Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 200SX] Nissan 240SX S13 KA24 -> by Morda

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

[ 200SX] Nissan 240SX S13 KA24 -> by Morda

Post autor: MORDA » 2010-11-14, 18:46

Witam wszystkich <afro>

MODEL: Nissan 240SX S13
SILNIK: KA24E Całkowity remont -> w trakcie
UKLAD DOLOTOWY: kompressor + bov in progress -> w trakcie
UKLAD WYDECHOWY: przelot, ale będzie nowy 2.5' -> w trakcie
ELEKTRONIKA: Na razie to mi najmniej głowę zawraca.
UKLAD NAPĘDOWY: manual, shortshifter, szpera,
ZAWIESZENIE: poliuretany, sprężyny bodajże jamex, podkładki zwiększające skręt.
UKLAD HAMULCOWY-n/a
BODY-KIT: VERTEX po modyfikacjach
ŚRODEK: kubły
CAR-AUDIO: po co ? :)
MOC: who knows... N/A



Chciałbym Wam zaprezentować moje maleństwo.
Co prawda na razie jest rozbierane do gruntownego remontu. W poniedziałek silnik poleci, Gruntowna konserwacja podwozia ażeby zrobić to na cacy. Choć tragedii nie ma ale chce zrobić porządnie sprawę i mieć jedno z najładniejszych 240SX S13 w PL a jak wiemy jest ich bardzo mało. Auto jest już dość trochę w moim posiadaniu.

Tutaj kilka fotek jak wyglądał przed rozpoczęciem rozbierania:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Jeżeli chodzi o silnik byłem z niego zadowolony bardzo lecz następuję taki czas gdy mocy zaczyna brakować. Większość znajomych mówiła wsadź SR20DET będziesz miał spokój, jako że lubię sobie uprzykrzać życie postanowiłem zrobić gruntowny remont KA, wsadzić kompressor i cieszyć się bodajże pierwszym KA z kompres. w PL. Drogi nie są przetarte w tym kierunku, ale ...świat należy do odważnych. Będzie trochę rzeźbienia ale cała zima przede mną :)

Tutaj kilka fotek z rozbierania. Autko stoi teraz u mojego znajomego.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


W przyszłym roku felgi 17' będą lądowały, zawias gwint (nie wiem jeszcze jaki) być może Tein.


Jeżeli ktoś chciałby widzieć jak się autko zmienia to będę aktualizował zdjęcia z prac.

Pozdr!
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:05 przez MORDA, łącznie zmieniany 9 razy.
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2010-11-14, 18:51

Popraw linki ;-)
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2010-11-14, 18:52

Poprawione :) Mały error mi się wkradł ;-)
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-11-14, 18:54

Projekt ciekawy ale póki co popraw linki bo nic sie nie otwiera
Ps azorek miał swego czasu klamoty do remontu 2,4
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-14, 19:06

A może trochę się postarasz:

Obrazek

To dużo lepiej wygląda niz linki
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-11-14, 19:11

Obrazek

Kurcze zderzak przedlift (szary) wyglada duzo lepiej niz polift (czerwony), sorka za male ot :-P
Czekamy na relacje z prac i wyniki :-)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-11-14, 19:41

Jak wpadniesz na patent przerobienia BOV`a to daj znać:) Sam wkładam kompresor tyle, że do SR`a (model m62), a z ciekawości jaki ty planujesz wrzucić??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-14, 21:01

Fajne autko życzę sukcesów i wytrwałości w tak zaawansowanych modach :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2010-11-14, 22:29

xtomek pisze:A może trochę się postarasz:

Obrazek

To dużo lepiej wygląda niz linki
Kolego to Mi powiedz jak to zrobić a to zrobię :p Wiadomo że jeżeli bym wiedział to tak też bym uczynił :) Nie każdy urodził się informatykiem, być może jestem debilem komputerowym ale zabij mnie... nie wiem jak to zrobić :P Może jakiś moderator, pomógł by mi, zrobił małego tutoriala jak to uczynić :D

Pawel18PL pisze:Jak wpadniesz na patent przerobienia BOV`a to daj znać:) Sam wkładam kompresor tyle, że do SR`a (model m62), a z ciekawości jaki ty planujesz wrzucić??
Też właśnie będę pod tym względem przecierał szlaki :) Wyląduje u mnie kompressor z Mercedesa (nie wiem dokładnie jaki model, czas pokaże co wyjdzie ale dam znać) . Z bov-em jest dużo rzeźby. Trzeba będzie wykombinować odpowiedni trójnik i trzeba będzie go wmontować do seryjnego dolotu przed kolektorem, a potem z zabawa z "powrotem powietrza :) Jak to jakoś posklejam to dam znać :)


Reszcie chłopaków dziękuje za słowa otuchy :) Na pewno będzie będzie ciężko ale jakoś się może uda :) Jutro będą fotki jak silnik będzie wyciągnięty i rozkręcony.... zależy na ile czas pozwoli :) A najlepsze jest to że moje autko chociaż nie jeździ jest.... na zimówkach :D Bezpieczeństwo podczas holowania ponad wszystko ;D
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-11-14, 23:13

Przypadkiem nie z CLK 230?? ten kompresor??Nie natnij się przypadkiem na m45 bo przy takiej pojemności nie dmuchnął by chyba nawet 0,5 bara.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2010-11-14, 23:20

Właśnie nie wiem jeszcze dokładnie. Coś na pewno wykombinuje :) Ale dzięki za radę. Wiadomo nie będę chciał włożyć czegoś co nawet nie będzie chciało jechać :) Póki co muszę zmagazynować wszystkie potrzebne części do KA... a to nie jest łatwe. Ostatnio brałem w ASO dwie uszczelki do pompy oleju które normalnie nie kosztowały by więcej niż 5zł a wyszło mnie to 92 zł.... masakra. Tak samo jak chciałem uszczelki do szyb bocznych to w ASO powiedzieli mi prawie 900zł do jednej. Upadli na głowę chyba. hehe
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-14, 23:22

Chyba w grę tylko wchodzi M62 lub M90 :P Potem to już zostaje Vortech 1,2,3 lub kompresory z ręki AMG :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-15, 06:27

Kolego to Mi powiedz jak to zrobić a to zrobię :p Wiadomo że jeżeli bym wiedział to tak też bym uczynił :) Nie każdy urodził się informatykiem, być może jestem debilem komputerowym ale zabij mnie... nie wiem jak to zrobić :P Może jakiś moderator, pomógł by mi, zrobił małego tutoriala jak to uczynić :D
Masz już na PW
pozdro od rudzielca
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2010-11-15, 07:35

Dzięki wielkie za pomoc :D Poszło też PW do ciebie.

Pozdro pozdro :-D
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-11-15, 08:25

Przy czym z tego co widziałem to M90 ma bardzo długi korpus i może być problem ze zmieszczeniem go, no chyba że w KA jest więcej miejsca ;)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2010-11-15, 08:45

Będzie trzeba kombinować, bo pod maską nie ma za dużo miejsca :p Ale na razie głowy sobie tym nie zaprzątam, będę myślał nad tym później bo póki co muszę silnik wytargać i porozkręcać, a pewnie jakieś komplikacje jak zwykle będą :oops: Jak by to powiedział Król Julian o dzisiejszym dniu ? "W górę serca, engine do góry" hehe :D
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2010-11-15, 14:29

Powodzenia w modzeniu i czekamy na efekty, ciekawy projekt wyjdzie ;)

pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-15, 16:00

W sumie to troszkę miejsca pod maską widać że jest :)
Można się ponawić w coś sporego a jak się okaże że jednak się nie zmieści to go nad maske jak W "Amerykańskich" dragach :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-15, 16:36

Tak czy siak moim zdaniem najodpowiedniejszym miejscem na zamontowanie kompresora to miejsce w którym znajduje się sprężarka od klimy :) tylko wymodzić odpowiednie mocowanie i resztę z dolotem jak i z kompresją :)

[ Dodano: 2010-11-15, 16:37 ]
i tam ładnie jak po zdjęciu widzę zmieścił by się krótki M62 :D

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-11-15, 16:47

No to, że w miejsce sprężarki klimy to raczej wiadome:) Pierwsze miejsce gdzie powinno się przymierzyć to właśnie tam:) W sumie można skorzystać z wiedzy pana grabowskiego i za pomocą wzorów zawartych w jego artykule dotyczącym turbo sprawdzić ile dmuchnie taki kompresorek.Jeśli zadowoli cię coś na wzór soft turbo to może M62 będzie mogło zostać:)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-15, 21:11

Fajny masz ten przedni zderzak...
Ps. orientowałeś się czy na dól swojego KA24E możesz położyć łep z KA24DE - w końcu te silniki były o blisko 30KM mocniejsze :)
Przy okazji remontu to na pierwszym miejscu ten mod bym zaplanował.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-11-15, 21:31

Pawel18PL pisze:Nie natnij się przypadkiem na m45 bo przy takiej pojemności nie dmuchnął by chyba nawet 0,5 bara.


Że tak spytam bo nierozumiem, co ma pojemność do ciśnienia doładowania w kompressorze :->

Ładuj m90 iść do grubo nie bedziesz potem żałował i wymieniał na wiekszy jak zabraknie mocy :mrgreen:

Jak zrobisz szybko to raczej pierwszy nissan w pl z kompressorem ?

