Opel Astra GSi16v - c20xe+
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A Tor lublin 40zł - warto pojechać te 60km dalej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Coś lepszego jest w tą Niedzielę tzn 13.06 jest KJS po plytach lotniska w Nowym Mieście - oranizje to mój klub AK Królewski, trasa po asfalcie i szybka nawet
Hehe coś czuję że na szybko ręczny hydrauliczny musze dostawić
Hehe coś czuję że na szybko ręczny hydrauliczny musze dostawić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jakiś tam mały up. Póki co nie dzieje się nic grubego, ale z samochodu wyleciały pasy i ich mocowania, mocowania kanapy i parę pierdółek ale wszystko razem dało lekko ponad 10 kg. Jeszcze z 10 kg da się urwać, ale dalej to już grubsza robota, a nie mam teraz na nią czasu, więc to co jest musi na razie wystarczyć żeby rywalizować z wałkowanymi bolidami.
Do tego dla estetyki poprawiłem rzeźnicko pocięte tylne osłony nadkoli:
Było:
Jest:
Jak widać fotel pasażera wożę jakby się trafiła jakaś koleżanka na podwózkę albo coś :hyhy: Na zawody wylatuje.
Z przodu doszła dolna rozpórka sanek Wiechersa, czyli mam komplet na pokładzie:
Z ciekawostek nabyłem jeszcze hokej, a ponieważ okazało się, że jest w słabym stanie nie będzie mi go szkoda zamontować na patencie do mego parchatego zderzaka. W garażu leży też płyta pod silnik taka dedykowana z otworami jakby mi się zachciało jakiś rallysprintów.
Ostatnimi czasy auto falowało na wolnych, nawet przygasało i poszarpywało podczas jazdy. Przegląd dolotu i czyszczenie krokowca uzdrowiło Asterkę, a w nagrodę dostała Valvoline'a VR1 Racing 10w60.
Do ogarnięcia w kolejce jest usunięcie pompy ABS regulowany korektor tylnych hebli, jakiś ruch ze skrzynią planuję, parę zaprawek i polerkę przed zlotem. Pozdr
Do tego dla estetyki poprawiłem rzeźnicko pocięte tylne osłony nadkoli:
Było:
Jest:
Jak widać fotel pasażera wożę jakby się trafiła jakaś koleżanka na podwózkę albo coś :hyhy: Na zawody wylatuje.
Z przodu doszła dolna rozpórka sanek Wiechersa, czyli mam komplet na pokładzie:
Z ciekawostek nabyłem jeszcze hokej, a ponieważ okazało się, że jest w słabym stanie nie będzie mi go szkoda zamontować na patencie do mego parchatego zderzaka. W garażu leży też płyta pod silnik taka dedykowana z otworami jakby mi się zachciało jakiś rallysprintów.
Ostatnimi czasy auto falowało na wolnych, nawet przygasało i poszarpywało podczas jazdy. Przegląd dolotu i czyszczenie krokowca uzdrowiło Asterkę, a w nagrodę dostała Valvoline'a VR1 Racing 10w60.
Do ogarnięcia w kolejce jest usunięcie pompy ABS regulowany korektor tylnych hebli, jakiś ruch ze skrzynią planuję, parę zaprawek i polerkę przed zlotem. Pozdr
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jakim zlotem czy ja o czymś nie wiem
PS. czy spotkamy się na jakimś rajdowanku czy sciganku
PS. czy spotkamy się na jakimś rajdowanku czy sciganku
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Moim zlotem klubowym, ale na pewno widzimy się na następnej pojeżdżawce WST w Ułęży jeżeli się wybierasz.
[ Dodano: 2010-06-25, 14:46 ]
Ponieważ zamówionego B6 nie widać na horyzoncie postanowiłem rozprawić się z hamulcami. Zakupiłem pompę i serwo z Calibry Turbo, rozkminiam też patent korektora customowego do tylnych hebli i przejście na układ przód tył na trójnikach. Do tego jakiś lepszy płyn i trzeba będzie dokończyć obecne klocki i kupić coś lepszego na upalanie.
