[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzisiaj polatałem troszkę SX oj jak to się fajnie prowadzi i ciągnie miło no i trochę mogło by od 4 w górę mniej tańczyć bo trochę za szybko na Tango
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Bo do tanga trzeba.... SX i Prima ładnie chodzą w zakrętach. Jak nie ma długich prostych. to czterołapy dostaja w dupcię. No chyba, że maja po 500 koników. Limon, nic to, nie przejmujemy, ale musi byc drugi wóz. A zresztą z coobciem pogadamy i bedzie malina Aktualna ocena bez hamowni to 220/230, po modach 230/240. Trochę brakuje do wymarzonych 250/250.
Pozdro wszystkim od rudej.
Pozdro wszystkim od rudej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No, coś pięknego, jeszcze tego nie widzieliśmy. A będzie lepiej Dzięki za filmik Turbiaka zjeśc jest miło, nawet mechanicznego. Trzeba góre poprawic w rudej, bo ma za małe predkosci końcowe na 1/4. Czzyli skrzynia krótsza i szpera.
Ostatnio zmieniony 2010-11-23, 00:15 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Niespodzianek początek soon, czyli.... wkrótce. A następny sezon to chyba będzie bardzo fajny z rudzielcem. Mamy ze 20/20 u Coobcia potencjalnie w zapasie. Ze szperą pomyślimy,
bo to jest inwestycja powazna. Trzymać kciuki za N/A
Pozdro wszystkim
bo to jest inwestycja powazna. Trzymać kciuki za N/A
Pozdro wszystkim
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
A niech Wam będzie Kupujcie GT, bo Coobcio rudą wrobił
już za 2 dni
już za 2 dni
Ostatnio zmieniony 2010-11-22, 22:07 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ożesz Ty to taka niespodzianka
Takie rzeczy w tajemnicy trzymać
Takie rzeczy w tajemnicy trzymać
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Ustawka spoko Nawet jechałem wtedy za Wami daaaaleko....z 4ma osobami na pokładzie, co by chłopaki lżejsze auta mieli hehe. W sumie szkoda że nie nakręciłem ze swojego auta Waszego wyścigu, ale jakoś szybko się wszystko działo wtedy
No to czekamy na tego GT-ka czekamy i lecimy do sklepu
No to czekamy na tego GT-ka czekamy i lecimy do sklepu
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Nie wytrzymałem, a może by ktos przez przypadek nie kupił?
p.s.
A Pan bullitt, tez sie po cichu na Saaabisko przesiadł. No, maximę bym mu wybaczył
p.s.
A Pan bullitt, tez sie po cichu na Saaabisko przesiadł. No, maximę bym mu wybaczył
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Nowe parametry rudej. Jakiś czas temu Cobcio ją wystroił, i teraz ma tak:
232 Nm momentu raduje, a z mocą jeszcze sie pobawimy.
Hamownia obciązeniowa na Parowozowej 10e
GT już jutro
232 Nm momentu raduje, a z mocą jeszcze sie pobawimy.
Hamownia obciązeniowa na Parowozowej 10e
GT już jutro
Ostatnio zmieniony 2010-11-24, 21:50 przez xkarol, łącznie zmieniany 2 razy.
No fajnie
Szkoda tylko że zdjęcie się nie otwiera
Szkoda tylko że zdjęcie się nie otwiera
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Większa przepustnica nie mogła zabrać mocy widocznie trzeba by auto wystroić na hamce...
ps. ile wjazd do ECU Performance na rolki kosztuje
ps. ile wjazd do ECU Performance na rolki kosztuje
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Były pomiary na hamowni kreatora, zawsze troche zawyżone, ale powtarzalne. To było teraz dobre sprawdzenie na obciążeniowej. Jestem więcej niż zadowolony z momentu i mocy. Koniki niech sobie jeszcze trochę poczekają. Nawet Coobcio powinien byc dumny z tego motora. Zawsze mówiłem, że jest najlepszy... N1, sprezynki,....................... i klękajcie Hondy
Ecuperformance jest na PAROWCOWEJ. Fajnie, że zweryfikowaliście parametry na obciążeniowej hamownii. Jak to ma być tylko do zabawy auto to ogoliłbym ją do blachy, dwa kubły zostawił i heja. Pozdro
[ Dodano: 2010-11-24, 22:42 ]
Coobcio tam wjazd jest za 100 zł zazwyczaj i 2-3 pomiary. W sobotę jest dynoday i rolki za 90 zł.
[ Dodano: 2010-11-24, 22:42 ]
Coobcio tam wjazd jest za 100 zł zazwyczaj i 2-3 pomiary. W sobotę jest dynoday i rolki za 90 zł.