Strona 2 z 3
: 2012-05-22, 19:21
autor: radziejwwl
Ja tam poprostu sie wkrecilem w czarna prime ;P czytalem chetnie fajnie szlo i nawet prawie moj znajomy by ja kupil ale przyspal ;P
: 2012-05-22, 19:36
autor: Ryba
merid sorry ale sądzę ze jesteś ostatnią osobą która może nas pouczać i jednocześnie zwracać uwagę. Zresztą jeszcze raz przeczytaj co Ty napisałeś ...
Oddzielny dział - odpicuj swoje auto na otomoto no k#$@#wa stary. Zadziwia mnie Twoje IQ
: 2012-05-22, 19:50
autor: Modzelitto
Ryba to był żart
I ostatnią rzeczą którą powinieneś robić jako moderator forum to wjazd na czyjeś IQ- ot taka moja subiektywna opinia
: 2012-05-22, 20:04
autor: Ryba
sorry ale pościła mi żyłka...
: 2012-05-22, 20:09
autor: Modzelitto
Bo to tak szczerze mówiąc trochę wqrwiający temat. No bo po co komu prezentacja auta, która i tak po kilku tygodniach spadnie praktycznie na sam dół listy- z przyczyn ogólnie wszystkim znanych
W dodatku bez cienia szans przyszłej kontynuacji...
: 2012-05-22, 20:44
autor: vixo
merid pisze: SiwoL odwala kupe roboty aby kupic auto, nastepnie je naprawić, a potem sprzedac
.
Normalnie fani czterech kółek Mike Brewer, Edd China i
SiwoL
Jak jest zysk to czemu nie
: 2012-05-22, 21:23
autor: Hahkuh
vixo57 pisze:Normalnie fani czterech kółek Mike Brewer, Edd China i
SiwoL
vixo57 - to Ci się udało!
: 2012-05-22, 23:52
autor: SiwoL
Prawda jest taka ze w mojej rodzinie od zawsze były saaby
a jakos tak utknąłem w tych nissanach bo na saab'a nigdy nie było mnie stac, a rodzice na auta kasy mi nie dali nigdy. Jakoś tak namieszałem z tymi autami ostatnio że wyszło jak wyszło. Czarna primera była piekna dopieszona i w niezlym stanie. Ale jaka radość z jazdy daje ten 192km saaba to nie ma porównania. A to że są tak poddatne i łatwe w modyfikacjach to już inna brocha.
Na forum i w klubie saab'a dużo dłużej jestem niż na nissanie...
Zabawne jest to jak moja osoba i moje poczynania wzbudzają tyle emocjii
Wiele tematów w tym dziale jak ktoś założy ma po 2-3posty a u mnie zawsze masa odpowiedzi pozytywnych i negatywnych:)) Przykład Saab Limona już fajnie pomodzony a zainteresowaniem jego tematem malutkie:))
Dzieki Merid i Damiano że mnie wspieracie i rozumiecie:))
: 2012-05-23, 06:13
autor: SenTex
SiwoL pisze: Przykład Saab Limona już fajnie pomodzony a zainteresowaniem jego tematem malutkie:))
Może dlatego, że u niego na start masa zdjęć, dokładny opis... Gość sie zna na rzeczy, więc nie zadaje wielu pytań przez co "małe zainteresowanie", ale co z tego, że jego temat przeżyje pewnie jeszcze z 5 Twoich przyszłych samochodów, prawda?
PS: Porównanie wydaje mi sie, nie na miejscu..
: 2012-05-23, 07:01
autor: bonzo
SiwoL pisze:Na forum i w klubie saab'a dużo dłużej jestem niż na nissanie...
musiałeś zbłądzić do nas
SiwoL pisze: u mnie zawsze masa odpowiedzi pozytywnych i negatywnych:))
w większości każdy rąbie Ci dupę
: 2012-05-23, 07:37
autor: SiwoL
SenTex pisze:SiwoL pisze: Przykład Saab Limona już fajnie pomodzony a zainteresowaniem jego tematem malutkie:))
Może dlatego, że u niego na start masa zdjęć, dokładny opis... Gość sie zna na rzeczy, więc nie zadaje wielu pytań przez co "małe zainteresowanie", ale co z tego, że jego temat przeżyje pewnie jeszcze z 5 Twoich przyszłych samochodów, prawda?
PS: Porównanie wydaje mi sie, nie na miejscu..
Ja o tym wiem tylko rozchodzi mi się że tam nic się nie dzieje... Jakies małe zainteresowanei a auto przekonkretne.
Mniejsza o to odbiegliśmy od tematu.
: 2012-05-23, 08:32
autor: Shadows
Mnie sie podobaja 9-5tki tym bardziej z turbo
Oby sie niepsuł i niezakladaj gazu tylko pakiet aero i jakis koło hehe
Pzdr
: 2012-05-23, 08:36
autor: SiwoL
Shadows pisze:Mnie sie podobaja 9-5tki tym bardziej z turbo
Oby sie niepsuł i niezakladaj gazu tylko pakiet aero i jakis koło hehe
Pzdr
A niby jakie 9-5 jak nie z turbo...? Gaz musi być ma być tanio i do przodu. Plan jest taki żeby miał dwie mapy zestrojony na gazie na mniejsza moc i mocniejsza dużo mapa na benzyne;) Pakietu aero nie będzie ma być cicho ciemny;)
: 2012-05-23, 08:37
autor: Ryba
Siwol - ale to jest Twoja fura czy mamy
Pytam bo saab którego sprzedałeś był twojej mamuski, prima twoja, więc jak to jest - może zaskoczysz nam jeszcze czymś nowym
: 2012-05-23, 08:41
autor: SiwoL
Ryba pisze:Siwol - ale to jest Twoja fura czy mamy
Pytam bo saab którego sprzedałeś był twojej mamuski, prima twoja, więc jak to jest - może zaskoczysz nam jeszcze czymś nowym
Ryba saab jest mój. Mamuśka kupiła sobie nowe Clio. Dlatego saab był na sprzedaż.
: 2012-05-23, 08:41
autor: DubSon
SiwoL pisze:Ja o tym wiem tylko rozchodzi mi się że tam nic się nie dzieje...
Nadal tego nie rozumiem
No i co z tego, ważne że jest tam konkretna prezentacja...
W Twoich tematach ostatnio głównie ludzie się śmieją
: 2012-05-23, 08:42
autor: SiwoL
DubSon pisze:SiwoL pisze:Ja o tym wiem tylko rozchodzi mi się że tam nic się nie dzieje...
W Twoich tematach ostatnio głównie ludzie się śmieją
Spoko:) Kiedyś to się zmieni.
: 2012-05-23, 08:43
autor: DubSon
SiwoL pisze:Kiedyś to się zmieni.
Oby
: 2012-05-23, 17:51
autor: dylson
: 2012-05-23, 18:35
autor: Ryba
NIE WIEDZIAŁEM ZE AŻ TYLE TEGO BYŁO
: 2012-05-23, 18:50
autor: ANDREW
Faktycznie trochę się tego nazbierało.Jakby co to jestem zainteresowany zakupem Saaba
Ale jak już będzie wszystko ogarnięte
: 2012-05-23, 19:27
autor: Wieshaq
Oj tam, oj tam sumaryczna lista postów kolegi też jest imponująca
Co by nie było schabik jest fajny
: 2012-05-24, 00:29
autor: SiwoL
: 2012-05-24, 09:53
autor: Coobcio
Hehe kolejny Saabik
No one mają tak rozwiniętą elektornikę troszkę ale ten wskaźnik EGT jest przeliczany i ni jak się ma z rzeczywistością.
Bardzo przydatna opcja by sprawdzić czy turboina idzie po wymaganiach to M_Air i M_Req obie te opcje powinny być jak najbliższe siebie...
Miłego Upalania
: 2012-05-24, 09:54
autor: SiwoL
Coobcio pisze:Hehe kolejny Saabik
No one mają tak rozwiniętą elektornikę troszkę ale ten wskaźnik EGT jest przeliczany i ni jak się ma z rzeczywistością.
Bardzo przydatna opcja by sprawdzić czy turboina idzie po wymaganiach to M_Air i M_Req obie te opcje powinny być jak najbliższe siebie...
Miłego Upalania
No Wiem wiem przepływy monitoruje cały czas zadawane mam na poziomie 1000-1100 a autko podaje w granicach 980. Niestety musze zmienić kasete zapłonową bo wystepują knocki. Na DV i APC od ryby123 też było lepiej wiec musze też się za tym rozejrzeć.
No i mała turbinka GT17 zdycha powyżej 4.5tys więc muszę się za turbo z aero rozejrzeć.
: 2012-05-24, 11:23
autor: DiLGT
Wczoraj mielismy 6 godzinne korepetycje z zakresu wiedzy o saabie
: 2012-05-25, 19:16
autor: lukasgt
właśnie wskażnik EGT super miec na pokładzie,ale ten w OPEN SIDZIE raczej nic poważnego nie wskazuje
: 2012-06-04, 12:24
autor: SiwoL
Auto dostało nowy zawór DV i znowu odzyskało trochę mocy swobodnie utrzymuje ciśnienie na poziomie 1.1bara i 1.2 w piku a przepływy na poziomie 950-1000 co daje już ładny wynik ok 330Nm, a nie jak wcześniej na seryjnym skakało 0.9-1 bo dv nie trzymał.
: 2012-06-05, 07:14
autor: marcins
Chyba musisz poprawić ten przewód podciśnieniowy, żeby nie spadł w czasie jazdy
: 2012-06-05, 09:09
autor: SiwoL
Już poprawione to było na testy
Ten DV musi być inaczej zamontowany niż seryjny i musiałem dłuższy przewód dociąć
[ Dodano: 2012-06-20, 10:50 ]
Wpadł nowy zawór APC i autko juz bardzo przyjemnie pomyka przepływy na poziomie 1050-1100. Teraz pozostalo zrobić porządny IC grubsza rure dolotowa z Aero i mozna isc z mocami do przodu. Jak padnie ta turbina to wsadzam turbo z aero moce jakie chce osiagnac to 270-300km i mi wystarczy;)