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2010-11-15, 22:04

Coobcio pisze:Fajny masz ten przedni zderzak...
Ps. orientowałeś się czy na dól swojego KA24E możesz położyć łep z KA24DE - w końcu te silniki były o blisko 30KM mocniejsze :)
Przy okazji remontu to na pierwszym miejscu ten mod bym zaplanował.
Dzięki :) A orientowałem się, choć nie wiem jak to będzie. Możesz sobie luknąć na moje panewki na fotkach :p tragedia. Jeżeli Wał nie będzie nadawał się do szlifu, i nigdzie go nie znajdę to jak najbardziej się nad tym zastanowię.A nie będzie z tym większego problemu bo bloki są takie same, z tym że ka24de ma nawiercone otwory do natrysku oleju na denka tłoków, głowica ka24de bezproblemowo pasuje na blok ka24e. do kompletu potrzebny jest jeszcze przedni dekiel z pompa olejową, aparat zapłonowy, tranzystor zapłonu przepływka wiązka i komp.

Limon pisze:
Pawel18PL pisze:Nie natnij się przypadkiem na m45 bo przy takiej pojemności nie dmuchnął by chyba nawet 0,5 bara.


Że tak spytam bo nierozumiem, co ma pojemność do ciśnienia doładowania w kompressorze :->

Ładuj m90 iść do grubo nie bedziesz potem żałował i wymieniał na wiekszy jak zabraknie mocy :mrgreen:

Jak zrobisz szybko to raczej pierwszy nissan w pl z kompressorem ?
Chyba to byłby pierwszy w PL :mrgreen:




A tutaj kilka fotek z dzisiejszego wyciągania silnika :D Oczywiście nie obyło się bez drobnych komplikacji ale poszło jakoś :) Najgorsze to to że jak zobaczyłem panewki to myślałem że zawału dostanę hehe. Ale czego się nie robi dla Nysi. Na zdjęciach mój główny inżynier któremu Bardzo ale to bardzo dziękuje bo bez niego nic by z tego nie wyszło. Dzięki Michał !!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Następne prace zaczynamy w środę :) Jutro Michał maluje swojego Lotusa Super Seven więc mamy jedno dniową przerwę :)
Ostatnio zmieniony 2010-11-15, 22:22 przez MORDA, łącznie zmieniany 3 razy.
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-11-15, 22:09

Kod: Zaznacz cały

http&#58;//web.me.com/grzegorzgrabowski/Witryna/Turbo.html

Coś takiego wydedukowałem z tego samouczka o zapotrzebowaniu powietrza. Dokładnie chodzi o część "Tak więc do silnika D16Z5 z turbo soft o ciśnieniu doładowania 0,5 bar potrzebna jest..."
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2010-11-15, 22:16

Pawel18PL pisze:

Kod: Zaznacz cały

http&#58;//web.me.com/grzegorzgrabowski/Witryna/Turbo.html

Coś takiego wydedukowałem z tego samouczka o zapotrzebowaniu powietrza. Dokładnie chodzi o część "Tak więc do silnika D16Z5 z turbo soft o ciśnieniu doładowania 0,5 bar potrzebna jest..."

Dzięki :) jak wezmę prysznic to będę miał lekturę :) Trzeba się domyć, bo troszkę przyciemniłem lekko swoją karnację dziś..... bez samoopalaczy :D :D :D
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-11-15, 22:23

Kurcze jak mnie wyprzedzisz z tym kompresorem to sam stracę zapał do kompresora;P choć myślę, że znaleźć nie śmierdzące trupem m62 lub m90 też może okazać się sporym wyzwaniem:) Poczytaj poczytaj ja na na podstawie tych wyliczeń ustalałem jaki kompresor do mnie najlepiej podejdzie:)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
MORDA
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-10-31, 23:49
Lokalizacja: Bielsko-Biała/D-C
Kontakt:

Post autor: MORDA » 2010-11-15, 23:24

Hehehe :) To podwijaj rękawy i do garażu :!: Nie ma że boli :-P Z kompresorem na pewno będzie nie lada problem ażeby znaleźć coś w miarę nadającego się do użycia :)
http://www.msmwestern.pl/ Jazda Konna, Wynajem Hali, Trening Indywidualny,Pensjonat dla koni już od 850zł/m-c. Zaint. proszę o PW
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-11-16, 06:54

Gdyby to tylko robocizna była to nie byłoby problemu...Kasa, kasa, kasa....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

Post autor: azorek » 2010-11-16, 10:22

MORDA pisze:Jeżeli Wał nie będzie nadawał się do szlifu, i nigdzie go nie znajdę to jak najbardziej się nad tym zastanowię
Oddam za nieduże pieniądze wał z kilkoma rysami, na pewno nadający się do szlifu.
Co do reszty gratów, poszło pw.

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-11-23, 23:54

Fajne listki zostały z panewek i ogryzki z wału :-P

Co do kompresora to M62 odpuść. Do SR20 planowałem M90, M62 nawet nie brałem pod uwagę. A przy KA24 to już zdecydowanie M90 ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”