[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Panowie, mam na sprzedaż kolektor dolotowy z P11.144 SR20DE z wtryskami, listwą i chyba wszystkimi wtyczkami. W sam raz jak dla Was i dodam jeszcze, że P11.144 miała ponoć najbardziej udany kolektor dolotowy. Brak tylko przepustnicy ale dam Wam kontakt do kumpla który taką ma.
[ Dodano: 2009-12-23, 19:35 ]
sorki, może jednak nie być p'n'p do wiązki do w P11.144 jest silniczek krokowy innej konstrukcji... Ale jak byście ogarnęli temat to za 150zł w hurcie z wtryskami oddam.
[ Dodano: 2009-12-23, 19:35 ]
sorki, może jednak nie być p'n'p do wiązki do w P11.144 jest silniczek krokowy innej konstrukcji... Ale jak byście ogarnęli temat to za 150zł w hurcie z wtryskami oddam.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Low port i high port nie są ze sobą kompatybilne, zarówno kolekotry jak i rury wodne pod kolekotrem...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Rybie się chyba świąteczny nastrój udzielił
mniej wulgaryzmów proszę.
BTW wrzucił byś opis twoich hebli do działu z hamulcami. Przyda się
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
BTW wrzucił byś opis twoich hebli do działu z hamulcami. Przyda się
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
ojjjj Rybka lubi pływać, a w tej primce to nawet śmigać ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Pamiętam jak pierwszy raz zobaczyłem to auto, no cóż, Ryba sam wyrażał się delikatnie mówiąc "nieprzychylnie" o jego stanie wizualnym i mechanicznym. Gdy zobaczyłem jak się zmieniło po wakacjach to naprawdę kopara opada, uwierzyć nie mogę, że wszystko pod akademikiem robił sam
auto wygląda pięknie i ta skóra w środku ech ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Pamiętam jak pierwszy raz zobaczyłem to auto, no cóż, Ryba sam wyrażał się delikatnie mówiąc "nieprzychylnie" o jego stanie wizualnym i mechanicznym. Gdy zobaczyłem jak się zmieniło po wakacjach to naprawdę kopara opada, uwierzyć nie mogę, że wszystko pod akademikiem robił sam
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
sprawy na bieżąco mają się tak:
-kostki do wtrysków z P11 nie pasowały więc trzeba było przełożyć z P10, pozostawiając listwe z P11
-kostka na zawór nie pasowała więc trzeba było przełożyć z P10, lecz też nie do końca bo zakres ich prac jest taki sam, jednak ich budowa jest delikatnie inna, temat już też ogarnięty
wciśnięty
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/237/bb427973e405afec.jpg)
puszczony
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/238/7ab1b635679785f5.jpg)
-kostki do wtrysków z P11 nie pasowały więc trzeba było przełożyć z P10, pozostawiając listwe z P11
-kostka na zawór nie pasowała więc trzeba było przełożyć z P10, lecz też nie do końca bo zakres ich prac jest taki sam, jednak ich budowa jest delikatnie inna, temat już też ogarnięty
wciśnięty
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/237/bb427973e405afec.jpg)
puszczony
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/238/7ab1b635679785f5.jpg)
Gratuluję udanej rekonstrukcji zwykłego dupowoza w piękne GT
Moja pierwsza też była srebrna. Nawet jest do kupienia. viewtopic.php?t=603
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku od ixów
!
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![!! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
@xtomek Moja Primka bedzie dopiero GT jak bedzie w niej siedział odpowiedniej mocy motor. Pracujemy nad tym. Czytałem o Twojej srebrnej. Powiedz jak to jest z tymi gadżetami: elektrycznie otwierany bagażnik itp? Jak to zrobiłeś?
Może już w tym tygodniu motorownia trafi pod maske
@szulczyk Znamy sie? Kurcze nie widzialem jeszcze tej P10 pod akademcem. Jak coś to zapraszam. Chetnie podziele sie swoja wiedza i spostrzeżeniami co do poprawiania fabryki;]
Może już w tym tygodniu motorownia trafi pod maske
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
@szulczyk Znamy sie? Kurcze nie widzialem jeszcze tej P10 pod akademcem. Jak coś to zapraszam. Chetnie podziele sie swoja wiedza i spostrzeżeniami co do poprawiania fabryki;]
Ryba pisze:
@szulczyk Znamy sie? Kurcze nie widzialem jeszcze tej P10 pod akademcem. Jak coś to zapraszam. Chetnie podziele sie swoja wiedza i spostrzeżeniami co do poprawiania fabryki;]
Ja rzadko stałem autem pod akademcem autem...Ale ciebie kojarze i twoja primke przez wspólnego kolege "Pereza" z IV DS ...Pozdro
Primera p10 SLX 2,0 16v 116.7 KM ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)