Ogrzewanie parownika rownolegle czy szeregowe
Moderator: Maniek-ol
Ogrzewanie parownika rownolegle czy szeregowe
Ostatnio zainteresowalem sie dokladniej jak jest zalozona moja instalka i moim oczom ukazal sie ok metrowy waz od podgrzewania (i jak auto ma sie szybko na gaz przelaczyc). I teraz moje pytanie czy przeniesc po prostu parownik blizej i skrocic maksymalnie waz czy moze zrobic zeby plyn lecial najpierw przez parownik a potem szedl w nagrzewnice? Ktora opcja lepsza i czy w nissanach jest zaworek w nagrzewnicy? Maxima a32.
Ja mam podobne pytanie. Jak wiadomo primera p10 z dobrego ogrzewania nie słynie u mnie przy tych mrozach zeby sie auto ciut zagrzało to trzeba zrobic kilka km i chyba dziś odkryłem dlaczego tak jest: tak to u mnie wyglada
a mam plan aby przerobić to w ten sposób:
pal licho ze bedzie sie pózniej parownik nagrzewał ale powinno być chociaż ciepło. co sądzicie o tym?
a mam plan aby przerobić to w ten sposób:
pal licho ze bedzie sie pózniej parownik nagrzewał ale powinno być chociaż ciepło. co sądzicie o tym?
Tak może być podłączone(teoretycznie) tylko jak podłączysz tak jak piszesz to może być tak że wcale się nie będzie nagrzewać bo nagrzewnica nie ma przepływu i dlatego woda płynie przez parownik po najmniejszej linii oporu
Zostaw tak jak jest i wymień nagrzewnice wtedy będzie grzać
Zostaw tak jak jest i wymień nagrzewnice wtedy będzie grzać
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Wydaje mi się że w P10 jest zawór w nagrzewnicy i jak ogrzewanie nie jest włączone to nie ma przepływu ale sam nie rozbierałem wiec ręki nie dam sobie uciąć. Ja gazu przez długi czas nie miałem i z grzaniem nigdy nie było rewelacyjnie. Natomiast słyszałem że parę osób kombinowało z doborem termostatów tak żeby otwierały się przy wyższych temperaturach ale niestety nie wiem jak im to wyszło.
Co do długości przewodu wodnego to im krócej tym lepiej. Odpowiedni parownik, trochę zabawy i można mieć bardzo krótkie przewody. Tak mam u siebie i chyba krócej sie nie da
Co do długości przewodu wodnego to im krócej tym lepiej. Odpowiedni parownik, trochę zabawy i można mieć bardzo krótkie przewody. Tak mam u siebie i chyba krócej sie nie da
Może i da radę , ale reduktora nie da się podłączyć szeregowo , bo faktycznie jest zawór w nagrzewnicy. Ja to rozwiązałem inaczej , reduktor podpiąłem szeregowo pod podgrzewanie przepustnicy. Działa już tak ze 2 lata.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
A ja mam Villagera ogrzewanie parownika mam równolegle i parownik jest dobrze ogrzewany. Ogrzewanie w kabinie też działa perfekcyjnie (obie nagrzewnice).
A poprzednim Aucie w Maximie nie miałem wcale gazu i ogrzewanie nie działało prawie wcale mimo że silnik był dogrzany.
Więc z uporem maniaka powtarzam zostaw gaz tak jak jest a wymień nagrzewnice i auto będzie Ci grzać jak należy
A poprzednim Aucie w Maximie nie miałem wcale gazu i ogrzewanie nie działało prawie wcale mimo że silnik był dogrzany.
Więc z uporem maniaka powtarzam zostaw gaz tak jak jest a wymień nagrzewnice i auto będzie Ci grzać jak należy
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM