Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] MRC Sunny N14 GTi SR20VE NEO VVL

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-07-03, 07:24

Z rolki z jedynki, chcialem z dwojki ale nie przystal na moj pomysl, mieli mi kola strasznie jak przeszarzuje :mrgreen: jedynka dwojka o dlugosc maski jestem z przodu, trojeczka juz o nieco ponad pol dlugosci z przodu, czworeczka no to juz ponad dlugosc samochodu, ja z kolega onboard, MRC sam, oczywiscie niech kolega skonfrontuje ta relacje ze swojego punktu widzenia

ale jak zalaczy sie faza to MRC z miejsca ma polowe dlugosci przewagi psychicznej, normalnie szczena mi opadla, calkiem zupelnie inaczej to brzmi jak jedziesz bok w bok niz sluchajac np z chodnika jak auto smignie

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-07-03, 08:59

Nagrał byś jakiegoś onboarda z zegarami to byśmy porównali do mojego VE :-) Ja u siebie obstawiam okolice 190KM. Po 3 dniach jazdy na VVL już mam mega niedosyt... ;-)
no muszę coś w końcu nagrać no i nagram :) ale jestem mega zdemotywowany po założeniu (nie lekkich) 15-stek auto wyraźnie się zmuliło także po tym jak latałem na ori 14' jestem rozczarowany.... u siebie to nawet nie obstawiam bo sam już nie wiem ile tam może być mam nadzieję że ze 180Km jest no ale trzeba będzie kiedyś to zweryfikować na hamowni...
Ty Bodek hamkę masz rzut beretem a więc hamuj bydlaka bo ciekaw jestem wyników :-D
prtp'06 pisze:Z rolki z jedynki, chcialem z dwojki ale nie przystal na moj pomysl, mieli mi kola strasznie jak przeszarzuje :mrgreen: jedynka dwojka o dlugosc maski jestem z przodu, trojeczka juz o nieco ponad pol dlugosci z przodu, czworeczka no to juz ponad dlugosc samochodu, ja z kolega onboard, MRC sam, oczywiscie niech kolega skonfrontuje ta relacje ze swojego punktu widzenia
heh szkoda że nie sprawdziliśmy się jak mialem 14-stki :-P ale i tak jestem bardzo pozytywnie zaskoczony moim VE :) odskoczyłeś mi na początku pół maski i tak do czwórki to równo szliśmy :) heh żeby nie było t teraz z miejsca trzeba stanąć w nieco lepszych warunkach (póżniej) ;) póki jeszcze doładowania nie zmieniłeś :hah:

[ Dodano: 2010-07-03, 10:13 ]
Chłopaki z Hond pod wrażeniem :mrgreen: szkoda, że sie wydało że to VE 8-)
oni nie wiedzą co to jest SR20, VE, VVL itd i myślą że tylko honda jedzie ale wczoraj ze Snepoonem daliśmy im lekcje pokory :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-03, 21:55

I niech to pozostanie waszą cichą tajemnicą, powiedzcie że Nissany Gti to męskie wozy a nie jakieś babskie Hondy z 1,6 czy 1,8 pod maską :P

Ps. od Niedzieli wieczora będę w Kazimierzu do Lubelasa wpadnę pewno na chwilkę to jakiegoś spota można by zorganizować :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-01-23, 13:35

Wiosna zbliża się co prawda małymi krokami ale chyba pora odkopać nieco mój temat :)

oto ostatnie aktualne foto na letnich kapciach :

Obrazek

Obrazek

Tu z primą KTR'a

Nastała zima i auto zdecydowaną większość czasu stoi sobie w garażu, staram się jak najmniej jeździć po naszych zasolonych i dziurawych jak ser drogach.

To teraz może o wiosennych planach:

Jakiś czas temu udało mi się zakupić Felunek który zawsze chciałem mieć :hah:
a mianowicie ultralekkie ATS DTC 15' :D

Obrazek
Obrazek

felgi nówki sztuki :] ale chyba od razu pójdą w biel (wg mnie biały zdecydowanie lepiej wygląda na czerwonym aucie niż srebrny )

Nabyłem również lotkę z modelu GTi-R która czeka na montaż
ObrazekObrazekObrazek

Do wiosny planuję też zająć się hamulcami które robią się coraz słabsze...

klocki na przód już zakupione :
Obrazek
dzięki osa

tarcze:
Obrazek


Następnie planuje przetestować tarcze nacinane i nawiercane z niższej półki które pójdą na przód z tyłu usunę korektory siły hamowania i wszystkie zaciski jak uda się dostać reparaturki zostaną zregenerowane mam nadzieję że to w znacznym stopniu poprawi ich skuteczność...

Rozglądam się też za sprężynami i w zasadzie rozpatruję dwie opcje albo mts albo apex
apex'y są trochę droższe ale zastanawiam się czy nie lepiej dołożyć do nich te parę złotych...

W celu usztywnienia budy wlecą też rozpórki home made przód + tył

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-01-23, 14:21

No felgi mistrzowskie, sam na nie choruję ;) I faktycznie biel na nich jest najlepsza ;)
Mam pytanko, dałbyś radę zważyć tę felgę? Bo różnie piszą na internecie o jej wadze ;)

Co do sprężyn to można pomyśleć jeszcze o FK Automotive, cena koło 300 zł, jak zachowują się na Sunnym nie wiem, nie znalazłem opinii, ale odnośnie sprężyn do innych aut to jest sporo pochlebnych opinii na ich temat.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-01-23, 15:09

Dzięki dociekliwość kolegi fostera mam pewne zarysy cenowe :

Lesjofords:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 495/komplet

Vogtland:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 645zł/komplet

AP Sportfahrwerke:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 619zł/komplet

APEX:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 590zł/komplet

COBRA:
Obniżenie -40mm(przód)/-40mm(tył) cena 610zł/komplet

FK Automotive:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 389zł/komplet

LOWTEC:
Obniżenie -30mm(przód)/-30mm(tył) cena 605zł/komplet

VMAXX:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 590zł/komplet

WEITEC:
Obniżenie -35mm(przód)/-35mm(tył) cena 610zł/komplet

Informacje by foster.


Wprawdzie ceny z zeszłego roku to są ale zawsze coś
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-01-23, 16:12

Dzięki Jarzyn :) polowałem już jakiś czas na nie szukałem też OZ super/utraleggera ze względu na ceny felg czekałem na jakieś używki na sprzedaż ale mało tego wychodziło ceny też spore i schodziły od razu ale miałem mega farta i trafiłem nówki sztuki w sklepie internetowym za cenę bardzo promocyjną :-D wyrwałem ostatnie 4 szt. z magazynu :mrgreen: Co do wagi to producent podaje 6.06 kg bodajże i felga tyle waży u mnie na wadze domowej elektronicznej pokazywało 6 kg także wszystko się zgadza ;)

a co do sprężyny to powiem co ja tam wydybałem... dzięki Pawel18PL, za listę cenową, ceny przedstawiają się mniej więcej tak jak podałeś wyżej
z tym że ja raczej rozpatruję dolną półkę cenową ze względu na ograniczone finanse :-/

a więc ta dolna półka cenowa to są właśnie sprężyny:
mts- około 320zł kolega ma w primierze i w sunnym GTi no i spisują się całkiem nieźle ładnie glebią auto

Fk automotive o których wspominał Jarzyn, cena 299zł osobiście nie znam na ich temat żadnych opinii

z tańszych jest jeszcze jamex za 319zł -35mm dla mnie odpadają w przedbiegach miałem jamexy a almerze GTi plomby wypadały :-P

i znalazłem jeszcze sprężyny lowteca i apexa które są na liście ale cena trochę się różni

Lowtec -35/30mm 540zł
Sprężyny Apex -35mm 476zł kpl.

Podsumowując ja rozważam dwie opcje albo jedno z tańszych rozwiązań czyli sprężyny mts-a albo dołożyć te 150zł i zainwestować w tego apexa co prawda opinii na temat apexa też praktycznie nie ma no ale firma chyba lepsza i gdzieś kiedyś czytałem że są w miarę komfortowe a ja nie chciałbym żeby było mega twardo...

Fakt jest Taki że gratów do n14 mało ciężko dostępne i drogie :-/ przykładem choćby są springi...

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-01-23, 16:22

MRC pisze:Fakt jest Taki że gratów do n14 mało ciężko dostępne i drogie :-/ przykładem choćby są springi...
_________________
Zawsze można wejść w gti ze stajni VW :shock: ;-)
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2011-01-23, 17:06

To ta lotka która była bez mocowań i wisiała na Allegro? Koło pierwsza klasa:)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-01-23, 17:08

mam magika kowala w szczecinie ... powiem Ci ze do gwintu mi sprezyny dorabial i sie dobrze spisywaly przez prawie rok :) ...teraz gwint idzie wek bo sie posypal i tez na przod u goscia bede robil zobaczymy jak bedzie to wygladac

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2011-01-23, 21:22

proszę auto miało się sprzedawać a tu takie plany. działąj działaj :mrgreen:
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-01-23, 22:41

Zawsze można wejść w gti ze stajni VW :shock: ;-)
heh wtedy zamiast sprężyn za 330zł kupiłbym sobie gwint za 1100zł :-P ale poszedłem w nissana i nie żałuję...

