Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Zaciski tył - Pilne info potrzebne

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

[P11/WP11] Zaciski tył - Pilne info potrzebne

Post autor: PumaRST » 2011-02-21, 23:04

Witam,

Kolega ma P11 w kombi i padły mu zaciski tył (nie wiem dokładnie ocb). Pytanie jakie mam, to czy każda wersja silnikowa miała takie same zaciski przy tarczach tył. On ma 2,0 16v 130KM.

Z góry dzięki za odpowiedź/podpowiedź

Pozdrawiam
PumaRST
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-02-21, 23:11

Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2011-02-22, 10:57

Są dwie wielkości tarcz z tyłu , zacisk ten sam ale różnią się wielkością jarzma .
Jak mu padły tylne zaciski to niech sobie zregeneruje , jest obszerny ilustrowany post na forum jak naprawić zacisk samemu za około 30 zł od strony .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-02-22, 12:44

nice-wawa pisze:jest obszerny ilustrowany post na forum jak naprawić zacisk samemu za około 30 zł od strony .
pod warunkiem że tłoczki są ok
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

bravomen
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-17, 12:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bravomen » 2011-03-04, 09:12

Nie wiem jak to przed liftem ale w polifcie jak mi padły zaciski to przy próbie kupna nie było rozgraniczeń na silniki. Mimo wymiany zacisków (jeden na nowy, tak się udało trafić za 200 zł) problem braku hamowania z tyłu był dalej. Po wymianie tarcz i klocków problem ustąpił. Po rozmowie z mądrzejszym mechanikiem ode mnie wyszło na to, iż brud zbierający się z klocków po prostu blokuje je w jarzmie i zacisk mimo faktycznej pracy nie hamuje bo klocki "stoją" dęba. Trzeba to częściej rozbierać i czyścić i jeśli istnieje możliwość klocki delikatnie podszlifować na rantach aby nie były pasowane niemal na sztywno a żeby miały po pół milimetra luzu w jarzmie na stronę. Wtedy problem blokowania się klocków ustaje. Jeśli w zaciskach ręczny "chodzi" to zacisk do oczyszczenia i przesmarowania i wtedy nowe tarcze i klocki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce”