Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
pawel_p10
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Wawa

Post autor: pawel_p10 » 2010-11-27, 16:52

Coś dla Was chłopaki :) : http://ujeb.pl?UBApTTEFuC
P10 SLX -> P10 GT -> P11 GT Top Sport "Need For Speed" Edition

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-27, 17:47

Samą budę bym kupił, ale reszta.... Za tą kasę to sie facet wygłupił.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-11-27, 18:13

No cóż drogie te wszystkie naklejki musiały być :p

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-11-27, 18:55

bombel pisze:Głowę z SR16/20Ve można do SR20DE zaszczepic :)
Tyle to wiem, chodziło mi raczej o coś typu 2,3-2,5l VE ;)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2010-11-27, 20:41

jim wolf podaje 2,4 l
brian crower robi strokery na 2350
hks,jun i dużo innych to 2,2
Na krasnobrodzkiej nadlewają wały i robią wykorbienie jakie tylko sobie zażyczysz.
Aftermarketów raczej brak
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-27, 21:32

Na krasnobrodzkiej nadlewają wały i robią wykorbienie jakie tylko sobie zażyczysz.
Pierwsze o tym słysze - musze się do nich przejechać, tak skok zwiększyć o 1mm to już by było 2088ccm pojemności :D I ile Nm by doszło :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-27, 21:37

Ciekawa opcja ciekawe jak to kosztowo wychodzi bo to może być niedrogi sposób na poprawę osiągów.
http://krasnobrodzka-racing.com/index.php?id=00
Ostatnio zmieniony 2010-11-27, 21:40 przez Michalllo, łącznie zmieniany 1 raz.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-27, 21:39

Jak taki mod wału wyjdzie ok 1500zł to wchodzę w to bez zastanowienia się...
Za ok 3000zł pan chce sprzedać używany wał z driftowego 200SX, marki K1 technologiy o wykorbieniu 91mm czyli równo 2,2 Litra...
O ten Pan: http://allegro.pl/nissan-200sx-sr20det- ... 05932.html
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
pawel_p10
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Wawa

Post autor: pawel_p10 » 2010-11-28, 01:57

MlodyZuru pisze:No cóż drogie te wszystkie naklejki musiały być :p
Dokładnie... klatka, szpera, 6-biegowa skrzynia, karbonowe elementy nadwozia, dobre fele i jakieś inne friut`sy gratis :).
P10 SLX -> P10 GT -> P11 GT Top Sport "Need For Speed" Edition

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-28, 12:03

Mimo wszystko, 50 000 bez modów motora, to bardzo dużo i to w wersji z kierownicą po prawej. Bryka zrobiona na co najmniej 300KM, a nie na 150.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-11-29, 00:59

A ja coś czuję że tam motor nie seryjny jest :mrgreen: A pozatym ostatnio widziałem w powtórce legend prl w Wałbrzychu na ul Senny jest muzeum i stoi tam taka primka, nawet kiedys z coobciem gadalismy czy ma seryjny silnik :-P

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-29, 07:06

Jakby była z silnikiem z BTCC to cena nie jest wygórowana :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-29, 07:31

Serial Number: 003
Frame Number: 003
Condition: Excellent
Price: €20,000 Euro or less Currency_Convert
Location: Austria
Rolling Reserve Chassis Nissan Primera STW Team Rosberg Stand 1992/93 Janspeed Chassinummer 003. NO RACE !! X-TRAC Gearbox, new Clutch, wings, ligths, LSD, second steering,.......many parts but no engine. only engine from streetcar is available. this car is Right Hand Driving !!!
tak to wygląda: http://www.race-cars.com/carsales/other ... 1701ss.htm


Obrazek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-29, 08:42


Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-11-29, 08:44

bombel pisze:Aż boje sie zapytac o cene
Jest podana - 38 tys. Euro

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-29, 08:51

NIe zauważyłem :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-29, 20:01

Limon pisze: A pozatym ostatnio widziałem w powtórce legend prl w Wałbrzychu na ul Senny jest muzeum i stoi tam taka primka, nawet kiedys z coobciem gadalismy czy ma seryjny silnik :-P
A jak to cudo namierzyc, może warto? Czterołap, czy przód? Może wiecie coś wiecej?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-29, 20:39

ja juz próbowałem po stonkach internetowych znaleźć jakieś fotosy ale nic nie znalazłem

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-11-29, 20:41

http://www.autosportretro.fora.pl/muzea ... h,395.html tu widac że stoi p11 jednak i micra

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-29, 21:59

Fakt, P11, a nie P10, chociaż??? ....P10 po mordce wygląda. Na pewno nie 144 Proszę o pomoc :-P Kto tym mógł jeździć?
Obrazek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2010-11-29, 22:36

xtomek pisze:tak to wygląda: http://www.race-cars.com/...206111701ss.htm
do tego to http://www.racecarsforsale.com/race-car ... imera.html plus skrzynia itd i jest komplet :mrgreen:

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-11-29, 23:22

pawel_p10 pisze:Coś dla Was chłopaki :) : http://ujeb.pl?UBApTTEFuC
Przecież to jakaś wyje....a jest, tel. nie ma, takie ogłoszenie to wiesz, każdy może wstawić :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-30, 15:30

Nowa Moda zapadłą wszyscy będziemy robić wydmuszki, winyle i wsadzać koła 18 :D ??

[ Dodano: 2010-12-14, 01:10 ]
Moc mocą, może by tak zadbać w aerodynamikę w celu poprawienia wizerunku i osiagów hehe:
http://www.g20.net/forum/showthread.php?t=91350

Mój Faworyt to "Diana" z tym że nie montował bym tego tylnego skrzydła :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-19, 19:26

Jak wam się podoba propozycja Coobcia:
Obrazek Obrazek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-12-19, 19:42

Ten wydech trochę "kaleczy" całość :|
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-19, 19:48

Chodzi o body, wydech jest i będzie jaki jest :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-12-19, 19:49

Rozumiem ,że w jedynym słusznym kolorze ?? :-P
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-19, 19:57

biała, czy czerwona?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-12-19, 20:06

No szczerze to to trąci trochę.... nie powiem czym, w każdym razie takim ufo bym się chyba nie chciał przemieszczać ;)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-12-19, 20:13

xtomek pisze:biała, czy czerwona?
Domyślam się ,że "Rudy" 4ever? ;p
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”