Pozdr
[ Dodano: 2010-06-25, 14:46 ]
Ponieważ zamówionego B6 nie widać na horyzoncie postanowiłem rozprawić się z hamulcami. Zakupiłem pompę i serwo z Calibry Turbo, rozkminiam też patent korektora customowego do tylnych hebli i przejście na układ przód tył na trójnikach. Do tego jakiś lepszy płyn i trzeba będzie dokończyć obecne klocki i kupić coś lepszego na upalanie.
Pozdr
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kenecie przyznaj się co tam usprawniłeś w maszynie, ponoć Bodka SR20VE objechałeś
Czyżby coś mu maszyna nie szła jak należy
Czyżby coś mu maszyna nie szła jak należy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To coś nie tak było z Bodka wozem, ja nie robiłem nic przy Astrze, jeździ jak jeździła Ogólnie został do zmiany zawias na b6, heble i przedni zderzak i uznam auto za skończone. Kolejne 0,5 s na ćwiartkę jest już bardzo drogie, a ja zbieram na jakieś fajne 2 kółka Pozdr
[ Dodano: 2010-07-03, 21:02 ]
Jakiś czas temu nabyłem Bilsteina b6 do Astry, ponieważ wszędzie w necie chwalą ten komplet + seryjna sprężynę. Mój seryjny zawias był w bardzo dobrym stanie, niestety chyba długo siedział w budzie bo nie udało się go wyciągnąć w taki sposób by nadawał się na ponowny montaż. Wszystkie śruby jakie mogły się zapiec/zardzewieć to to zrobiły, dodatkowo na końcówkach drążków giął się ściągacz i myślałem już że dynamitem to przyjdzie rozłączać. Po długich i ciężkich bojach od wczoraj do dziś z przerwami na mecze udało mi się zawias przełożyć. B6 który kupiłem jest generalnie w lux stanie, jedynie jeden tylny amor jakoś tak słabo pracuje względem pozostałych ale przyjże mu się dokładnie jak pojeździ, bo różnica między drugim niewielka. Niestety nie mam już dzisiaj ani ochoty ani siły na jazdy testowe ale na oko wóz jest jakieś 0,5 cm wyżej niż był i jest znacznie sztywniejszy oraz mniej buja. Właśnie tego się spodziewałem i na to liczyłem. Jutro na pewno konkretniej polatam i podzielę się wrażeniami.
Prace zawieszeniowe kończą moje tegoroczne zaplanowane modyfikacje jeśli chodzi o performance. Do ztesotwania został jeszcze końcowy wydech i małe mody układu hamulcowego ale to już nic szczególnie grubego. Z mocą nie planuję już kombinować w tym roku, dopiero na wiosnę coś się może ruszy jak nie nazbieram na CBR 954.
Myślę, że mimo iż moja Astra z zewnątrz nie wygląda fajnie to od strony mechanicznej niewiele jej można zarzucić. Jestem zadowolony bo w miarę szybko udało się ją doinwestować i powstał całkiem konkretny sprzęt do upalania w różnych okolicznościach. Liczę, że b6 dobrze się uzupełni z wiechersem i w miarę zdrową, sztywną budą i auto będzie się jeszcze lepiej prowadziło.
Na koniec parę zdjęć z placu boju:
Moja Astra i Junak sąsiada
Tutaj wyjęte ze sprężyn gumy usztywniające, które siedziały od momentu kupna na astrze i o dziwno nic złego się z nimi nie działo, a z pracy zawiasu byłem zadowolony.
