam szału pod machą nie mam z 90 do 110 może ;) ale generalnie heble były ok tylko, że za późno się za nie wzięłem. Teraz odebrany wózi klocki Akebono (nie ma ponoć Nisshinbo do P10 po lifcie?) i tarcze chyba Mikoda lub Zimmermann (Mikoda kpl. nawiercana 300zł kpl. przód, Zimmermann nawiercany went. 450zł kpl. w rajchu, zwykły Zimmermann went. u nas 300zł kpl.) - a tył jest cały TRW w db stanie.

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-03-20, 02:49

NadiR pisze:Mikoda kpl. nawiercana 300zł kpl. przód
strasznie się krzywią :-?
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-03-20, 19:48

MacGayver pisze:
NadiR pisze:Mikoda kpl. nawiercana 300zł kpl. przód
strasznie się krzywią :-?
No właśnie nie wiem bo są mieszane opinie, a moje są właśnie mega krzywe (nie Mikody) i muszę na totalnym biegu tarcze kupić! TRW mam też oryg. za 250zł kpl. no i ten Zimmermann 450zł hmmm

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-03-20, 22:11

Klocki Akebono to ja miałem tylko raz na początku przygody z Sunnym i nigdy więcej ich nie założę. Szybko się paliły i auto traciło hamulce. Ale to taki mały offtop.

[ Dodano: 2011-03-20, 22:16 ]
a co do pompy to możliwe, że wersje poliftowe miały większy tłoczek ale również większy tłoczek miały ponoć wszystkie wersje cywilne 1.4. Konsultowałem to z Osą, który ma budę 1.4 i wiem z autopsji, że u niego bardzo czuły jest pedał.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-03-20, 22:31

NadiR pisze: No właśnie nie wiem bo są mieszane opinie, a moje są właśnie mega krzywe (nie Mikody) i muszę na totalnym biegu tarcze kupić! TRW mam też oryg. za 250zł kpl. no i ten Zimmermann 450zł hmmm
Sam miałem dylemat przy wymianie przednich tarcz Zimmermann czy Mikoda, a czytając opinie miałem już totalny mętlik w głowie.
Postawiłem na Mikodę i jak na razie jestem z nich bardzo zadowolony( zestaw nawiercane-nacinane) Co prawda ja w rajdach nie biorę udziału, ale raczej preferuję dynamiczny styl jazdy, co sprawia, że dość intensywnie hamuje. Jedyne co, to sie klocki szybko koncz. Zjechalem juz jeden komplet ferrodo i tarcze sa OK
&#9492;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9488;&#9492;(-.-)&#9488;

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-03-21, 08:00

bodek
a co do pompy to możliwe, że wersje poliftowe miały większy tłoczek ale również większy tłoczek miały ponoć wszystkie wersje cywilne 1.4. Konsultowałem to z Osą, który ma budę 1.4 i wiem z autopsji, że u niego bardzo czuły jest pedał.
rozumiem że piszesz o almerze???

Trochę tych tarcz się u mnie przewaliło i mam mieszane uczucia co do mikody, dwa razy z mocnego heblowania w wodę i po tarczy, osobiście polecam Zimmermanny i Brembo niekoniecznie nawiercane , teraz latam na brembo i to juz drugi zestaw są naprawde ok a jeżdze dużo po niemieckich drogach i dość dynamicznie :D

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-03-21, 08:40

Po ataku w wodę mocno zgrzaną tarczą, to chyba żadna tarcza z tego pułapu cenowego nie ma prawa przeżyć. Tak jak Ty się zawiodłeś na Mikodzie tak wielu moich znajomych na Zimmermanach i bez ataku w kałużę. Wniosek z tego taki, że czasami wszystko może zależeć od tarczy jaką się kupi( jaki materiał się trafił, proces obróbki, oraz pierwsze przejechane kilometry) Mam trochę styczności z obróbką materiałów i czasami materiał o tym samym oznaczeniu obrabia się zupełnie różnie, jeden podczas obróbki cieplnej się pokrzywi drugi nie( wszystkie te materiały posiadają oczywiście cechy, iso itp. ) Jeśli zaś chodzi o tarcze Brembo, to zdziwilibyście się jak wielki procent wykonuje je właśnie firma M ;-)
&#9492;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9488;&#9492;(-.-)&#9488;

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”