[ Primera] Nissan Primera 2.0 GT "white & rost"
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Nissan Primera 2.0 GT "white & rost"
Wczoraj nabyłem drugą primere tym razem z męskim i jedynym konkretnym motorem;) GT kupiłem z zamiarem przełożenia silnika hebli i zawieszenia do mojego 1.6, lecz z ojcem doszedłem do wniosku że 1.6 zostaje jako tani dupowóz. No a GT doprowadzam do stanu oryginalnego, trzeba odratować ten klasyk;)
Foteczki ( jutro będą na lepsze i z OZ'etami )
Foteczki ( jutro będą na lepsze i z OZ'etami )
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:52 przez SiwoL, łącznie zmieniany 2 razy.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Moim zdaniem..
Mogą być tu małe komplikacje.
1. Primera nie wygląda na zadbaną,
2. Patrząc na "szybko" na stan wizualny sądze że motor również nie jest w idealnym stanie.
Pytanie co chcesz z tym zrobić... bo sądzę że jeżeli miał być to dawca wyjdzie Ci to opłacalnie jak przełożysz wszystkie elementy z GT do swojego. Żeby zreanimować tą budę już musisz trochę kasy włożyć, a podłoga
Motor również musiał byś przygotować pod turbo lub VE. Duże koszty i chyba przyznasz, że będzie Ci ciężko utrzymać dwie fury.
Po moim doświadczeniu z oryginalnym motorem SR20DE z P10 na Twoim miejscu przez zimę rozebrał bym motorownię wyremontował i dopiero z tym zdrowym seruchem w następnym sezonie bym działał. Zdrowe SR20DE pochłonie troche $$$ jednak z pewnością będziesz miał satysfakcję i pewność dobrego wytrzymałego silnika.
Gdy już odbijesz sie finansowo myślał bym o grubych modach...
Teraz za wczesnie jest, Siwol tak na prawdę nie wiesz na czym stroisz, w jakim jest stanie motor.. Za dużo znaków zapytania nad tym wisi..
Żebyś nie myślał że Cię zniechęcam, sam przerabiałem powyższy temat i długo się nie cieszyłem.
Sądziłem że dorwałem perełkę wszystko sprawdzałem ciśnienie na garach papiery, co było robione itp. zauważyłem tylko delikatne wycieki. Z MacGayverem uczelniliśmy bydlaka a okazało się że tłoki były do wyrzucenia-dwa miechy i po uszczelce i panewkach.
Zastanów się nad tym, bo to jest inwestycja i nie małe pieniądze a szkoda je bez sensu wyrzucać w błoto
Pozdro
Mogą być tu małe komplikacje.
1. Primera nie wygląda na zadbaną,
2. Patrząc na "szybko" na stan wizualny sądze że motor również nie jest w idealnym stanie.
Pytanie co chcesz z tym zrobić... bo sądzę że jeżeli miał być to dawca wyjdzie Ci to opłacalnie jak przełożysz wszystkie elementy z GT do swojego. Żeby zreanimować tą budę już musisz trochę kasy włożyć, a podłoga
Motor również musiał byś przygotować pod turbo lub VE. Duże koszty i chyba przyznasz, że będzie Ci ciężko utrzymać dwie fury.
Po moim doświadczeniu z oryginalnym motorem SR20DE z P10 na Twoim miejscu przez zimę rozebrał bym motorownię wyremontował i dopiero z tym zdrowym seruchem w następnym sezonie bym działał. Zdrowe SR20DE pochłonie troche $$$ jednak z pewnością będziesz miał satysfakcję i pewność dobrego wytrzymałego silnika.
Gdy już odbijesz sie finansowo myślał bym o grubych modach...
Teraz za wczesnie jest, Siwol tak na prawdę nie wiesz na czym stroisz, w jakim jest stanie motor.. Za dużo znaków zapytania nad tym wisi..
Żebyś nie myślał że Cię zniechęcam, sam przerabiałem powyższy temat i długo się nie cieszyłem.
Sądziłem że dorwałem perełkę wszystko sprawdzałem ciśnienie na garach papiery, co było robione itp. zauważyłem tylko delikatne wycieki. Z MacGayverem uczelniliśmy bydlaka a okazało się że tłoki były do wyrzucenia-dwa miechy i po uszczelce i panewkach.
Zastanów się nad tym, bo to jest inwestycja i nie małe pieniądze a szkoda je bez sensu wyrzucać w błoto
Pozdro
no własnie musze się z rybą zghodzić-p10 gt może być mocno skatowana-[poprzednia moja gt była tak zmęczona życiem że niepotrzebnie reanimowałem ją-kupiłbym chyba p11 za te pieniądze]
sprawdź jak była dzwoniona i jak podłoga wygląda-i podejmij stosowne decyzje-bo twoja 1.6 wygląda na dużo lepszą
sprawdź jak była dzwoniona i jak podłoga wygląda-i podejmij stosowne decyzje-bo twoja 1.6 wygląda na dużo lepszą
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
I tu was zaskoczę, podłoga zdrowa jak cholera;D W ogóle nie ma rdzy na podłodze na kielichach ( u mnie w czerwonej jest na kielichach ) Jedyne co ją je to na zewnętrznych blachach: progi, nadkola, błotniki, klapa. Po przeglądzie diagnostycznym wyszło iż do sprawdzenia tylnie heble, i wymiany końcówka drążka kierowniczego lewa, amory po 70-85%. SRi zostawię jako tanie auto, a GT do zabawy. Wydaje mi się iż po przełożeniu nie będzie to i tak takie pełne GT:) Silnik chodzi bardzo fajnie suchy! Jedyne miejsce z którego się lekko poci to od jakiegoś czujnika przy skrzyni biegów.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
MRC sądzę że tu dużo nawet nie trzeba pisać, wystarczy pomyśleć i postawić sobie pytanie.
Czy warto inwestować tak grubo ( mówie VE lub T ) nie mając żadnej pewności że motor da radę..
SR20DE z P10 GT można ze świecą szukać.
[ Dodano: 2010-06-20, 11:49 ]
Sprawdź Siwol moc silnika na hamowni.. abyś miał pewność że 150 KM nie zostało 120-130 KM. Wiadomo żę może nie być serii jednak bedziesz miał info od samego początku jaką mocą dysponujesz...
Czy warto inwestować tak grubo ( mówie VE lub T ) nie mając żadnej pewności że motor da radę..
SR20DE z P10 GT można ze świecą szukać.
[ Dodano: 2010-06-20, 11:49 ]
Sprawdź Siwol moc silnika na hamowni.. abyś miał pewność że 150 KM nie zostało 120-130 KM. Wiadomo żę może nie być serii jednak bedziesz miał info od samego początku jaką mocą dysponujesz...
VE lub T to są plany na przyszły rok jak doprowadzę te GT do bardzo dobrego stanu;). Bardziej podoba mi się opcja VE czyli będę również powoli kompletował przydatne graty ( Dolot, 4-2-1, wydech 2.5;) )Ryba pisze:MRC sądzę że tu dużo nawet nie trzeba pisać, wystarczy pomyśleć i postawić sobie pytanie.
Czy warto inwestować tak grubo ( mówie VE lub T ) nie mając żadnej pewności że motor da radę..
SR20DE z P10 GT można ze świecą szukać.
Na hamownie wlecę za niedługo.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
hehe VE to godny temat, Primera z tym silnikiem śmiga fajnie nawet z DE może być nie głupio ale nie oszukujmy sie przeciagu nie robi Ogólnie jestem Ciekawy co z tego wyjdzie i czy nie skonczy sie tak jak było z N14 i SRi na planachMRC pisze:a VE już nie ?KTR pisze:a ja myślałem ze to np. DET
pozdro
dokładnie sergiej ma rację Jak są mocne plany to nie opłaca się ładować w to DE. Doprowadz heble i zawieche dobra inwestycja jeśli mocniej w power...
Ja moduje swoje De bo nie mam poparcia w modach u mojej kobiety która skutecznie kontroluje chajs
W ogóle się coś nagle wysypało tych p10 chętnych na mody
Powodzenia i do spotkania na prostej
Ja moduje swoje De bo nie mam poparcia w modach u mojej kobiety która skutecznie kontroluje chajs
W ogóle się coś nagle wysypało tych p10 chętnych na mody
Powodzenia i do spotkania na prostej
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O wiele lepiej by wyglądało jakby je przemalować na biało
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie było OZ Racing model RALLY w innym kolorze jak biały...
Ktoś je chamsko przemalował i do tego fatalnie tzn. bez gustu/smaku okleił...
Ktoś je chamsko przemalował i do tego fatalnie tzn. bez gustu/smaku okleił...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Te też ktoś przemalował i obkleił jak moje? http://www.allegro.pl/item1090469573_15 ... 114_3.html Na allegro były też jeszcze takie...
Na mobile jakiś czas temu stała P10GT też na takich felach.
Ale fajnie nie wiedziałem że o czym co związane z nissanem na forum jeszcze nikt nie wiedział:)
Na mobile jakiś czas temu stała P10GT też na takich felach.
Ale fajnie nie wiedziałem że o czym co związane z nissanem na forum jeszcze nikt nie wiedział:)
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320