[ Almera] Nissan Almera GTI serie OBRtech
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ale w Zerkopolu przerabiają przecież normalne zawiasy na gwinowane, tyle że taką akcję można zrobić tylko przy konkretnych modelach amora, zapytać chyba warto.
A obniżyć to zawsze możesz samymi sprężynami.
W budżet driftowozach oddaje się amory panu co je rozbiera i wlewa jakiś gęsty olej, sprężyny się kupuje niskie i się je jeszcze ucina, jest mega twardo i sztywno, tyle że po ulicy w takim setupie jest już słabo
A obniżyć to zawsze możesz samymi sprężynami.
W budżet driftowozach oddaje się amory panu co je rozbiera i wlewa jakiś gęsty olej, sprężyny się kupuje niskie i się je jeszcze ucina, jest mega twardo i sztywno, tyle że po ulicy w takim setupie jest już słabo
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
no właśnei nad tym ostatnim rozwiązaniem też myśle, bo mam kit sprężyn eibach do GTI ( nie mylić ze zwykłą do N15 - inne obciążenie ) do tego znam firme co regeneruje i skraca amorki tylko jakos boje sie tego obcięcia zwoju na sprężynie. a nic niższego w PL nie ma niż -30mm które juz mam.
auto doczekało sie publikacji na stronie CoobcioGarage
http://www.coobcio.pl/?p=884
upDate: 22.10.2010
Chrupek zamknął sezon 16.10.2010. mając 38* gorączki udało się dojechać na 19 pozycji z 28 aut oraz 67 na 94 auta w generalce.
Pierwszy sezon uwidocznił słabość seryjnego zawieszenia, dużą nadwagę, za długą skrzynię biegów, braki Kierowcy. Choć i tak uważam że powoli trochę lepiej dogadujemy się z Almerą.
Zima przed nami, podczas której planuje zrobić naprawę blacharską tylnych wewnętrznych nadkoli oraz kilka modów - co wyjdzie będę opisywał co by nie bić piany teraz. Niestety otyłość pozostanie problemem ponieważ nadal Almera będzie pełnić funkcję auta do pracy.
na koniec sezonu jedno foto z toru:
auto doczekało sie publikacji na stronie CoobcioGarage
http://www.coobcio.pl/?p=884
upDate: 22.10.2010
Chrupek zamknął sezon 16.10.2010. mając 38* gorączki udało się dojechać na 19 pozycji z 28 aut oraz 67 na 94 auta w generalce.
Pierwszy sezon uwidocznił słabość seryjnego zawieszenia, dużą nadwagę, za długą skrzynię biegów, braki Kierowcy. Choć i tak uważam że powoli trochę lepiej dogadujemy się z Almerą.
Zima przed nami, podczas której planuje zrobić naprawę blacharską tylnych wewnętrznych nadkoli oraz kilka modów - co wyjdzie będę opisywał co by nie bić piany teraz. Niestety otyłość pozostanie problemem ponieważ nadal Almera będzie pełnić funkcję auta do pracy.
na koniec sezonu jedno foto z toru:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Żeby nie tracić uliczności możesz usnać w niej ABS - w nim siedzą korektory siły hamownia i auto lepiej będzie się układać w zakrętach oraz straci trochę na masie.
Jak masz nie sprawnąklimę to doskonała opcja na dalsze odelżanie...
Także sporo waży wygłuszenie grodzi...
Ps. Dobre lacze sporo Ci pomogą no i fajnie by było wrzucić poliuretany, chlopak z Lublina co ma silnik z GTI-R pod maksą tak ma i sztywnością niesamowicie zaskakuje i to po mimo seryjnych amorków i springów
Jak masz nie sprawnąklimę to doskonała opcja na dalsze odelżanie...
Także sporo waży wygłuszenie grodzi...
Ps. Dobre lacze sporo Ci pomogą no i fajnie by było wrzucić poliuretany, chlopak z Lublina co ma silnik z GTI-R pod maksą tak ma i sztywnością niesamowicie zaskakuje i to po mimo seryjnych amorków i springów
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Jaśniej o ABS-ie. Gdzie są te korektory - w pompie absu?? Zresztą jak usuwać to wszystko, czyli czujniki, pompe, kable, komputer itd.
