[N15] Zawieszenie Almera N15 GTi '99
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
[N15] Zawieszenie Almera N15 GTi '99
Witam. W przyszłym miesiącu noszę się z zamiarem kupna nowych amorków i sprężyn do mojej Almerki GTi, ponieważ amorki są już stare i jedna strona z przodu zaczyna bujać przy zatrzymywaniu się. Amortyzatory na przód chciałbym Kayaby Exel-G, natomiast jakie wybrać na tył? Tez gazowe? Nie będą za twarde? I jak będą wpływać na jakość prowadzenia w zakrętach? Czy może lepiej olejowe... nie wiem doradźcie. W kwestii sprężyn to nie ukrywam , że chciałbym zrównać choć trochę przód z tyłem, bo wiadomo że stoi on wyżej. Czytałem, że popularnym rozwiązaniem jest montaż sprężyn od 1.6. I jeśli tak to które wybrać? Po czy przed liftem zawieszenia? Były w ogóle jakieś różnice w sprężynach przed liftingowych?Kolejna sprawa to tył. Czy warto wymieniać w nim sprężyny? A jak z elementami gumowymi tylnego zawieszenia? Wymieniał je ktoś z Was w ogóle? Z przodu mam wymienione wszystko ( kompletne wahacze, łączniki stabilizatorów, poduszki i łożyska amorków ). Proszę o porady bo temat dla mnie jest bardzo ważny i dość pilny. Kończy mi się nie długo przegląd i zawiechę chciałbym ogarnąć w pierwszej kolejności...
I jeszcze jednoDołączona grafika
Jeśli sprężyny to jakiej firmy wybierać najlepiej? Może zrobić komplet i kupić też Kayaby?
I jeszcze jednoDołączona grafika
Jeśli sprężyny to jakiej firmy wybierać najlepiej? Może zrobić komplet i kupić też Kayaby?
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
sprężyny są takie same w każdej. różnica jest w amortyzatorach.
przód po lifcie na dłużą obudowę miedzy mocowaniem a siedziskiem sprężyny (gdzieś jeszcze musiała być różnica albo w zwrotnicy albo w górnym mocowaniu bo nie są one p&p zamienne) a tył jest grubszy (ale nie pamiętam w którym roczniku).
Od razu mam złą wiadomość, firmy uwzględniają amorki dla wszystkich wersji silnikowych, niestety seria miała o około 2,5cm krótszy skok. Mówię o po liftowej.
sprężyny kup sobie -30 lub -40 choć by MTSa a do tego KYB i będziesz zadowolony jeśli nie oczekujesz cudów na torach czy innych zawodach sportowych.
przód po lifcie na dłużą obudowę miedzy mocowaniem a siedziskiem sprężyny (gdzieś jeszcze musiała być różnica albo w zwrotnicy albo w górnym mocowaniu bo nie są one p&p zamienne) a tył jest grubszy (ale nie pamiętam w którym roczniku).
Od razu mam złą wiadomość, firmy uwzględniają amorki dla wszystkich wersji silnikowych, niestety seria miała o około 2,5cm krótszy skok. Mówię o po liftowej.
sprężyny kup sobie -30 lub -40 choć by MTSa a do tego KYB i będziesz zadowolony jeśli nie oczekujesz cudów na torach czy innych zawodach sportowych.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Hmm, cenną informacje mi podałeś o tych amorach. A co myślisz np. o Weitec'u ?
http://moto.allegro.pl/weitec-sprezyny- ... 46174.html
Tylko mi najbardziej chodzi o zlikwidowanie efektu motorówki... Nie jeżdżę w zawodach, w dużej mierze miasto trasa i nie ukrywam że taczki po Warszawie nie chciałbym mieć zbytnio... A co masz za kombinację u siebie?
http://moto.allegro.pl/weitec-sprezyny- ... 46174.html
Tylko mi najbardziej chodzi o zlikwidowanie efektu motorówki... Nie jeżdżę w zawodach, w dużej mierze miasto trasa i nie ukrywam że taczki po Warszawie nie chciałbym mieć zbytnio... A co masz za kombinację u siebie?
QG15+
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź