hehe, dziękuję i nic nie szkodzi
Jak na razie nabite mamy ponad 350tys. km i wciąż rośnie. Jak byś był nią nadal zainteresowany to może w przyszłym roku będzie na sprzedaż
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Dorzucam drugi silnik
--------------------------------------------------------------
Panie i Panowie. Zapadła decyzja o sprzedaży i tego auta. Jeżeli był by ktoś zainteresowany to zapraszam. Cena nie będzie wysoka.
Auto cały czas dzielnie jeździ ale jego stan jest raczej słaby. Nadaje się do odbudowy i najwyższy czas, żeby ktoś się nią zajął. Ja nie mam na to czasu i pieniędzy... Zrobiłem tyle co napisane w temacie czyli wymiana amorków i sprężyn tył, przewody paliwowe i hamulcowe wymienione kompletnie na miedź. Jeździ normalnie na gazie i na benzynie, spalanie w normie ale gazownię przydało by się podremontować (filtry, i prawdopodobnie zawór cut off albo jego czyszczenie). Ubezpieczenie ważne chyba do jesieni, przegląd coś koło maja się kończy.
Auto ma SR20DE, skrzynię ze szperą, sztywną budę i można by powiedzieć unikalne nadwozie. Prowadzi się jak 100NX czyli znacznie lepiej niż Sunny. Jak najbardziej nadaje się na totalnego sleepera.
Do wozu mogę dodać zapasowy silnik, który jeździł w moim Sunnym (okolice 165KM posiadał), amortyzatory i sprężyny przednie też z Sunnego.
[ Dodano: 2011-03-14, 22:27 ]
heh, no i nie muszę pisać, że drugiej oryginalnej Sentry SE-R chyba w PL nie uświadczysz.
Jeździ kilka 1.6 w coupe i kilkanaście 1.6 4D.
Auto jest prawie kompletne czyli posiada wszystkie pierdułki jakie wyszły fabrycznie (lampki zderzakach, kompletne wnętrze itd.) oprócz lamp, które są z Sunny i podłamanego grila ale akurat te części i tak bym wymieniał na odpowiedniki z np. Nissana V16 bo są dużo ładniejsze. W stanach da radę to ogarnąć.
[ Dodano: 2011-05-04, 23:41 ]
Sentra zmieniła właściciela więc temat zamykam. Dobrze służyła i raczej mieszane miałem uczucia jak odjechała ale cóż.