Tył (z przodu niewiele widać, poza gruubą sztycą b6)
Pozdr
[ Dodano: 2010-07-03, 21:02 ]
Jakiś czas temu nabyłem Bilsteina b6 do Astry, ponieważ wszędzie w necie chwalą ten komplet + seryjna sprężynę. Mój seryjny zawias był w bardzo dobrym stanie, niestety chyba długo siedział w budzie bo nie udało się go wyciągnąć w taki sposób by nadawał się na ponowny montaż. Wszystkie śruby jakie mogły się zapiec/zardzewieć to to zrobiły, dodatkowo na końcówkach drążków giął się ściągacz i myślałem już że dynamitem to przyjdzie rozłączać. Po długich i ciężkich bojach od wczoraj do dziś z przerwami na mecze udało mi się zawias przełożyć. B6 który kupiłem jest generalnie w lux stanie, jedynie jeden tylny amor jakoś tak słabo pracuje względem pozostałych ale przyjże mu się dokładnie jak pojeździ, bo różnica między drugim niewielka. Niestety nie mam już dzisiaj ani ochoty ani siły na jazdy testowe ale na oko wóz jest jakieś 0,5 cm wyżej niż był i jest znacznie sztywniejszy oraz mniej buja. Właśnie tego się spodziewałem i na to liczyłem. Jutro na pewno konkretniej polatam i podzielę się wrażeniami.
Prace zawieszeniowe kończą moje tegoroczne zaplanowane modyfikacje jeśli chodzi o performance. Do ztesotwania został jeszcze końcowy wydech i małe mody układu hamulcowego ale to już nic szczególnie grubego. Z mocą nie planuję już kombinować w tym roku, dopiero na wiosnę coś się może ruszy jak nie nazbieram na CBR 954.
Myślę, że mimo iż moja Astra z zewnątrz nie wygląda fajnie to od strony mechanicznej niewiele jej można zarzucić. Jestem zadowolony bo w miarę szybko udało się ją doinwestować i powstał całkiem konkretny sprzęt do upalania w różnych okolicznościach. Liczę, że b6 dobrze się uzupełni z wiechersem i w miarę zdrową, sztywną budą i auto będzie się jeszcze lepiej prowadziło.
Na koniec parę zdjęć z placu boju:
Moja Astra i Junak sąsiada
Tutaj wyjęte ze sprężyn gumy usztywniające, które siedziały od momentu kupna na astrze i o dziwno nic złego się z nimi nie działo, a z pracy zawiasu byłem zadowolony.
Tył (z przodu niewiele widać, poza gruubą sztycą b6)
Pozdr
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto przygotowane już na wszelakiego rodzaju zabawy - może wyciągnę cię na Rally Sprint na tor Kielce 17.07.2010
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kurde w tym miesiącu nie mam kasy bo za tydzień Seat Racing, a od 31ego Ogólnopolski Zlot GSi Klubu, tam kasa potrzebna na 3 dni upalania. Ale w sierpniu na pewno się gdzieś ruszę - albo Ułęż albo Kielce więc będzie okazja polatać.
[ Dodano: 2010-07-08, 19:29 ]
Zlot mojego klubu za pasem i trzeba się będzie godnie pokazać, dlatego dziś zawitały na Asterce nowe kółka. Jest to drugi komplet speedline'ów tym razem pomalowany proszkowo na biało + bezbarwny. Parę fot:
Kółka odebrane z Atlasowa House of Tuning
I już na aucie:
Jak dla mnie szał
[ Dodano: 2010-07-08, 19:29 ]
Zlot mojego klubu za pasem i trzeba się będzie godnie pokazać, dlatego dziś zawitały na Asterce nowe kółka. Jest to drugi komplet speedline'ów tym razem pomalowany proszkowo na biało + bezbarwny. Parę fot:
Kółka odebrane z Atlasowa House of Tuning
I już na aucie:
Jak dla mnie szał
Dzięki, staram się ogarniać na poziomie, ale jeszcze trochę mi brakuje do kolegów:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Astra/15415
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Astra/6104
Na dniach montuję zderzak przedni w lepszym stanie z ori dokładką i to wszystko jeśli chodzi o mody na ten sezon. Pozdr
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Astra/15415
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Astra/6104
Na dniach montuję zderzak przedni w lepszym stanie z ori dokładką i to wszystko jeśli chodzi o mody na ten sezon. Pozdr
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajny wóz i kierownik dobrze ogarnia hehe skopał mi dupsko o dobre 2 sekundy a jechaliśmy jednym przecież i to jego wozem
Z moich uwag spokojnie szło by pokonać konkurencję gdyby:
- Asterix miał lepszy dół - próba typowa na II bieg ale to pewno spiepszyły nieszczelnośći wydechu
- przede wszystkim jakby z przodu napompować opony na 2,5-2,6 bara bo strasznie przodem płużyła
- ostatnia rada to usztywnić zawias zwłaszcza tył...
Tak to bardzo przyjemny wóz i idzie nim bokiem strzelić
Z moich uwag spokojnie szło by pokonać konkurencję gdyby:
- Asterix miał lepszy dół - próba typowa na II bieg ale to pewno spiepszyły nieszczelnośći wydechu
- przede wszystkim jakby z przodu napompować opony na 2,5-2,6 bara bo strasznie przodem płużyła
- ostatnia rada to usztywnić zawias zwłaszcza tył...
Tak to bardzo przyjemny wóz i idzie nim bokiem strzelić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jest parę niedociągnięć w zawiasie głównie przez to, że olej ze skrzyni wywalił tuleje w lewym wahaczu i końcówkę stabilizatora, no i te amorki tylne do roboty jednak. Szkoda, że nie udało się podpompować kół, ale ogarnie się parę rzeczy to i po zakrętach auto polata godnie
[ Dodano: 2010-07-10, 18:27 ]
A co do dołu to zupełnie nie to auto jest z pękniętym wydechem, zrobi się na gwarancji i będzie latać
Ale do X'ów i tak nie ma podejścia, trzeba ich z bodkiem ustawić.
Pozdro Coobciu, musisz mnie po jakiś zakrętasach nawieść Sunnym jak się na pojeżdżawce spotkamy
[ Dodano: 2010-07-10, 18:27 ]
A co do dołu to zupełnie nie to auto jest z pękniętym wydechem, zrobi się na gwarancji i będzie latać
Ale do X'ów i tak nie ma podejścia, trzeba ich z bodkiem ustawić.
Pozdro Coobciu, musisz mnie po jakiś zakrętasach nawieść Sunnym jak się na pojeżdżawce spotkamy
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mogę Cię Zabrać do Nowego miasta 18.07 - w przyszłą niedzielę to jest
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nie bądź taki skromny Gdyby furak się nie popsuł troszkę, to może i podium by było.Ale do X'ów i tak nie ma podejścia, trzeba ich z bodkiem ustawić.
Twój czas z Bemowa mówi sam za siebie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Tutaj widać jak mi się kładły T1R na próbie sprawnościowej:
A przyczyną stanu rzeczy było zbyt niskie ciśnienie w oponach, którego nie sprawdziłem po wulkanizatorze zakładającym mi oponki na nowe snieżnobiałe fele. I tak z przodu było 1.6, a z tyłu 1,5 bar . Po napompowaniu do odpowiednich ciśnień od razu inaczej się jeździ.
[ Dodano: 2010-07-19, 19:19 ]
Po ogarnięciu wydechu wybrałem się na rolki:
W chwili obecnej jest tak:
Grube kreski to jest to co obecnie, do tego naniesione to co było jak wjechałem dziś pierwszy raz 163/198 i to co było w tamtym roku 165/205.
Generalnie zabawa trwa i kolejne wykresy przed nami :hyhy: Nie zamierzam nic gmerać mechanicznie w silniku więcej, dlatego zrobię program na seryjnym kompie i jest opcja żeby ugrać nawet ciut więcej niż teraz.
CDN.
A przyczyną stanu rzeczy było zbyt niskie ciśnienie w oponach, którego nie sprawdziłem po wulkanizatorze zakładającym mi oponki na nowe snieżnobiałe fele. I tak z przodu było 1.6, a z tyłu 1,5 bar . Po napompowaniu do odpowiednich ciśnień od razu inaczej się jeździ.
[ Dodano: 2010-07-19, 19:19 ]
Po ogarnięciu wydechu wybrałem się na rolki:
W chwili obecnej jest tak:
Grube kreski to jest to co obecnie, do tego naniesione to co było jak wjechałem dziś pierwszy raz 163/198 i to co było w tamtym roku 165/205.
