[P/WP/11/11.144] Problemy z wycieraczkami
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
506 982 330 Koleś jest bardzo uczciwy i to co sprzedaję ma dobrej klasy lub bardzo wysokiej, kupiłem już od niego trochę gratów i jestem bardzo zadowolony, Jego "Szrot" jest za Radzyniem Podlaskim ale gdzie dokładnie to nie pamiętam tej miejscowości
Jaś WPR, Tu głównie wyrabia się tylko trójkąt oraz simering, a sam sworzeń jest ok. No i poproś o trójkąt ze śrubami bo na pewno je ukręcisz
Jaś WPR, Tu głównie wyrabia się tylko trójkąt oraz simering, a sam sworzeń jest ok. No i poproś o trójkąt ze śrubami bo na pewno je ukręcisz
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
Auto-Nissan części samochodowe
Cezary Nieznajek
Wygnanów 148
21-306 Czemierniki
cezar.n@onet.pl
www.nissan.euroadres.pl
tel 506982330
693152109
To powinno wystarczyć
Cezary Nieznajek
Wygnanów 148
21-306 Czemierniki
cezar.n@onet.pl
www.nissan.euroadres.pl
tel 506982330
693152109
To powinno wystarczyć
Polecam zaopatrzyć się od Primery P10 - pasują idealnie a w dodatku element jest cały metalowy i od 2 lat na razie cisza. Oczywiście wcześniej dobrze wyczyścić i nasmarować. Poza tym gdyby śruba się urwała to bez problemu można dopasować inną - nie to co w tych śmiesznych plasticzkach. Nie zawsze co nowsze okazuje się lepsze
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
cooliguana ma 100% racji Kupiłem od P10, ładne metalowe, i dzięki temu wieczne. Rozebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem, poskładałem i jest cacy
Nie wiem czy cooliguana to potwierdzi, ale jest jedna mała różnica - sworzeń od P10, po stronie kierowcy, ma chyba troszkę krótszą korbę. Widać to po tym, że przy optymalnym ustawieniu wycieraczki, powierzchnia jej pracy jest o jakieś 3-4 cm krótsza. Trzeba po prostu ustawić trochę wyżej, i zatrzymuje się trochę dalej od słupka.
Nie wiem czy cooliguana to potwierdzi, ale jest jedna mała różnica - sworzeń od P10, po stronie kierowcy, ma chyba troszkę krótszą korbę. Widać to po tym, że przy optymalnym ustawieniu wycieraczki, powierzchnia jej pracy jest o jakieś 3-4 cm krótsza. Trzeba po prostu ustawić trochę wyżej, i zatrzymuje się trochę dalej od słupka.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
W sumie nie rzuciło mi się to w oczy aczkolwiek całkiem możliwe - a po takim czasie to ciężko mi teraz będzie stwierdzić. Bym musiał mieć obok drugą P11-tkę to bym porównał W każdym bądź razie nie narzekam na widoczność podczas deszczu. Najważniejsze że co pół roku nie trzeba tego rozkręcać. Poprzednio jak miałem plastikowe elementy to tyle na ośce rdzy naszło że zaczął się silniczek od wycieraczek luzować więc sprawdźcie profilaktycznie również śrubki trzymające ten element.
Po ponad roku byłem zmuszony znowu dostać się do mechanizmu wycieraczek, powód chyba każdemu znany. Jednak tym razem postanowiłem dowiedzieć się czemu tak się dzieję. Jest uszczelniane to niby deszcz itp nie powinien mieć wpływu, a więc rozbierałem to gdy padał deszcz ze śniegiem
Wydaje mi się, że znalazłem problem tego zjawiska i się podzielę Trzpienie wycieraczek stoją ciągle w wodzie. Część już "wypompowałem" i dopiero pomyślałem o zrobieniu zdjęcia. Więc nie ma się co dziwić że to tak koroduje wszystko. Wywierciłem po 2 otworki 2mm woda ładnie odpływała i zobaczę czy za rok znowu zaczną piszczeć wycieraczki No i tak samo jak rok temu wypolerowałem i wysmarowałem ładnie wszystko.
Wydaje mi się, że znalazłem problem tego zjawiska i się podzielę Trzpienie wycieraczek stoją ciągle w wodzie. Część już "wypompowałem" i dopiero pomyślałem o zrobieniu zdjęcia. Więc nie ma się co dziwić że to tak koroduje wszystko. Wywierciłem po 2 otworki 2mm woda ładnie odpływała i zobaczę czy za rok znowu zaczną piszczeć wycieraczki No i tak samo jak rok temu wypolerowałem i wysmarowałem ładnie wszystko.
[P11/WP11] Jak ściągnąć wycieraczki?