Klime ma sprawną w miarę - muszę dobić ale wszystko działa.
Poligumki mam na przód tylko wsadzę po zimie.
Choć zaczynam się też zastanawiać nad Sunnym GTI do toru a Almerą na codzień - choć to tylko luźne mysli na chwilę obecną.
[ Dodano: 2011-01-17, 20:02 ]
Sezon 2011 czas zacząć :yes: :jupi:
ale zaczniemy od konca roku.w aucie wiele się nie zmieniło, nawet pogorszyło bo kąty w kołach wróciły do seryjnych oraz wleciały koło 195/60/15 z racji zimy. Co nie oznacza że żadne prace nie zostały wykonane.
Pamiętacie tą dziurę:
teraz wygląda ona tak:
Auto trafiło do blacharza, zostały wycięte wszystkie elementy zaatakowane rdzą - włącznie ze zgrzewami tylnej sekcji auta i wspawane nowe blachy. Prace obieły bagażnik w środku, nadkola wewnętrzne tylne, oraz słupki przednie i jakieś jeszcze inne drobne miejsca. Z zewnątrz nic nie ruszyliśmy więc rdzawki na poszyciu pozostały bez zmian, a nawet odrobinę się powiększyły po zimie - ale to mnie nie rusza bo to co najważniejsze jest wyspawane - czyli elementy konstrucyjne i te które zapewniają sztywność auta.
to tyle jesli chodzi o zmiany na dzień dzisiejszy.
W dniu 15.01.2011 odbyła się SuperBarbórka na Torze Kielce przeniesiona z Grudnia 2010. Wynik nie był zbyt udany ale zabawa była dobra :yes:
O to film z moich przejazdów.
http://www.youtube.com/watch?v=8dOqysKECak
Następny start 29.01.2011 w pierwszej eliminacji SuperOes 2011.
BTW: znalazłem jedną fotę z ostatniej Hamowni:
C.D.N.
Klime ma sprawną w miarę - muszę dobić ale wszystko działa.
Poligumki mam na przód tylko wsadzę po zimie.
Choć zaczynam się też zastanawiać nad Sunnym GTI do toru a Almerą na codzień - choć to tylko luźne mysli na chwilę obecną.
[ Dodano: 2011-01-17, 20:02 ]
Sezon 2011 czas zacząć :yes: :jupi:
ale zaczniemy od konca roku.w aucie wiele się nie zmieniło, nawet pogorszyło bo kąty w kołach wróciły do seryjnych oraz wleciały koło 195/60/15 z racji zimy. Co nie oznacza że żadne prace nie zostały wykonane.
Pamiętacie tą dziurę:
teraz wygląda ona tak:
Auto trafiło do blacharza, zostały wycięte wszystkie elementy zaatakowane rdzą - włącznie ze zgrzewami tylnej sekcji auta i wspawane nowe blachy. Prace obieły bagażnik w środku, nadkola wewnętrzne tylne, oraz słupki przednie i jakieś jeszcze inne drobne miejsca. Z zewnątrz nic nie ruszyliśmy więc rdzawki na poszyciu pozostały bez zmian, a nawet odrobinę się powiększyły po zimie - ale to mnie nie rusza bo to co najważniejsze jest wyspawane - czyli elementy konstrucyjne i te które zapewniają sztywność auta.
to tyle jesli chodzi o zmiany na dzień dzisiejszy.
W dniu 15.01.2011 odbyła się SuperBarbórka na Torze Kielce przeniesiona z Grudnia 2010. Wynik nie był zbyt udany ale zabawa była dobra :yes:
O to film z moich przejazdów.
http://www.youtube.com/watch?v=8dOqysKECak
Następny start 29.01.2011 w pierwszej eliminacji SuperOes 2011.
BTW: znalazłem jedną fotę z ostatniej Hamowni:
C.D.N.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No no widze postępy
Almera idealną torówką by była jakby miała porzadną szperę widać że za każdym razem jak dodajesz gazu to cię prostuje i musisz odpuszczać...
Może Dupsko za ciężcie
Almera idealną torówką by była jakby miała porzadną szperę widać że za każdym razem jak dodajesz gazu to cię prostuje i musisz odpuszczać...
Może Dupsko za ciężcie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
sr16ve na pewno nie bedzie.sergiej pisze:no to wkladac w nia sr16ve ze skrzynia tam chyba szpera byla
1) prawie mam moc tego silnika, wiec z tego powodu nie widze sensu.
2) klasa do 1600cc i almera z wagą 1150 (optymistyczna waga) kontra dziesiątki hond po 900kg i moc 160-200KM to drugi powód.
co do skrzyni owszem cały czas myśle nad nią ale równie intensywnie myśle czy na pewno chce się pchać w starty N15 co mnie powstrzymuje przed zakupem skrzyni od VZR-a.
Niestety w klasie 1600-2000cc N15 wypada blado, oczywiście mówie o zawodach w których ja jeżdże, a ze mam mało czasu to latam tylko u siebie w Kielcach. Więc ogólnie mam mieszane uczucia choć z drugiej strony lubie to auto.
Tak na prawdę zobaczymy jak wsadzę twarde amory i poligumki do zawiechy jesli zachowanie auta wystarczająco się poprawi że bede zadowolony to pewnie się rozpędze troszku.
Swoją droga własnie dostałem 4 filmy z zeszłorocznego sezonu
http://www.youtube.com/watch?v=qfTeVxQDf38
http://www.youtube.com/watch?v=MVndruQjmsQ
http://www.youtube.com/watch?v=UmG6Me-15ds
http://www.youtube.com/watch?v=3zZlbR1dRpY
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
dzisiaj intraxa wyjalem ...i prawdopodobnie uda sie go naprawic na wkladach bilsteina ...srednica tloczyska 40 mm i gosc z wwa mnie zapewnial ze jesli tak ebdzie to napewno to zrobia wiec jutro idzie kurier do wawki ...wiec moze wez ten zestaw od coobcia i regeneracja tak jak pisales ...jak mi sie uda to droge bedziesz mial przetarta a powiem Ci ze jest dobry zestawik
Kierownik ogarniasz auto Teraz tylko dylemat....jaki worek zielonych szelestów trza wylożyc zeby auto było szybsze??Optymistycznie za ok 5 koła zrobisz wydmuszke,semi slick 15'',zawias,kąty,przełozenie w skrzyni ,dobry klocek i bedziesz podgryzał słabsze clio sporty,wiliamsy,integry,typery i mocniejsze astry....albo zostwisz jak jest i za ten hajs polatasz po innych obiektach typu ułez,lublin itp i bedziesz sie swietnie bawil....Z Twoimi umiejetnosciami i na tym etapie specjalizacji auta to ''albo grubo ,albo wcale''jak stare przyslowie mówi.Mam nadzieje ze spotkamy sie w tym roku na jakiejs polatawce Pozdrawiam i powodzenia
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mi się wydaje że na taki ciasny tor jakim są Kielce najwięcej roboty będzie robić szpera...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
dzieki za uznaniepulp pisze:Kierownik ogarniasz auto Teraz tylko dylemat....jaki worek zielonych szelestów trza wylożyc zeby auto było szybsze??Optymistycznie za ok 5 koła zrobisz wydmuszke,semi slick 15'',zawias,kąty,przełozenie w skrzyni ,dobry klocek i bedziesz podgryzał słabsze clio sporty,wiliamsy,integry,typery i mocniejsze astry....albo zostwisz jak jest i za ten hajs polatasz po innych obiektach typu ułez,lublin itp i bedziesz sie swietnie bawil....Z Twoimi umiejetnosciami i na tym etapie specjalizacji auta to ''albo grubo ,albo wcale''jak stare przyslowie mówi.Mam nadzieje ze spotkamy sie w tym roku na jakiejs polatawce Pozdrawiam i powodzenia
po za tym ująłeś dylemat w taki sposób, że sam lepiej bym nie umiał. Też mam nadzieje że spotkamy się gdzieś w sezonie 2011, planuje na razie optymistycznie ale chociaż jedne ułęż i moze Tychy z raz w tym sezonie (ograniczenia czasowe związane z pracą/rodziną)
Kuba szpera plus krótka skrzynia. Po analizie filmów uczestników którzy byli dużo przede mną jakoś bardzo dużo technicznie mi do nich nie brakuje ale przede wszystkim ich auta dużo lepiej napędzają się i mi się wydaje ze almera mimo dość kiepskiego zawieszenia na tor (bo ogólnie jest to bardzo fajny zawias) najwięcej traci na przyśpieszeniach. I tu mi się wydaje że krótka skrzynia to było by tak jak by + 10-20KM. Zresztą jeszcze jak miałęm Czarną N15 mówiłem że skrzynia do tej mocy i masy jest za długa.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Eee tam dylemat! Skoro mieszka się dwa kroki od toru to trudno nie korzystać z niego gdy tylko nadarza się okazja bez względu na moc i przygotowanie auta. Obiekty mamy takie a nie inne ale z wymienionych zdecydowanie lotnisko w Ułęży bije resztę na głowę (po za Poznaniem oczywiście). Chyba najlepsza nawierzchnia no i możliwości skonfigurowania trasy tak by powstało kilka naprawdę szybkich zakrętów gdzie po wyjściu kończy się trzeci bieg
Zrób to co zaplanowałeś na ten sezon i będzie elegancko
Zrób to co zaplanowałeś na ten sezon i będzie elegancko
N15 GTI
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Mamy pierwszą eliminacje Sezonu 2011 za sobą. w Sobotę walczyłem sam ze sobą i z samymi brakami - mówie tu o wiedzy jak jechac na takiej nawierzchni jaką zastałem na torze. a że to był prawie sam lód ze śniegiem (tego drugiego znikome ilości a po pierwszym przejeździe praktycznie sam lód) oraz sporadyczne łaty mokrego asfaltu. Przyznać muszę otwarcie zupelnie nie poradziłem sobie z tymi warunkami i mimo tego że różnica miedzy pierwszym a trzecim przejazdem to prawie 20s uważam że dąłem ciała po całości. I nie ma tu znaczenia fakt że to był mój pierwszy start w takich warunkach.
poglądowe foto:
http://www.youtube.com/watch?v=_30bFkUrs6g pokaz braku umiejętności w jeździe na takich warunkach
dodam że byłem 17/19 w klasie oraz 61/67 w generalce
swoją droga zapadła decyzja o dalszych losach 'Chrupka' ale o tym po realizacji planu. Generalnie chyba się uparłem żeby sobie udowodnić że N15 się da jak również że ja potrafię - choć nie jest to dla mnie takie oczywiste.
poglądowe foto:
http://www.youtube.com/watch?v=_30bFkUrs6g pokaz braku umiejętności w jeździe na takich warunkach
dodam że byłem 17/19 w klasie oraz 61/67 w generalce
swoją droga zapadła decyzja o dalszych losach 'Chrupka' ale o tym po realizacji planu. Generalnie chyba się uparłem żeby sobie udowodnić że N15 się da jak również że ja potrafię - choć nie jest to dla mnie takie oczywiste.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Osobście ja nie lubię jak nie ma przyczepności tor ma mnie cieszyć jak się ślizgam FWD przy zerowej prędkości to taka jakby jazda na placu pod marketem
Choć kiedyś pamiętam że na torze lublin nawet mi fajnie szło ale jak bardziej poboczami smigałem jak po oblodzonym torze - na poboczach był kopny śnieg i lepsza trakcja
Choć kiedyś pamiętam że na torze lublin nawet mi fajnie szło ale jak bardziej poboczami smigałem jak po oblodzonym torze - na poboczach był kopny śnieg i lepsza trakcja
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to 30zł od sztuki drożej wychodza R888 a podejrzewam że lepią lepiej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
...ja od siebie bym proponował na P10 GT się przesiąść, odchudzić i zrobić ala JTCC i)
i takie pod maskę : (nie wiem co tam siedzi SR czy RB?)
