![:-/](./images/smilies/kwasny.gif)
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Wiatrak nie chodził, ale silnik był rozgrzany i chodził na wolnych obrotach. A jeśli chodzi o przepływkę, to mam 4 kable dochodzace (pierwszy po lewej jest pusty pin, zaślepiony) i mierzyłem na zewnętrznym, niebieskim z białym paskiem.krzysiek1958 pisze:Czesc Odmi. Przeplywka boscha jest na 5 przewodow. Jesli to napiecie co napisales mierzyles tylko przy wlaczonym zaplonie to jest OK. Napiecie przeplywomierza mierzy sie po zagrzaniu silnka do temp pracy (czyki ma sie wlaczyc wentylator) Napiecie mierzone na pracujacym silniku na biegu jalowym ma byc od 1,9 -2,3V. Mierzymy na przewodzie bialo niebieskim (5 pin) .Jesli jest ponizej 1,9V to wtedy do wymiany. BYc moze u Ciebie tak jest.
Niepotrzebnie na necie zamawiales. Podejrzwam ze zaplacisz wiecej niz w sklepie. Poza tym w poniedzialek zamawiasz i pewenie we wtorek masz. Nie wiem czy CI pisalem jak sprawa z gwarancja . Jak zwrocisz jak bedzie niedobra. Otoz ktorys z kolegow pisal ze zamowil na e-bay nowa przeplywke i napiecie na nowej bylo 2V. Niby w nornie ale to nowa miala byc i powinno byc powyzej 2V. Czesc.odmi pisze:Ja zamówiłem już przepływkę na necie (w poniedziałek puszczę kasę, kurier do piątku może przywiezie), ale to chyba ostatnie podrygi mojej. Dziś na zimnym silniku zgasł na światłach i okazało się ze falują obroty, wcześniej tego nie zauważyłem, jak silnik się rozgrzeje problem znika.
Check sie zapalil bo sciagnales wtycze z przeplywomierza i odpaliles samochod . Nalezy blad skasowac i zobaczyc czy powroci. Jesli czysciles przeplywke i wyskaczy blad przeplywki to znaczy ze czyszczenie nie pomoglo.Przem pisze:no i niestety chyba spierdzieliłem...
próbowałem pomierzyć-jak wtykałem to gasła prima (nie wykazywało nic na mierniku)-potem spróbowałem wetkać w inny kabel-pierwszy z prawej, no i teraz zapala się checkengine i nie moge w ogóle odpalić![]()
![]()