Witam,
jak w temacie
Może już ktoś przerabiał ściąganie przednich wycieraczek? A ściślej chodzi o ściągnięcie ramion z wieloklinu aby dostać się do mechanizmu gdyż działa mi tylko prawa wycieraczka
Pozdrawiam
seba.mak1
PS
OK już znalazłem jak ściągnąć podszybie:) A czy ktoś w okolicy K-ce lub Mysłowic ma może taki cienki ściągacz?
jak w temacie
Może już ktoś przerabiał ściąganie przednich wycieraczek? A ściślej chodzi o ściągnięcie ramion z wieloklinu aby dostać się do mechanizmu gdyż działa mi tylko prawa wycieraczka
Pozdrawiam
seba.mak1
PS
OK już znalazłem jak ściągnąć podszybie:) A czy ktoś w okolicy K-ce lub Mysłowic ma może taki cienki ściągacz?
Nissan Primera P11E SLX automat
CB Uniden 520XL+LEMM TURBO AT 2001
CB Uniden 520XL+LEMM TURBO AT 2001
hehe powiem wam Panowie ze wypsikałem pól WD40 i nic to nie dało ani drgnie dodam iż psikałem paro kronie w rożnym odstępie czasowym
Bez ściągacza się nie obejdzie
Dziś przymierzałem 4 rożne ściągacze i każdy był za duży teraz już wiem jaki potrzebuje i szukam takowego
Bez ściągacza się nie obejdzie
Dziś przymierzałem 4 rożne ściągacze i każdy był za duży teraz już wiem jaki potrzebuje i szukam takowego
Nissan Primera P11E SLX automat
CB Uniden 520XL+LEMM TURBO AT 2001
CB Uniden 520XL+LEMM TURBO AT 2001
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Od tego sa sciagacze wlasnie u mnie jeszcze w ś.p. sunnym zeszly ale w p11 juz nie chca
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
właśnie nie wiem bo tam jeszcze nie doszedłem ale myślę ze raczej się rozpiął mechanizm bo prawa działa sprawnie a lewa giba się na wszystkie stronynowak pisze:ale zatarła się czy rozpiął się mechanizm
A Ty co myślisz? I na jakiej zasadzie idzie je spiąć spowrotem ??Może już to przerabiałeś?
Nissan Primera P11E SLX automat
CB Uniden 520XL+LEMM TURBO AT 2001
CB Uniden 520XL+LEMM TURBO AT 2001
wg mnie się rozpieły.
jeśli masz czas czekać pare dni to zamów coś takiego http://allegro.pl/sciagacz-do-ramion-wy ... 68075.html
w sprawie rozpiętego mechanizmu co prawda w p10, ale zawsze coś zajrzyj tu: http://primeraklub.boo.pl/topics26/119.htm
jeśli masz czas czekać pare dni to zamów coś takiego http://allegro.pl/sciagacz-do-ramion-wy ... 68075.html
w sprawie rozpiętego mechanizmu co prawda w p10, ale zawsze coś zajrzyj tu: http://primeraklub.boo.pl/topics26/119.htm
Gdy 1 raz rozbierałem podsadzałem śrubokręt, machałem ramieniem i po krótkim czasie zeszło. Potem zaopatrzyłem się w ściągacz, który nie do końca pasuje i musiałem go tuningować. Ale można go wykonać samemu bardzo prosto kawałek C-ownika + śruba i nakrętka. W C-owniku wycinamy fleksą podłużny otwór do wsunięcia ramienia a od góry wiercimy otwór i spawamy nakrętkę. Można by tez kombinować jak nie ma dostępu do spawarki na 2 nakrętki jedna od góry druga od dołu.
A porad jest też tutaj trochę viewtopic.php?t=263
A porad jest też tutaj trochę viewtopic.php?t=263
- Sasza_fragles13
- fanatyk nissana
- Posty: 309
- Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
- Lokalizacja: W-wa
Ja urwałem sworzeń wycieraczki przy demontażu bez ściągacza + bonusik w postaci pękniętego podszybia. Nowy sworzeń (tylko oryginał jest w sprzedaży) 150 zł na alledrogo.
Z robocizną wyszło jakieś 200 zł. Nigdy już nie dotknę wycieraczek bez ściągacza na zasadzie
"ruszaj ramieniem i pół kilo smaru to zejdzie".
Z robocizną wyszło jakieś 200 zł. Nigdy już nie dotknę wycieraczek bez ściągacza na zasadzie
"ruszaj ramieniem i pół kilo smaru to zejdzie".
- Sasza_fragles13
- fanatyk nissana
- Posty: 309
- Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
- Lokalizacja: W-wa
- Sasza_fragles13
- fanatyk nissana
- Posty: 309
- Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
- Lokalizacja: W-wa