[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wczoraj z Zurem lataliśmy, plecionka w wydechu mu pękła i dzięki czemu się rozluźnił on sporo... Przeładowania sięgają 1,3 bara i zapłon nie wypada tak więc NGK PFR7 to zdecydowanie najlepsze co możesz wsadzić, już tylko nie pamiętam czy u Zura je klepaliśmy...
?
ALe nie ukrywam że SR20VE ma delikatniejsze tłoki jak SR20DEH a na spokojnie to przyjmuje 1,3 bara - Bombel nie pękaj, Zuru przetestował...
ALe nie ukrywam że SR20VE ma delikatniejsze tłoki jak SR20DEH a na spokojnie to przyjmuje 1,3 bara - Bombel nie pękaj, Zuru przetestował...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To ile to VE wypluło na 1.3 bara ? Badaliście ?
Sorry za offa
Sorry za offa
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
1,3 to chwilowe przeładowane, ale w sumie ciekawy mod wyszedł - wydech się prawie urwał i auto zaczęło lepiej iść, to świadczy o tym że niemal seryjny układ wydechowy trochę go trzymał 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
wydech sam się załatwił, no ale koniec robienia tu oftopa, bombel ogarniaj te świece i kończymy z tymi skradającymi się Priemrami 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A kogo masz na myśliCoobcio pisze:wydech sam się załatwił, no ale koniec robienia tu oftopa, bombel ogarniaj te świece i kończymy z tymi skradającymi się Priemrami
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
http://www.coobcio.pl/?p=906 - Fotki się podobają
[ Dodano: 2010-11-21, 16:02 ]
Trzeba się umowić na jakieś porównanie obu projektów i ich kierowników
[ Dodano: 2010-11-21, 16:02 ]
Trzeba się umowić na jakieś porównanie obu projektów i ich kierowników
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mom zdaniem super wygląda taka kolorowa papużka - idzie nią podpuszczać innych kierowców w znacznie droższych i z pozoru mocniejszych wozach...
Ps. żeby twoj woz przygotować do zakrętów to pierwsze co to trzeba by zdjąć doładowanie do 0,4 bara
Ps. żeby twoj woz przygotować do zakrętów to pierwsze co to trzeba by zdjąć doładowanie do 0,4 bara
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kod: Zaznacz cały
Wysłany: 2010-03-25, 16:38
Cytat:
Bombello a ile planujesz mu dmuchać?
0,5 bara na jednym ustawieniu i 0,8 bara na drugim. Planowane moce odpowiednio 230KM i 280 KM- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No o niespełna dyszkę się pomyliłeś - można Ci i twojemu tunerowi to wybaczyć 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
bombel, rób ładny lakier i do GT dawaj 
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Inwazja na GT
Świetny pomysł. Tyle serducha włożone w autko. Bombel, wykończyć i pokazać, a nie, tak jak ruda, wzięta z zaskoczenia. Och, ten Coobcio....
Przecież miał być SAAB 
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A ja na pokaz trochę Kucy dodam - po pomiarze gwizdek się skręci, ale warto spradzić co w makcie nam ta turbina wydmucha... Śmiem twierdzić że paliwka do ok 1,2 bara nam styknieMichalllo pisze:bombel, rób ładny lakier i do GT dawaj
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ale ostatnio wyczytałem jajcarskie rzeczy na jakiejś saabowej stronie odnośnie sprzęgła, że w miarę jego złużywania coraz mocniej ono łapie, robili już taki eksperyment i oto jego wyniki (przykład do Saab 9-3 VIGEN):
"When disk is new full 9mm, pressureplate power ~700kg (2mm in flywheel, 7mm over flywheel)
When disk have lost 0.5mm pressureplate power ~800kg. (2mm in flywheel, 6.5mm over flywheel)
When disk have lost 1.0mm pressureplate power ~900kg. (2mm in flywheel, 6.0mm over flywheel)
When disk have lost 1.5mm pressureplate power ~1010kg. (2mm in flywheel, 5.5mm over flywheel).
When disk have lost 2.0mm pressureplate power ~1025kg. (2mm in flywheel, 5.0mm over flywheel)."
[ Dodano: 2010-12-04, 19:18 ]
czyli wychodzi na to że jak sprzęgło jest na maksa złużyte to najmocniej trzyma tzn 2mm wytarcia okładzin... Czyli to jest dolna jego granica...
"When disk is new full 9mm, pressureplate power ~700kg (2mm in flywheel, 7mm over flywheel)
When disk have lost 0.5mm pressureplate power ~800kg. (2mm in flywheel, 6.5mm over flywheel)
When disk have lost 1.0mm pressureplate power ~900kg. (2mm in flywheel, 6.0mm over flywheel)
When disk have lost 1.5mm pressureplate power ~1010kg. (2mm in flywheel, 5.5mm over flywheel).
When disk have lost 2.0mm pressureplate power ~1025kg. (2mm in flywheel, 5.0mm over flywheel)."
[ Dodano: 2010-12-04, 19:18 ]
czyli wychodzi na to że jak sprzęgło jest na maksa złużyte to najmocniej trzyma tzn 2mm wytarcia okładzin... Czyli to jest dolna jego granica...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To trzeba cuś ztoczyć te sprzęgłaCoobcio pisze:Ale ostatnio wyczytałem jajcarskie rzeczy na jakiejś saabowej stronie odnośnie sprzęgła, że w miarę jego złużywania coraz mocniej ono łapie, robili już taki eksperyment i oto jego wyniki (przykład do Saab 9-3 VIGEN):
"When disk is new full 9mm, pressureplate power ~700kg (2mm in flywheel, 7mm over flywheel)
When disk have lost 0.5mm pressureplate power ~800kg. (2mm in flywheel, 6.5mm over flywheel)
When disk have lost 1.0mm pressureplate power ~900kg. (2mm in flywheel, 6.0mm over flywheel)
When disk have lost 1.5mm pressureplate power ~1010kg. (2mm in flywheel, 5.5mm over flywheel).
When disk have lost 2.0mm pressureplate power ~1025kg. (2mm in flywheel, 5.0mm over flywheel)."
[ Dodano: 2010-12-04, 19:18 ]
czyli wychodzi na to że jak sprzęgło jest na maksa złużyte to najmocniej trzyma tzn 2mm wytarcia okładzin... Czyli to jest dolna jego granica...
P.S
Jakieś mody Bombel nowe? Co tam słychać w Twoim projekcie w ogóle?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zima to nie ma jak pozapier...ć tak wieć 0,8 bara styka 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM