Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Opel Astra GSi16v - c20xe+

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-02, 21:40

Wszystko pod kontrolą ;-)

Obowiązkowo jakaś Ułęż w tym roku, ale dobrze sobie liczą - 200zł za sam wjazd :-|

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-07, 11:02

A Tor lublin 40zł - warto pojechać te 60km dalej :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-07, 13:14

No to kiedy ten Lublin?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-09, 07:51

Coś lepszego jest w tą Niedzielę tzn 13.06 jest KJS po plytach lotniska w Nowym Mieście - oranizje to mój klub AK Królewski, trasa po asfalcie i szybka nawet :D

Hehe coś czuję że na szybko ręczny hydrauliczny musze dostawić :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-20, 21:39

Jakiś tam mały up. Póki co nie dzieje się nic grubego, ale z samochodu wyleciały pasy i ich mocowania, mocowania kanapy i parę pierdółek ale wszystko razem dało lekko ponad 10 kg. Jeszcze z 10 kg da się urwać, ale dalej to już grubsza robota, a nie mam teraz na nią czasu, więc to co jest musi na razie wystarczyć żeby rywalizować z wałkowanymi bolidami.
Obrazek

Do tego dla estetyki poprawiłem rzeźnicko pocięte tylne osłony nadkoli:
Było:
Obrazek
Jest:
ObrazekObrazekObrazek

Jak widać fotel pasażera wożę jakby się trafiła jakaś koleżanka na podwózkę albo coś :hyhy: Na zawody wylatuje.

Z przodu doszła dolna rozpórka sanek Wiechersa, czyli mam komplet na pokładzie:
Obrazek

Z ciekawostek nabyłem jeszcze hokej, a ponieważ okazało się, że jest w słabym stanie nie będzie mi go szkoda zamontować na patencie do mego parchatego zderzaka. W garażu leży też płyta pod silnik taka dedykowana z otworami jakby mi się zachciało jakiś rallysprintów.

Ostatnimi czasy auto falowało na wolnych, nawet przygasało i poszarpywało podczas jazdy. Przegląd dolotu i czyszczenie krokowca uzdrowiło Asterkę, a w nagrodę dostała Valvoline'a VR1 Racing 10w60.

Do ogarnięcia w kolejce jest usunięcie pompy ABS regulowany korektor tylnych hebli, jakiś ruch ze skrzynią planuję, parę zaprawek i polerkę przed zlotem. Pozdr

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-21, 22:45

Jakim zlotem czy ja o czymś nie wiem :) ??
PS. czy spotkamy się na jakimś rajdowanku czy sciganku ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-25, 14:19

Moim zlotem klubowym, ale na pewno widzimy się na następnej pojeżdżawce WST w Ułęży jeżeli się wybierasz.

[ Dodano: 2010-06-25, 14:46 ]
Ponieważ zamówionego B6 nie widać na horyzoncie postanowiłem rozprawić się z hamulcami. Zakupiłem pompę i serwo z Calibry Turbo, rozkminiam też patent korektora customowego do tylnych hebli i przejście na układ przód tył na trójnikach. Do tego jakiś lepszy płyn i trzeba będzie dokończyć obecne klocki i kupić coś lepszego na upalanie.

ObrazekObrazek

Pozdr

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-28, 00:10

Kenecie przyznaj się co tam usprawniłeś w maszynie, ponoć Bodka SR20VE objechałeś ??
Czyżby coś mu maszyna nie szła jak należy ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-07-03, 20:05

To coś nie tak było z Bodka wozem, ja nie robiłem nic przy Astrze, jeździ jak jeździła 8-) Ogólnie został do zmiany zawias na b6, heble i przedni zderzak i uznam auto za skończone. Kolejne 0,5 s na ćwiartkę jest już bardzo drogie, a ja zbieram na jakieś fajne 2 kółka ;-) Pozdr

[ Dodano: 2010-07-03, 21:02 ]
Jakiś czas temu nabyłem Bilsteina b6 do Astry, ponieważ wszędzie w necie chwalą ten komplet + seryjna sprężynę. Mój seryjny zawias był w bardzo dobrym stanie, niestety chyba długo siedział w budzie bo nie udało się go wyciągnąć w taki sposób by nadawał się na ponowny montaż. Wszystkie śruby jakie mogły się zapiec/zardzewieć to to zrobiły, dodatkowo na końcówkach drążków giął się ściągacz i myślałem już że dynamitem to przyjdzie rozłączać. Po długich i ciężkich bojach od wczoraj do dziś z przerwami na mecze udało mi się zawias przełożyć. B6 który kupiłem jest generalnie w lux stanie, jedynie jeden tylny amor jakoś tak słabo pracuje względem pozostałych ale przyjże mu się dokładnie jak pojeździ, bo różnica między drugim niewielka. Niestety nie mam już dzisiaj ani ochoty ani siły na jazdy testowe ale na oko wóz jest jakieś 0,5 cm wyżej niż był i jest znacznie sztywniejszy oraz mniej buja. Właśnie tego się spodziewałem i na to liczyłem. Jutro na pewno konkretniej polatam i podzielę się wrażeniami.

Prace zawieszeniowe kończą moje tegoroczne zaplanowane modyfikacje jeśli chodzi o performance. Do ztesotwania został jeszcze końcowy wydech i małe mody układu hamulcowego ale to już nic szczególnie grubego. Z mocą nie planuję już kombinować w tym roku, dopiero na wiosnę coś się może ruszy jak nie nazbieram na CBR 954.
Myślę, że mimo iż moja Astra z zewnątrz nie wygląda fajnie to od strony mechanicznej niewiele jej można zarzucić. Jestem zadowolony bo w miarę szybko udało się ją doinwestować i powstał całkiem konkretny sprzęt do upalania w różnych okolicznościach. Liczę, że b6 dobrze się uzupełni z wiechersem i w miarę zdrową, sztywną budą i auto będzie się jeszcze lepiej prowadziło.

Na koniec parę zdjęć z placu boju:
Moja Astra i Junak sąsiada
Obrazek

ObrazekObrazek

Tutaj wyjęte ze sprężyn gumy usztywniające, które siedziały od momentu kupna na astrze i o dziwno nic złego się z nimi nie działo, a z pracy zawiasu byłem zadowolony.
Obrazek

Tył (z przodu niewiele widać, poza gruubą sztycą b6)
ObrazekObrazek

Pozdr

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-03, 20:33

Konkurencja chyli czoła :-D Ogołocimy Primę ze wszystkiego, co można i spróbujemy stawić czoła. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-03, 21:59

Auto przygotowane już na wszelakiego rodzaju zabawy - może wyciągnę cię na Rally Sprint na tor Kielce 17.07.2010 :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-07-08, 18:30

Kurde w tym miesiącu nie mam kasy bo za tydzień Seat Racing, a od 31ego Ogólnopolski Zlot GSi Klubu, tam kasa potrzebna na 3 dni upalania. Ale w sierpniu na pewno się gdzieś ruszę - albo Ułęż albo Kielce więc będzie okazja polatać.

[ Dodano: 2010-07-08, 19:29 ]
Zlot mojego klubu za pasem i trzeba się będzie godnie pokazać, dlatego dziś zawitały na Asterce nowe kółka. Jest to drugi komplet speedline'ów tym razem pomalowany proszkowo na biało + bezbarwny. Parę fot:

Kółka odebrane z Atlasowa House of Tuning :D
Obrazek

I już na aucie:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Jak dla mnie szał :-D

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2010-07-09, 08:52

powiem, że asterka nie tylko dobrze podaje, ale wygląda też zajebiście :-D

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-07-09, 09:04

Super Super.. Kenet ta Astra to pierwsza która widzę tak ładnie i ze smakiem zmodyfikowana :)


Oby tak dalej :D

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-07-09, 09:07

Dzięki, staram się ogarniać na poziomie, ale jeszcze trochę mi brakuje do kolegów:

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Astra/15415
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Astra/6104

Na dniach montuję zderzak przedni w lepszym stanie z ori dokładką i to wszystko jeśli chodzi o mody na ten sezon. Pozdr

Awatar użytkownika
ostry-90
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2010-05-23, 00:08
Lokalizacja: z Kątowni

Post autor: ostry-90 » 2010-07-09, 09:15

Nono, Asterka bardzo ładna :) Mam nadzieję, że dorównasz kolegom z podanych przez Ciebie linków, bo te autka naprawdę cudnie wyglądają :)

No i przydałaby Ci się po tej wymianie zderzaka jakaś profi sesja zdjęciowa :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-10, 16:45

Fajny wóz i kierownik dobrze ogarnia hehe skopał mi dupsko o dobre 2 sekundy a jechaliśmy jednym przecież i to jego wozem :D

Z moich uwag spokojnie szło by pokonać konkurencję gdyby:
- Asterix miał lepszy dół - próba typowa na II bieg ale to pewno spiepszyły nieszczelnośći wydechu
- przede wszystkim jakby z przodu napompować opony na 2,5-2,6 bara bo strasznie przodem płużyła
- ostatnia rada to usztywnić zawias zwłaszcza tył...

Tak to bardzo przyjemny wóz i idzie nim bokiem strzelić :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-07-10, 17:25

Jest parę niedociągnięć w zawiasie głównie przez to, że olej ze skrzyni wywalił tuleje w lewym wahaczu i końcówkę stabilizatora, no i te amorki tylne do roboty jednak. Szkoda, że nie udało się podpompować kół, ale ogarnie się parę rzeczy to i po zakrętach auto polata godnie :-D

[ Dodano: 2010-07-10, 18:27 ]
A co do dołu to zupełnie nie to auto jest z pękniętym wydechem, zrobi się na gwarancji i będzie latać :-D

Ale do X'ów i tak nie ma podejścia, trzeba ich z bodkiem ustawić.

Pozdro Coobciu, musisz mnie po jakiś zakrętasach nawieść Sunnym jak się na pojeżdżawce spotkamy ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-10, 17:38

Mogę Cię Zabrać do Nowego miasta 18.07 - w przyszłą niedzielę to jest :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-11, 05:55

Ale do X'ów i tak nie ma podejścia, trzeba ich z bodkiem ustawić.
Nie bądź taki skromny ;-) Gdyby furak się nie popsuł troszkę, to może i podium by było.
Twój czas z Bemowa mówi sam za siebie. :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-07-19, 18:19

Tutaj widać jak mi się kładły T1R na próbie sprawnościowej:
Obrazek

A przyczyną stanu rzeczy było zbyt niskie ciśnienie w oponach, którego nie sprawdziłem po wulkanizatorze zakładającym mi oponki na nowe snieżnobiałe fele. I tak z przodu było 1.6, a z tyłu 1,5 bar :-? . Po napompowaniu do odpowiednich ciśnień od razu inaczej się jeździ.

[ Dodano: 2010-07-19, 19:19 ]
Po ogarnięciu wydechu wybrałem się na rolki:

W chwili obecnej jest tak:

Obrazek

Grube kreski to jest to co obecnie, do tego naniesione to co było jak wjechałem dziś pierwszy raz 163/198 i to co było w tamtym roku 165/205.

Generalnie zabawa trwa i kolejne wykresy przed nami :hyhy: Nie zamierzam nic gmerać mechanicznie w silniku więcej, dlatego zrobię program na seryjnym kompie i jest opcja żeby ugrać nawet ciut więcej niż teraz.

CDN.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-21, 10:11

od 3500 do 5500 troszkę się pogorszyło ale góra poszła pięknie do góry :D

Ps. czym to stroisz remap seryjnego ECU - pokaż mnie to, AFR podłączymy i tak jak Saaby w moim garazu będziemy remapować :P

Tam możesz jeszcze przepustnice gazu wycieniować tzn. ośkę tak jak w swoim sunnym zrobiłem - daje to troszkę KM :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-19, 13:44

Wybrałem się dzisiaj na zawody WST Lap Race do Ułęży...

No to parę fotek z dzisiejszych zawodów. Niestety zdążyłem ujechać z garażu niecałe 200 m i pękła linka sprzęgła, tak więc auto stanęło, a ja wróciłem z buta do domu i właśnie jem kanapki, które sobie wczoraj naszykowałem. :cry: :cry: :cry:
ObrazekObrazekObrazek

Tutaj na szybko próbowałem podjąć naprawę, ale poza uj&^%niem rąk po pachy nic nie wskurałem i auto czeka na lepsze chwile.
ObrazekObrazek

Z rzeczy bardziej pozytywnych muszę powiedzieć, że zrobiłem naprawdę dobre kanapki, a Astra dostała wczoraj jedyne słuszne znaczki - opel motorsport.
Obrazek

Podsumowując mojego debiutu na zawodach Lap Race organizowanych przez WST nie mogę niestety zaliczyć do udanych, ale nie ma tego złego. Dobrze, że awaria nie nastąpiła gdzieś po drodze bo nie zdzierżyłbym widoku tych wszystkich Hond mijających mnie w dordze na lotnisko lub na samym lotnisku bo byłaby kompromitacja. Następna runda 2 października i nie ma opcji żebym na nią nie pojechał.

Pozdr

PS. AAAAAAHHH... ALE URWAŁ

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-19, 16:01

Kenet, już nie takie hopki się zdarzały. Czerwona też bez sprzęgła wracała z Ułęża. A co z Lublinem, będziesz? Jak dobrze pójdzie, to 2 października tego lapa też spróbujemy na Federalach ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-10-28, 17:15

Jakiś tam update:

Niedawno podziałałem trochę we wnętrzu. Wleciał drugi Bimarco Expert wykończony carbonem i do niego drugie czarne pasy do kompletu. Ale ponieważ drugi komplet pasów nie miał regulowanego elektrycznego napinacza, zakupiłem fajny zestaw w ciekawym kolorze. Pasy przyjechały w stanie idealnym:
Obrazek

Motywacja do działania była spora, gdyż niedawno zauważyłem dziwną niestabilność kubła kierowcy. Przyczyna była następująca:
Obrazek
Widać masa kierowcy miała wpływ na wytrzymałość konstrukcji :D Na szczęście to jedyne miejce na podłodze gdzie zadomowiła się ruda. Skoro dywaniki miałem już w górze dobrałem się do tych śmiesznych gum i gąbek wygłuszających na podłodze. Ponieważ pod nogami kierowcy stwierdziłem obecność średniej wielkości jeziora - wszystkie te gumy wyprułem. I o ile te suche są lekkie, to te mokre ważą sporo. Tu zdjecia z prucia:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Wyszło tego parę ładnych kilo. Następnie przeprowadziliśmy z sąsiadem naprawę pęknietej podłogi i konserwację z obu stron.
ObrazekObrazek
Przy okazji wyleciały seryjne pasy przednie z obu stron, ich mocowania i napinacze. W sumie na pewno ponad 10kg więc warto było się pomęczyć z rozbiórką:
ObrazekObrazek
Następnie nadszedł główny punkt dzisiejszego programu, czyli montaż nowych pasów:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Na żywo jest absolutnie EPICKO, widok przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Wcześniej sądziłem, że czarne schrothy są najłdaniejsze, ale te żółte masakrują. Pasy są zamocowane w oryginalnych miejscach, co powinno gwarantować bezpieczeństwo. Dodatkowo teraz i pasażer może je komfortowo zapinać. Jestem mega zadowolony z tej zmiany.

Ale żeby nie było tak kolorowo to wczoraj przez własną nieuwagę :krzeslem:
gruchnąłem pod uczelnią w słup podczas parkowania, co zaowocowało mega pęknieciem szpachli, która była na zderzaku i wgnieceniem błotnika. Widok dość nieprzyjemny:
Obrazek
Widać, że zderzak był wcześniej naprawiany, dlatego nie bawiłem się w jego ponowną naprawę. Wjechałem czarnym matem z puszki w ranę i w takim stanie auto czeka na używkę w kolorze :D
Obrazek
Rano jeszcze jakieś poprawki bo teraz po ciemku trudno było ocenić efekt.

W drodze jest też korektor siły hamowania, który będę przerabiał na regulowany. Wywalam pompe ABS, przewody miedziane wymieniam na nowe, a seryjną pompę hamulcową zastąpi wydajniejsza pompa hamulcowa z calibry turbo. Na wiosne nowe tarcze, klocki ferodo ds2500 i przewody w oplocie. Zawias będzie poskładany na poliuretanach a do tego już czeka nowa maglownica. Stay tuned ;)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-28, 17:24

W projekcie kazdy kilogram jest na wagę złota, a pasy to radośc zespolenia z wozem. Pozdrawiam, przypominając o 22 listopada w Kielcach. Teraz już nie powiesz, że nie wiedzialeś :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-10-28, 17:46

No wygląda mega,i pasuje kolorystycznie do logo opel.m :D fajnie sie gasnica zmiesciła przy progu.Powodzonka
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-10-28, 18:42

Jak nie będzie śniegu to chętnie ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-30, 12:48

Się dzieje dzieje :)
Parę dni temu sobie obejrzałem machinę - fajnie się reprezentuje w sam raz by skoczyć na jakiś tor :P

Ps. I chyba ciut czasy na ćwiartkę się poprawiły :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-10-30, 14:24

Nie sądze, nie wiem na ile to jest miarodajne urządzenie, ale miło zobaczyć 14,4 powtarzalne i 6,3 do 100 km/h a nie 60 mil. A z trakcją wcale nie tak kolorowo było. W każdym razie auto nie osłabło. Pozdr

Zablokowany

Wróć do „Inne Marki Aut”