Post
autor: xtomek » 2010-11-24, 22:45
To się da zrobić
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Teraz wierzę w 230 KM/240 Nm po doświadczeniach Coobcia z czarnym Suniakiem. Ale moje upragnione 250/250 N/A daleko......
[ Dodano: 2010-11-24, 22:48 ]
Kenet pisze:Ecuperformance jest na PAROWCOWEJ. Fajnie, że zweryfikowaliście parametry na obciążeniowej hamownii. Jak to ma być tylko do zabawy auto to ogoliłbym ją do blachy, dwa kubły zostawił i heja. Pozdro
[ Dodano: 2010-11-24, 22:42 ]
Coobcio tam wjazd jest za 100 zł zazwyczaj i 2-3 pomiary. W sobotę jest dynoday i rolki za 90 zł.
No wiesz co, limuzyne ogolić....
![:hah:](./images/smilies/rotfl.gif)
i tak da radę
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Na WST i tak wszystko musi w streecie byc w srodku.
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2010-11-25, 19:25 przez
xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357