BTW mam duży szacunek również do VW kiedyś miałem mkII GTi 16v przygoda co prawda była krótka ale auto wspominam bardzo miło i sentyment pozostał... pierwsze moje mocniejsze auto :)
Sedric pisze:To ta lotka która była bez mocowań i wisiała na Allegro? Koło pierwsza klasa:)
Tak lotka była na allegro kupiłem ją po konsultacji z kolegą który był świeżo po montażu lotki w swoim n14 i twierdził że da radę bez problemu ją zamontować więc kupiłem zapłaciłem nie wiele a w dodatku jest oryginalna, byłem już u lakiernika w sprawie montażu i wszystko spoko tylko pod ori lotką z GTi odcień lakieru jest inny a lotka z GTi-r odsłania miejsca które seryjna zakrywa i żeby wszystko wyglądało dobrze trzeba pomalować kawałek klapy no i samą lotkę a co za tym idzie koszty rosną więc montaż odłożyłem w czasie z wiadomych względów :)
sergiej pisze:proszę auto miało się sprzedawać a tu takie plany. działąj działaj :mrgreen:
przyznam że miewam chwilę słabości :-( szczególnie jak tankuje pb po 5.XX ale zdaje sobie sprawę że drugiego takiego sunny już mieć nie będę także rozstanie nie jest takie proste :-)

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-01-23, 23:42

MRC pisze:
przyznam że miewam chwilę słabości :-( szczególnie jak tankuje pb po 5.XX ale zdaje sobie sprawę że drugiego takiego sunny już mieć nie będę także rozstanie nie jest takie proste :-)
pociesze Cie, moj pali ponad 20l/100 km pb98 na miescie przy dobrym upalaniu :mrgreen:

bede niedlugo zawijal weitec'i w dobrej cenie z deutschlandu takze podbijaj, przesylka za grosze bedzie

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-01-23, 23:50

hehe no widzisz i już mam lepszy humor :-P :-P :-P co do zawiasu poszło PW ;)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-01-23, 23:58

bonzo pisze:Zawsze można wejść w gti ze stajni VW :shock: ;-)
i też to też nie głupi temat :) co do springów myśle ze mts spokojnie da rade na poczatek tymbardziej z rozpórkami, powinno już być spoko. Hehe kółka jak najbardziej zacne :cool: tymbardziej, że były na celowniku od momentu zakupu Sunnego :)
Pozostaje tylko dozbierać graty pomalować felgi i wszystko poskładać :) z latka na razie bym odpuscił temat. N14 myśle, że szybko nie zmieni własciciela :-P Odrazu pomysł skrytykowałem i zobaczysz, że na wiosne jak sie sezon zacznie to japa Ci sie bedzie cieszyła :hah:
pozdro :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-01-24, 09:07

Felga jest Mistrz!!
MRC pisze: z tyłu usunę korektory siły hamowania
a po co?? chcesz mieć przy hamowaniu efekt taki że jak mocno zaczniesz hamować to postawi cie bokiem?? Bo jedno tylne koło zahamuje szybciej niż drugie??

Co do Apexów - to latałem na takich żółtych, są dość wygodne i obniżają tyle co podaje producent. Fajna streetowa sprężyna w rozsądnej cenie.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-01-24, 09:54

no właśnie tego się obawiam no ale co z nimi zrobić ? u mnie jest tak że te korektory są już uszkodzone gość mi powiedział że nie da się ich podkręcić żeby wzmocnić siłę hamowania a na przeglądzie wyszło że lewy tył hamuje słabiutko prawy trochę lepiej... myślałem że może jak zrobię w miarę mocny hamulec z przodu czyli nowe (ponoć niezłe) klocki te nacinane tarcze które zawszę coś tam poprawią skuteczność + regeneracja zacisków to wywalenie korektorów z tyłu nie będzie aż tak przeszkadzać. Chyba najlepszą opcję przedstawił mi kolega czajnik który buduje rajdową n14 czyli zaciski z puga 406 coupe 3.0 V6 najlepiej brembo do tego tarcza z fiata coupe stoczona na bodajże 292mm i to jest porządny hebel dopiero tak właśnie on ma u siebie i do tego ma wywalone korektory i mówił że wcale to nie przeszkadza w jeździe nie stawia bokiem itp... zasługą tego jest niby mocny hebel z przodu.... mnie na tą chwilę niestety na taki zestaw nie stać więc muszę pójść w budżetowe rozwiązanie :-/ no i ciekawe czy u mnie faktycznie była by taka lipa po wywaleniu tych korektorów...?