Generalnie zabawa trwa i kolejne wykresy przed nami :hyhy: Nie zamierzam nic gmerać mechanicznie w silniku więcej, dlatego zrobię program na seryjnym kompie i jest opcja żeby ugrać nawet ciut więcej niż teraz.
CDN.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
od 3500 do 5500 troszkę się pogorszyło ale góra poszła pięknie do góry
Ps. czym to stroisz remap seryjnego ECU - pokaż mnie to, AFR podłączymy i tak jak Saaby w moim garazu będziemy remapować
Tam możesz jeszcze przepustnice gazu wycieniować tzn. ośkę tak jak w swoim sunnym zrobiłem - daje to troszkę KM
Ps. czym to stroisz remap seryjnego ECU - pokaż mnie to, AFR podłączymy i tak jak Saaby w moim garazu będziemy remapować
Tam możesz jeszcze przepustnice gazu wycieniować tzn. ośkę tak jak w swoim sunnym zrobiłem - daje to troszkę KM
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wybrałem się dzisiaj na zawody WST Lap Race do Ułęży...
No to parę fotek z dzisiejszych zawodów. Niestety zdążyłem ujechać z garażu niecałe 200 m i pękła linka sprzęgła, tak więc auto stanęło, a ja wróciłem z buta do domu i właśnie jem kanapki, które sobie wczoraj naszykowałem.
Tutaj na szybko próbowałem podjąć naprawę, ale poza uj&^%niem rąk po pachy nic nie wskurałem i auto czeka na lepsze chwile.
Z rzeczy bardziej pozytywnych muszę powiedzieć, że zrobiłem naprawdę dobre kanapki, a Astra dostała wczoraj jedyne słuszne znaczki - opel motorsport.
Podsumowując mojego debiutu na zawodach Lap Race organizowanych przez WST nie mogę niestety zaliczyć do udanych, ale nie ma tego złego. Dobrze, że awaria nie nastąpiła gdzieś po drodze bo nie zdzierżyłbym widoku tych wszystkich Hond mijających mnie w dordze na lotnisko lub na samym lotnisku bo byłaby kompromitacja. Następna runda 2 października i nie ma opcji żebym na nią nie pojechał.
Pozdr
PS. AAAAAAHHH... ALE URWAŁ
No to parę fotek z dzisiejszych zawodów. Niestety zdążyłem ujechać z garażu niecałe 200 m i pękła linka sprzęgła, tak więc auto stanęło, a ja wróciłem z buta do domu i właśnie jem kanapki, które sobie wczoraj naszykowałem.
Tutaj na szybko próbowałem podjąć naprawę, ale poza uj&^%niem rąk po pachy nic nie wskurałem i auto czeka na lepsze chwile.
Z rzeczy bardziej pozytywnych muszę powiedzieć, że zrobiłem naprawdę dobre kanapki, a Astra dostała wczoraj jedyne słuszne znaczki - opel motorsport.
Podsumowując mojego debiutu na zawodach Lap Race organizowanych przez WST nie mogę niestety zaliczyć do udanych, ale nie ma tego złego. Dobrze, że awaria nie nastąpiła gdzieś po drodze bo nie zdzierżyłbym widoku tych wszystkich Hond mijających mnie w dordze na lotnisko lub na samym lotnisku bo byłaby kompromitacja. Następna runda 2 października i nie ma opcji żebym na nią nie pojechał.
