[N14] Obniżenie na sprężynach MTS
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N14] Obniżenie na sprężynach MTS
Hej jak w temacie ma ktoś może założone sprężyny obniżające MTS -40 mm ? Czy bardzo nisko siada jak się prowadzi ? Czy nie ma jakichś problemów z tytułu obniżenia ? Najlepiej jakby ktoś miał je w N14 SR ewentualnie polecicie może jakieś inne sprężyny ? Mile widziane fotki na felgach 14 lub 15 cali z góry dzieki
hej ja tez mam wersje SR 1.6 i z tego co widzialem u siebie jak kupowalem autko to wlasnie mam sprezyny 'ala' MTS lub wlasnie MTS ( niestety sa troszke zabrudzone i nie moge szczytac nazwy ale kolor maja czerwony:), moim zdaniem autko ladnie jest na nich obnizone na felgach 14 robi sie - szczegolnie z przodu bardzo niskie, ale za to swietnie zachowuje sie w zakretach trzymanie pierwsza klasa z dobrym amorkiem dobrze wspolgraja:)
ja smigam na takim zawieszeniu na KJS i sobie bardzo ladnie daja rade:)
( jak wybebeszylem autko w srodku to tyl tak niby dziwnie wysoko ale cos za cos:):)pera kg lzejszy:)
ja smigam na takim zawieszeniu na KJS i sobie bardzo ladnie daja rade:)
( jak wybebeszylem autko w srodku to tyl tak niby dziwnie wysoko ale cos za cos:):)pera kg lzejszy:)
ja w swoim Gti mam MTSy . Obniżenie realne z przodu to -40/45 a tyl jakies 30. Moja opinia jest taka, że jeśli nie budujesz auta do sportu wyczynowego tylko na ulice to nie ma sensu przepłacać i warto je kupić . Często jezdze w 4 osoby na 14" i gumy o wysokości 55 i nic mi nie trze a dodatkowo mam zalożone jeszcze plastikowe nadkola.
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
wez pod uwage ze w serii tyl stoi zazwyczaj nizej niz przod ...
ja mam teraz problem w almerze ...wywalilem gwint z przodu ...wleciala seria i na zamowienie kowal mi zrobil sprezyny zeby bylo tak samo nisko jak na gwincie ...niestety nie dalo sie tyle zjechac i z przodu jest wyzej niz z tylu ... chyba z tylu tez gwint wyleci i trzeba bedize wlasnie te MTS zalozyc ... bo slyszalem wlasnie ze dosc dobrze sobie radza
ja mam teraz problem w almerze ...wywalilem gwint z przodu ...wleciala seria i na zamowienie kowal mi zrobil sprezyny zeby bylo tak samo nisko jak na gwincie ...niestety nie dalo sie tyle zjechac i z przodu jest wyzej niz z tylu ... chyba z tylu tez gwint wyleci i trzeba bedize wlasnie te MTS zalozyc ... bo slyszalem wlasnie ze dosc dobrze sobie radza
u mnie akurat jest minimalna różnica może z 5 cm i właśnie chce te mts - y założyć, i własnie czytałem sporo, że dają radę ponieważ amortyzacja jest jak należy aż tak bardzo sztywniejszy nie jest ale za to wychylenia na boki prawie do minimum i o wiele lepiej sie trzyma oczywiście gleba zawsze dobrze wygląda jak założe MTS - y podeśle jakąś fotkę 2 najlepiej na seryjnych z SR i na MTS- ach
Jarek104 powiem ci ze sie tak wpatrywam w te twoje dwa zdjecia i nie wiedze roznicy pomiedzy 16 a 15. Szybki przednie boczne przyciemnione z atestem czy jak kontrola jest to biora dowod
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.
Posiadam części do N14.
Nie ma czegoś talkiego jak atest na przednie szyby..
Auto tak jeździ od roku i nic się nie dzieje..
Nie widzisz różnicy rozmiaru między 15 a 16" Może przez progil, który był bardzo zbliżony i rant w 16" który optycznie zmniejsza koło
Dbam o żonkę, szukam właśnie opon 195/40/17 bo moje kochanie sobie zarzyczyło wieksze buciki.. Pozazdrościła 19" w Lagunie
Auto tak jeździ od roku i nic się nie dzieje..
Nie widzisz różnicy rozmiaru między 15 a 16" Może przez progil, który był bardzo zbliżony i rant w 16" który optycznie zmniejsza koło
Dbam o żonkę, szukam właśnie opon 195/40/17 bo moje kochanie sobie zarzyczyło wieksze buciki.. Pozazdrościła 19" w Lagunie
Jarek104, a jak tam ze spalaniem i rozpedzaniem na tych 16" koleczkach takie samo czy uległo zmianie
Ja pamietam jak założyłem stalowki 14 " na jakims laciu 75 to obcieralo mi z tyłu na dolnym kielichu amora i przy skrecie o te plastikowe nadkola, a jak jest w twoim przypadku
Ja pamietam jak założyłem stalowki 14 " na jakims laciu 75 to obcieralo mi z tyłu na dolnym kielichu amora i przy skrecie o te plastikowe nadkola, a jak jest w twoim przypadku
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.
Posiadam części do N14.
jakim cudem ma obcierać? Jeśli dobrze dobierasz ET felgi i szerokość/profil/średnicę opony żeby obwód koła pozostał prawie bez zmian, to nie widzę opcji na obcieranie..
Spalanie szczerze powiedziwszy nie wiem, chyba ciut więcej pali, ale go nie mierzę. Auto robi w porywach 1kkm miesięcznie, także nie jest to jakies strasznie odczuwalne..
Jechacd to i tak nigdy nie jechało, hamownia wypluła rado9sne 90,1 KM po moim grzebaniu pod maską zamiast 75KM, różnica jakaś tam jest, ale do wariowania mam inne auto.
To ma wyglądać, osiągów od niego nie oczekuję
Spalanie szczerze powiedziwszy nie wiem, chyba ciut więcej pali, ale go nie mierzę. Auto robi w porywach 1kkm miesięcznie, także nie jest to jakies strasznie odczuwalne..
Jechacd to i tak nigdy nie jechało, hamownia wypluła rado9sne 90,1 KM po moim grzebaniu pod maską zamiast 75KM, różnica jakaś tam jest, ale do wariowania mam inne auto.
To ma wyglądać, osiągów od niego nie oczekuję
Jeszcze pytanko bo nie wiem czy zakładać je na amorki które mam w SR-ce czy zmieniać z tego co się orientowałem te w SR - ce są wystarczająco sztywne i dają rade przy obniżonych sprężynach. Ktoś ma inne doświadczenia czy informacje bo nie chciałbym, żeby amorki się wytłukły i auto straciło przyczepność, ewentualnie jakie amorki polecacie do sprężyn MTS - 40 ?
Najlepiej to wiadomo - wsadzić gwint podwójnie regulowany .Ale z tego co Coobcio pisał to KYB SR są dobrą opcją.U siebie mam oryginalne amortyzatory i jest ok,szału nie ma ale wiadomo to nie zawieszenie z pełną regulacją.Jeśli nie zamierzasz się tym autem ścigać to fabryka będzie ok,chyba że masz za dużo $$.