co do apexów to właśnie już gdzieś czytałem że są dość komfortowe co dla mnie jest raczej na plus bo auto jest na ulice na co dzień

kolega prtp'06, nakręcił mi jeszcze opcję z weitecami w niezłej cenie także zobaczymy co z tego wyjdzie mam nadzieję że do wiosny coś wybiorę :-P

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-01-24, 10:31

tył przede wszystkim spełnia role stabilizatora kierunku jazdy podczas Hamowania, ale osobiście jestem ciekaw jak to bedzie działąć bez korektora bo przymierzam się do wywalenai ABSu ale włąśnie tego się obawiam.

Weitec i Apex to bardzo podobne sprężyny. Apex chyba troszke bardziej uliczny.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-01-24, 11:32

Zawsze można pójść w takim kierunku: http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=3247
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-01-24, 12:41

To polecam jeszcze H&R jeśli gdzieś udałoby Ci się dorwać
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2011-01-24, 13:42

Ja pamietam jak w swojej p10 wywaliłem korektory siły hamowania to absolutnie nic się nie działo nie rzucało zadkiem podczas hamowania
Ostatnio zmieniony 2011-01-24, 15:50 przez kubek, łącznie zmieniany 1 raz.
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-01-24, 13:57

u mnie ta sam sytuacja żadnej różnicy :P

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-01-24, 14:10

Ja też je wywalę nie działają poprawnie to pójdą na śmietnik mam nadzieję że podobnie jak u was u mnie też nie będzie negatywnych skutków gdyby okazało się że jest mega lipa to zainwestuje najwyżej w taki gadżet o którym pisał Pawel18PL, i takie pytanie mam czy taki regulator trzeba jeden na stronę kupować ?
To polecam jeszcze H&R jeśli gdzieś udałoby Ci się dorwać
Fakt pomineliśmy H&R-y a dużo dobrych opinii czytałem na ich temat i podoba mi się jak sunny siedzi na nich niestety nowe są drogie a używane ciężko dorwać... umknęła mi jedna aukcja koleś jakiś czas temu sprzedawał zestaw używany zdjęty n14 GTi sprężyny H&R + amory jakieś sportowe firmy już nie pamiętam ale markowe za 500zł :-/ no ale to trzeba trafić...

[ Dodano: 2011-01-24, 14:13 ]
znalazłem w archiwum allegro amory były kayaba :)

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2011-01-24, 15:45

excel g albo ultra sr nie pamiętam dokładnie jakie to były ale też się na nie czaiłem:) Tą lotkę miałem brać ale myślałem, że ciężko będzie ją założyć więc odpuściłem. Z heblem od Puga wszystko pasuje p&p? Wchodzi na 15 felge?

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-01-24, 16:07

Sedric pisze:excel g albo ultra sr nie pamiętam dokładnie jakie to były ale też się na nie czaiłem:) Tą lotkę miałem brać ale myślałem, że ciężko będzie ją założyć więc odpuściłem. Z heblem od Puga wszystko pasuje p&p? Wchodzi na 15 felge?
Tak czy siak była to okazja bo w sumie w cenie sprężyn był cały zestaw no ale było minęło :) lotka bez lipy jest do ogarnięcia tylko tak jak pisałem najgorsze że pod starą jest inny odcień lakieru :-/ będę miał dużo wydatków ale jakoś to chcę ogarnąć bo mega mi się podoba to skrzydło z GTi-R :-D

co do hebli to podchodzą z tego co mi wiadomo to tarcze trzeba stoczyć na 298mm i wtedy wchodzi na 15' trzeba jeszcze roztoczyć środek pod piastę nissana zaciski brembo są 4 tłoczkowe także pewnie kosa hebel ;-)

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2011-01-24, 17:59

Pewnie tak, tylko, że te zaciski są mega trudno dostępne w normalnych pieniądzach..:P Na skrzydło z GTi-R'a tez choruje:)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-24, 18:20

Korektory w czerwonej przestawiał Coobcio, w rudej jeszcze nie. Na pewno warto to zrobić.
Przy okazji małe OT, co zrobic z recznym, by działał na tarczach jak kiedyś w mojej srebrnej na bębnach? Jakby go nie było, a jest wręcz symbolicznie. :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-24, 20:00

Trzeba tylne zaciski wsadzić z 200SX S14...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-01-24, 22:40

Podobno, to nie jest P&P :-?

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2011-01-24, 22:50

Hoho, dzieje się dzieje, oby tak dalej MRC :cool:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”