P10 ma niezależne tylne zawieszenie i prowadzi się znakomice, a nie belkę tak jak Alma czy P11 co jest niestety wadą na tor i w ogóle - jedyny plus to taniość ser. montażu.
W P11 GT 1szy raz to czułem się mega fajnie prowadzenie itp, ale w P10 jest dużooo lepiej, mimo to że mniejsza moc, prowdzenie zdecydowanie lepsze i bardziej przewidywalne.
Tylko fotele bym zabrał z P11 GT do P10
Co do opon to BFGoodrich Gforce Profiller albo BF wyżej
i takie pod maskę : (nie wiem co tam siedzi SR czy RB?)
P10 ma niezależne tylne zawieszenie i prowadzi się znakomice, a nie belkę tak jak Alma czy P11 co jest niestety wadą na tor i w ogóle - jedyny plus to taniość ser. montażu.
W P11 GT 1szy raz to czułem się mega fajnie prowadzenie itp, ale w P10 jest dużooo lepiej, mimo to że mniejsza moc, prowdzenie zdecydowanie lepsze i bardziej przewidywalne.
Tylko fotele bym zabrał z P11 GT do P10
Co do opon to BFGoodrich Gforce Profiller albo BF wyżej
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ładnie ktoś silnik z Toyoty wpakował do nissana co za profanacja
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z tą mniejszością, to był bym ostreożnyale w P10 jest dużooo lepiej, mimo to że mniejsza moc,
Nie omieszkam zrobić tak samo jak sie trafi, chociaz Goodriche są o.k.trafiły się R888 z 80% mięsa za 350zł para 205/50/15 więc je kupiłem.
POZDRO
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
pomyłka, to jest silnik z Escorta Cosworth-a.Coobcio pisze:Ładnie ktoś silnik z Toyoty wpakował do nissana co za profanacja
Natomiast co do przesiadek, hmmm myślę że P10 tak jak N14 czy P11 jak również N15 ma jedną podstawowa wadę, Waga. co prawda sądzę że jednak N14 czy P10 będą się prowadzic lepiej od nowszych braci ale nadal waga 1tona i moc okolo 150KM to zamało żeby się liczyć w Kielcach. Niestety ale po analizie to w klasie 4 trzeba by mieć 170-180KM i zejść z wagą do jakiś 900-930kg.
Ja niestety już sam nie bardzo wiem co robić. ale jak bym miał się przesiadać to chyba na N14GTI jak już by miał to być Nissan. choć chodza mi po glowie pomysły z przesiadką na Civica VTI lub powrót do Forda Fiesty który bez większego problemu osiąga wagę 850kg a moc da się zrobić na 150KM.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
...ja mówiłem u mniextomek pisze: Z tą mniejszością, to był bym ostreożny
PumaRST pisze: Natomiast co do przesiadek, hmmm myślę że P10 tak jak N14 czy P11 jak również N15 ma jedną podstawowa wadę, Waga. co prawda sądzę że jednak N14 czy P10 będą się prowadzic lepiej od nowszych braci ale nadal waga 1tona i moc okolo 150KM to zamało żeby się liczyć w Kielcach. Niestety ale po analizie to w klasie 4 trzeba by mieć 170-180KM i zejść z wagą do jakiś 900-930kg.
Ja niestety już sam nie bardzo wiem co robić. ale jak bym miał się przesiadać to chyba na N14GTI jak już by miał to być Nissan. choć chodza mi po glowie pomysły z przesiadką na Civica VTI lub powrót do Forda Fiesty który bez większego problemu osiąga wagę 850kg a moc da się zrobić na 150KM.
Wybebeszysz wsio
Ale jak masz w Honde iść, a tor Kielce kręty i techniczny bardzo to od N14 GTi lepiej poradzi sobie Świstak GTi (osiągi niemalże identyko jak seria Sunny GTi, ale waży 860-880kg seria i 101km.
Bez uturbiania myślę, że do 130-140km dojdziesz a to już będzie dawać zupełnie radę Hondom.
Ot taki białasek: 114km ma, ale wybebeszony to na 1/4 podejrzewam że robi ok 7s lub ciut niżej.
pozdro