![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
od czego masz te zaciski
moze jakies uzywki dobre kupisz np tutaj ...www.xedos.com.pl ...duzy szczecinski szrot z japonskimi autami ...daja gwarancje rozruchowa na wszystko ...w razie czego ktos tam podjechac moze jakby co ...np ja 


przydadza sie takie informacjesergiej pisze:www.xedos.com.pl

Dziś do mnie doszedł napinacz łańcucha
Czekałem na niego od 17 stycznia. Mam nadzieje że wszystko będzie z nim w porządku
[ Dodano: 2011-02-14, 18:54 ]
Napinacz wymieniony. Wszystko jest w porządku..
Został jeszcze czujnik spalania stukowego do ogarnięcia jak również sonda i można iść z modami do przodu
[ Dodano: 2011-03-22, 12:00 ]
Wiosna się zbliza wiec zakupów czas nadszedł
1. Opony 6.5-7 mm Falken GR3 FK451
Bardzo ładnie będą wyglądać, na nowo odświeżonych OZ które już dziś oddaje do renowacji
Foto już w piątek zapodam jak się ma stara fela do odświerzonej no i jaki efekt
2. Amorki KYB ULTRA SR ( ostatnie dwie sztuki) OsA Zecik Podziękowania dla was
3. Tarcze 280x30mm od 200sx prosto z Anglii ( już nie długo u mnie )
Czeka również sprzęgło oraz zamach - który się strasznie wlecze z powodu $$$ oraz sonda
To by było jak na razie na tyle.



[ Dodano: 2011-02-14, 18:54 ]
Napinacz wymieniony. Wszystko jest w porządku..
Został jeszcze czujnik spalania stukowego do ogarnięcia jak również sonda i można iść z modami do przodu

[ Dodano: 2011-03-22, 12:00 ]
Wiosna się zbliza wiec zakupów czas nadszedł

1. Opony 6.5-7 mm Falken GR3 FK451
Bardzo ładnie będą wyglądać, na nowo odświeżonych OZ które już dziś oddaje do renowacji

Foto już w piątek zapodam jak się ma stara fela do odświerzonej no i jaki efekt



2. Amorki KYB ULTRA SR ( ostatnie dwie sztuki) OsA Zecik Podziękowania dla was


3. Tarcze 280x30mm od 200sx prosto z Anglii ( już nie długo u mnie )

Czeka również sprzęgło oraz zamach - który się strasznie wlecze z powodu $$$ oraz sonda

To by było jak na razie na tyle.
no koniecznie zapodaj fotyRyba pisze:Foto już w piątek zapodam jak się ma stara fela do odświerzonej no i jaki efekt


aa co do CB.. co pytałeś to powiedz dokładnie co i jak to spróbuję coś doradzić

Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Dokładnie , na wzór tarczy od Coobcia które dostałem w komplecie z zaciskami
[ Dodano: 2011-03-25, 20:34 ]
Stare felgi....
Felgi po renowacji... ( słabe zdjęcia i inaczej kolor wygląda na zdjęciu niż w dzień na realu )



[ Dodano: 2011-03-25, 20:34 ]
Stare felgi....





Felgi po renowacji... ( słabe zdjęcia i inaczej kolor wygląda na zdjęciu niż w dzień na realu )






Ostatnio zmieniony 2011-03-25, 20:45 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
Ryba pisze:Masz trochę racji, jednak natrysk a malowanie proszkowe to inne metody i nigdy identyczny kolor nie wyjdzie... A właśnie na malowanie proszkowe się zdecydowałem
Tylko proszkowe! , ale żeby ich nie zapomnieli do pieca włożyć

ps. Ryba ty masz zaciski z SXa przód?
bo zmieniłem u siebie heble ale dalej nie ma tego co bym chciał

NadiR Tak mam zaciski z 200sx. Jeśli masz heble z GT to rozbierz je dokładnie, może to wina tłoczków, może będzie trzeba zakupić reperaturki, może tłoczki są porysowane, teraz mam heble jak brzytwa, choć muszę jeszcze popracować nad tyłem, tłoczki itp..
Nie mam problemu wyhamować z prędkości ponad 170KM/H nie przegrzewają się, jest super. Zobaczę jak to będzie po wymianie tarcz
Warto zainwestować w heble
Nie mam problemu wyhamować z prędkości ponad 170KM/H nie przegrzewają się, jest super. Zobaczę jak to będzie po wymianie tarcz

Warto zainwestować w heble

Nie no toczki to czyściłem, posmarowałem ładnie, gumki ok, wsio pracuje tak jak powinno.Ryba pisze:NadiR Tak mam zaciski z 200sx. Jeśli masz heble z GT to rozbierz je dokładnie, może to wina tłoczków, może będzie trzeba zakupić reperaturki, może tłoczki są porysowane, teraz mam heble jak brzytwa, choć muszę jeszcze popracować nad tyłem, tłoczki itp..
Nie mam problemu wyhamować z prędkości ponad 170KM/H nie przegrzewają się, jest super. Zobaczę jak to będzie po wymianie tarcz
Warto zainwestować w heble
Tyłu w sumie nie ruszałem bo niecałe 2 lata temu helmut robił tył cały na TRW. Możliwe że tłoczki z tyłu kiszka, więc tam zajrzę, ale jak się nie poprawi to albo przód przeszczep z P!1 GT albo kupię nacinane tarcze Zimmermanna i klocki Ferodo lub Nisshinbo - dałem Akebono teraz i w sumie poprawa jest duża, póki co nic się nie pali itp. ale jakoś mi brakuje mocnych hebli.
Dla przykładu wym. heble w Świstaku 1.3 94 na jakieś tanie LPR nie wiem co to jest, kpl. przód + płyn + tył bębny i wsiądę do niego na chwilę - nie ma ABSu - to po lekkim hamowaniu szukam szczęki na kokpicie...

ja u siebie również nie mam ABS-u. Wywaliłem, bo to tylko problemy mi stwarzało. Czujniki itp ... po co mi to, głowa by mnie rozbolała tylko
Też przeżywałem ten ból jak wsiadłem do starego sunnyego MacGayvera tam heble sa jeszcze lepsze jak moje. Zastanawiam sie czy to może nie serwo zawodzi
Dziś ogarnąłem wyciekający-plujący spod dekla głowicy olej, mimo iż śnieg rano zawitał na mój parapet, po południu już było ładnie i dzięki Cubuśowi szybko poradziłem sobie z tym problemem

Też przeżywałem ten ból jak wsiadłem do starego sunnyego MacGayvera tam heble sa jeszcze lepsze jak moje. Zastanawiam sie czy to może nie serwo zawodzi

Dziś ogarnąłem wyciekający-plujący spod dekla głowicy olej, mimo iż śnieg rano zawitał na mój parapet, po południu już było ładnie i dzięki Cubuśowi szybko poradziłem sobie z tym problemem

No cóż duzo jeszcze zostało do zrobienia
Ale działamy
Na weekend mam już kolejne plany "modów"
Stary sposób rajdowców na wzmocnienie seryjnych poduszek silnika - KLEJ DO SZYB
Kolejnym modem będzie przejściem na przednią poduszkę z P11. Taki modzik zastosował u siebie Coobcio
Klej do szyb wraz z podkładem gruntującym
Stara poduszka z P11

Relację oraz foto - story wrzucę wieczorem w sobotę

Ale działamy

Na weekend mam już kolejne plany "modów"
Stary sposób rajdowców na wzmocnienie seryjnych poduszek silnika - KLEJ DO SZYB
Kolejnym modem będzie przejściem na przednią poduszkę z P11. Taki modzik zastosował u siebie Coobcio

Klej do szyb wraz z podkładem gruntującym

Stara poduszka z P11

Relację oraz foto - story wrzucę wieczorem w sobotę

Dobre na wzmocnienie, ale tej poduszki już nie ma i raczej to nie pomoże
Radzę rozejrzeć się za kompletną belką z P11, za ok 100 PLN można znaleźć, poza tym przedniej poduszki z P11 nie zamontujesz bez cięcia, wiercenia...itd. do belki z P10

Radzę rozejrzeć się za kompletną belką z P11, za ok 100 PLN można znaleźć, poza tym przedniej poduszki z P11 nie zamontujesz bez cięcia, wiercenia...itd. do belki z P10
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...