
oto dzisiejsze wyniki z pomiarów na hamowni w MIŃSKU MAZ.
wyjaśnię ,że wczoraj autko przeszło niemal godzinne strojenie AFRu na LPG,i hulało zacnie do 6 000 obr, niestety po 50km juz normalnej jazdy,zaczoł migac CHECK-czyli stare niewyjaśnione problemy z mieszanką oraz zapłonem!!!stąd na hamowni wykres gazowy urywa siędosłownie przy 4 000obr--co i tak pozwoliło na uzyskanie 198km...349nm!!!
za to na PB autko ładnie kręci się do końca,co pozwala na niezłą chyba moc z seryjnej suszarki GARETT GT17,oraz z katalizatorem i seryjnym dolotem,hehe--co powiecie??
ps. temp w dolocie tez nie za niska 56 stopni



 Gratki
  Gratki 





 Troszke pofalowany ten wykresik ale moc ładna
  Troszke pofalowany ten wykresik ale moc ładna  

 Niuton jak diabli i hamulce też O.K. - masakra`
 Niuton jak diabli i hamulce też O.K. - masakra` 
 Saab dmucha prawie od początku, a Prima jedzie od 4000. Jak przyjedzie Cooba Saabiszczem do Ryk, to porównamy na torze.
 Saab dmucha prawie od początku, a Prima jedzie od 4000. Jak przyjedzie Cooba Saabiszczem do Ryk, to porównamy na torze. 
  


 ,nie przerywa,pięknie ciągnie z dołu aż po odcinkę
 ,nie przerywa,pięknie ciągnie z dołu aż po odcinkę