Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SAAB 9-5 2.0 TURBO--swedish ferrari-by lukas :))

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-04-22, 00:05

Program na maksa masz lajtowy 0,7bara doładowanie no w piku 0,75 może napompuje, przede wszystkim skupiłem się na dopieszczeniu mapy paliwowej i zapłonowej przy czym jak mniej podnosząc Boost.

Ps. naciskając na sidzie jednocześnie + i - wchodzisz do podglądu parametrów pracy silnika przykładowo pozycja 1 to obroty silnika a 2 to doładowania :)

Miłej zabawy.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-04-22, 20:15

dzięki wielkie--autko naprawde cieszy choć nawet po wcxzorajszym strojeniu LPG dziś dławi sie znowu ,przy ostrej jeździe z dołu--coś bullit wspominał że wtryski się mogą zapętlać??

tak czy owak dzis ganiałem, sie z porsche cayenne w najnowszej budzie-zapewne to najsłabsze benzynowe-do 180 było równo,potem saabik go dochodził na miękko ;D
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-04-22, 20:24

wtryski to dopiero powyżej 1,1-1,2 bara mogą się zapętlać. Tylko zwalcz ten gaz, bo kto mówi że ten check na gazie to normalna sprawa to chyba nie specjalnie się zna :) no i gratulacje zabawy z SUV-em :) oby tak dalej. Tak jak Ci mówiłem jak rozmawialiśmy, fajny wóz od trójki w górę :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-04-22, 21:07

lukasgt, miałem okazję w Wawie doświadczyć jako pasażer jak Schab się zbiera i powiem ze żwawo, czuć niuty w zakresie turbiny ;D Ładnie ciśnie chociaż od startu ze zgrzebaną Primą może być ciężko ;) jak wcześniej bullitt pisał życie zaczyna się powyżej 2-ki :P

Ogólnie dupowóz ile by nie miał kucyków bedzie bujał jak mieciutka kanapa, nie czuć nic zmęczenia materiału, na polskich drogach nie trzaska jak nasze nisma :D
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-04-22, 21:49

No ja podejrzewam że od mojego Saab-a gdzie turbo daje do 1 bara moja była primera by się do okolic setki zebrała szybciej, a saab-em nawet nie próbuję takich startów, jakoś tak nie pasuje do niego taka jazda :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-04-23, 06:46

locha ciężkawa jest[150kg więcej niz maxima!!]i dużo przyjemniej wyprzedzać bez stresu po 5-6 aut niż startowac ze świateł--może 900 lub 9-3 ale 9-5 to auto klasy PREMIUM 8-)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2011-04-23, 07:10

Toz to dostojne auto do ganiania 100km/h +, a nie do ordynarnych startow z pod swiatel ;P hehehehee wazne zeby dawal banana na twarzy i juz, ciekawe kiedy sie okaze ze MAŁOOOOOOOOO KM i Nm :mrgreen:
Lukas czyli trasa Minsk- Wawa napewno milej mija teraz 8-)
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-04-23, 10:20

Z tym CE na gazie to przewaznie jest zbyt ubogo i saab wyczuwa spalanie stukowe, w pierwszej kolejnosci mruga lampka CE jak sytuacja sie powtozy to CE na stale sie zapala...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-04-27, 09:23

a tu sie okazało że jest o 30% za bogato--Darek z fiszera powiedział że coś z zapłonami jest i dlatego check zostaje-po wczorajszym strojeniu autko płynnie jedzie z każdych obrotów i CE nie miga-choć świeci się...a trafiło sie wczoraj że przy okazji strojenia nowego leona cupre ganiałem--SAABIK znowu dał rade hehe

z nowości to zostanie nieco zmieniona koncepcja hamulców-miał być zestaw z AERO,ale beda moje stare zaciski z jarzmami z aero plus mega mocne ZIMMERMANY nienawiercane za to grubsze o 2.5mm...! od seryjnego zestawu oraz zacne klocki BENDIX i nowy płyn hamulcowy BENDIX DOT 4 :lol: --hihi okazało się że kytoś przedemna zalewał płyn do aut bez ABS :hihi:

nowiutkie tuleje przednich wachaczy LEMFORDER wymienił mi właśnie BARYŁA[wielkie dzięki bo widzaiałem jakie niesforne te stare tuleje były--autko prowadzi sięniemal wzorcowo teraz,znikło myszkowanie i cała nerwowość-teraz tylko zbieżność i geometria ;)

Obrazek
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-04-27, 22:34

lukasgt pisze:nowiutkie tuleje przednich wachaczy LEMFORDER wymienił mi właśnie BARYŁA[wielkie dzięki bo widzaiałem jakie niesforne te stare tuleje były--autko prowadzi sięniemal wzorcowo teraz,znikło myszkowanie i cała nerwowość-teraz tylko zbieżność i geometria ;)
Byłem też dzisaj u Darka i ogladałem twoje nowe heble jeszcze jak calutkie szare były :P
Ps. przed zbierznością jeszcze MC persony z AERO pasowało by wrzucić coby bardziej prowadzenie było takie jak w nissanie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-04-28, 20:57

no przydałoby się zmienić zawias na trochę mocniejszy-ale to wszystko koszta...z czasem do tego dojdzie
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2011-04-29, 16:59

Uparte były szczególnie ta z lewej strony, ale jakoś daliśmy rade :) fajnie że wóz wreszczie zaczął się prowadzić :) zaraz po sofcie wujek Lukas przewiózł mnie na fotelu pasażera fajnie w fotel wgniata szczególnie od 3-go biegu :D trzeba konfrontacje zrobic z moją primerką :P

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-04-29, 17:04

Hehe też bym się chętnie ustawił :P Daj znać Baryla jak Ci poszło :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-05-19, 06:33

no i mamy znowu problem-heble siedza nowe,dotarły siępięknie i spadła ostatnio ich skuteczność...pedał staje sieczasem miękki-może być pompa,a może być coś z ABSem

druga rzecz ,ze czeka mnie zmiana parownika na wydajniejszy bo jednak TOMASETTO ARTIC nie jest trafionym rozwiązaniem-auto cały czas gubi ciśnienie gazu i przełącza na benzyne,czek miga często-z powodu złego składu mieszanki :cry:

zamówiony jest KME SILVER do 270km-oby to rozwiązało problem z mieszanką
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-19, 07:20

Wyluzuj pośladki, interfejs do gazu będę mieć niebawem to nie straszne spadki ciśnienia gazu CI będą jak masz STAG 4 na pokładzie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-06-07, 22:27

oczywiście już jest kilka nowości--poprzedni parownik,albo był uszkodzony seryjnie albo zbyt słaby poprostu i więcej robiił kłopotów niżto warte
teraz został zamontowany KME SILVER 270KM--powinien być stabilny i nie robić kłopotów z ciśnieniem gazu

a no i zestawy naprawcze trafiły na tylne heble bo miałem moment że hamował tylko przód :roll:

CZEKAM NA INTERFEJS coobciu i porządne dostrojenie :razz:

--------
puki co ze strojeniem nie ma co sie tu bawić--auto strasznie zdechło ostatnio,turbina ma cug dopiero od 2700obr a seryjnie max moment przy 1800 ju zsię pojawia--jest kibel totalny,i na dodatek wcale po wyżej 2700 nie ma urywania łba!!!

cos nie tak z turbiną jest ,ale we czwartek autko jedzie do DARKA z fiszera i obiecał zająć się tym problemem

zas z dobrych rzeczy to dziś przytuliłem BLOW OFF dedykowanego ponoć do SAABIKA

:D --oczywiście juz zamontowany i jakoś tam syczy,ale ze względu na klopoty z doładowaniem jest cicho i nie tak jak ma być
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-08, 07:04

Stanadrowa opcja w saabie cię spotkała - jednokierunkowy zaworek w EVAPie zawiódł... kosztuje w granicach 25zł i raz na 250-300tyś km trzeba go wymienić...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-06-10, 07:11

ten zaworek już ogarnięty był wcześniej--po rozłożeniu turbiny okazało sie ,że jakaś klapka jest uchylona co spaliny przez nią przechodzą,do wymiany tez cała ośka turbiny--dziś odbieram --może POWER WRÓCI? :roll:
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2011-06-11, 22:05

i jak po naprawie??? wszystko bangla????
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-06-12, 21:02

EVAP ogarnięty, podciśnienia również, naprawiona klapka spalin-autko hula i buczy!! strojenia były wstępne,ale we środe dokładne dostrojenie LPG!
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-12, 21:28

A jak tam sprzęgło ? Nie lepiej było odrazu zaaplikować td04

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-06-13, 21:16

sprzęgło się kończy ale powoli-bo nie startuje ze świateł ostro :roll:

ale jest jakiś kolejny problem-dziś doładowanie według OPEN SID spadło na 0.43 bar w piku ,autko ma 500obr biegu jałowego i gaśnie...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2011-06-14, 14:45

no nie, kurde czyzby to przez gaz???? Cos niebardzo ten schab chce jezdzic :/
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-15, 00:46

Juz jest wsio git :D Wpadlismy z Coobciem naprawa trwała 5 minut i saabiszcz smiga ;)

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-06-15, 01:11

Jakaś nieszczelność? ;P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-15, 01:24

Jarzyn pisze:Jakaś nieszczelność? ;P
Jak to w każdym Saabie, podciśnienia...

PS. Lukas dawaj na Hamownię, ciekaw jestem co na tym moim ultra lajt programiku wyszło :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-06-15, 14:54

No i może jakiś filmik jak to teraz pod maską syczy sobie :) skoro się da to może ja się o takie coś pokuszę u siebie za jakiś czas :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-06-15, 15:51

[IMG

[ Dodano: 2011-06-15, 16:55 ]
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8d2483cffe]Obrazek

oto jak wygląda BOV pod maską :oops:

co do problemów to jak zwykle COOBCIOn i Limon okazali się pomocni i usuneli usterke-niedopatrzenie montażysty

ps dziwnym tarfem COOBCIOWY SOFT MEGA LIGHTOWY generuje 1.05 bar w szerokim zakresie....banan na twarzy n jest --a jutro strojenie LPG i w piątek chyba hamowanko
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2011-06-15, 21:25

to git, wlasnie jakis dynidayb trzeba by ogarnac i pomierzyc potwory hhheheeheheehee

[ Dodano: 2011-06-15, 23:14 ]
hamujesz schaba??


viewtopic.php?p=149138#149138


prosz sie dopisac, juz, juz 8-)
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-17, 10:41

Lukas powiedz mi jak te klocki BENDIX się mają ??
Wymagają rozgrzewania by hamowały pełną parą, odporne na temepraturę są. jak z siłą hamownia ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”