Pozdr
PS. AAAAAAHHH... ALE URWAŁ
Kenet, już nie takie hopki się zdarzały. Czerwona też bez sprzęgła wracała z Ułęża. A co z Lublinem, będziesz? Jak dobrze pójdzie, to 2 października tego lapa też spróbujemy na Federalach
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Jakiś tam update:
Niedawno podziałałem trochę we wnętrzu. Wleciał drugi Bimarco Expert wykończony carbonem i do niego drugie czarne pasy do kompletu. Ale ponieważ drugi komplet pasów nie miał regulowanego elektrycznego napinacza, zakupiłem fajny zestaw w ciekawym kolorze. Pasy przyjechały w stanie idealnym:
Motywacja do działania była spora, gdyż niedawno zauważyłem dziwną niestabilność kubła kierowcy. Przyczyna była następująca:
Widać masa kierowcy miała wpływ na wytrzymałość konstrukcji Na szczęście to jedyne miejce na podłodze gdzie zadomowiła się ruda. Skoro dywaniki miałem już w górze dobrałem się do tych śmiesznych gum i gąbek wygłuszających na podłodze. Ponieważ pod nogami kierowcy stwierdziłem obecność średniej wielkości jeziora - wszystkie te gumy wyprułem. I o ile te suche są lekkie, to te mokre ważą sporo. Tu zdjecia z prucia:
Wyszło tego parę ładnych kilo. Następnie przeprowadziliśmy z sąsiadem naprawę pęknietej podłogi i konserwację z obu stron.
Przy okazji wyleciały seryjne pasy przednie z obu stron, ich mocowania i napinacze. W sumie na pewno ponad 10kg więc warto było się pomęczyć z rozbiórką:
Następnie nadszedł główny punkt dzisiejszego programu, czyli montaż nowych pasów:
Na żywo jest absolutnie EPICKO, widok przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Wcześniej sądziłem, że czarne schrothy są najłdaniejsze, ale te żółte masakrują. Pasy są zamocowane w oryginalnych miejscach, co powinno gwarantować bezpieczeństwo. Dodatkowo teraz i pasażer może je komfortowo zapinać. Jestem mega zadowolony z tej zmiany.
Ale żeby nie było tak kolorowo to wczoraj przez własną nieuwagę :krzeslem:
gruchnąłem pod uczelnią w słup podczas parkowania, co zaowocowało mega pęknieciem szpachli, która była na zderzaku i wgnieceniem błotnika. Widok dość nieprzyjemny:
Widać, że zderzak był wcześniej naprawiany, dlatego nie bawiłem się w jego ponowną naprawę. Wjechałem czarnym matem z puszki w ranę i w takim stanie auto czeka na używkę w kolorze
Rano jeszcze jakieś poprawki bo teraz po ciemku trudno było ocenić efekt.
W drodze jest też korektor siły hamowania, który będę przerabiał na regulowany. Wywalam pompe ABS, przewody miedziane wymieniam na nowe, a seryjną pompę hamulcową zastąpi wydajniejsza pompa hamulcowa z calibry turbo. Na wiosne nowe tarcze, klocki ferodo ds2500 i przewody w oplocie. Zawias będzie poskładany na poliuretanach a do tego już czeka nowa maglownica. Stay tuned
Niedawno podziałałem trochę we wnętrzu. Wleciał drugi Bimarco Expert wykończony carbonem i do niego drugie czarne pasy do kompletu. Ale ponieważ drugi komplet pasów nie miał regulowanego elektrycznego napinacza, zakupiłem fajny zestaw w ciekawym kolorze. Pasy przyjechały w stanie idealnym:
Motywacja do działania była spora, gdyż niedawno zauważyłem dziwną niestabilność kubła kierowcy. Przyczyna była następująca:
Widać masa kierowcy miała wpływ na wytrzymałość konstrukcji Na szczęście to jedyne miejce na podłodze gdzie zadomowiła się ruda. Skoro dywaniki miałem już w górze dobrałem się do tych śmiesznych gum i gąbek wygłuszających na podłodze. Ponieważ pod nogami kierowcy stwierdziłem obecność średniej wielkości jeziora - wszystkie te gumy wyprułem. I o ile te suche są lekkie, to te mokre ważą sporo. Tu zdjecia z prucia:
Wyszło tego parę ładnych kilo. Następnie przeprowadziliśmy z sąsiadem naprawę pęknietej podłogi i konserwację z obu stron.
Przy okazji wyleciały seryjne pasy przednie z obu stron, ich mocowania i napinacze. W sumie na pewno ponad 10kg więc warto było się pomęczyć z rozbiórką:
Następnie nadszedł główny punkt dzisiejszego programu, czyli montaż nowych pasów:
Na żywo jest absolutnie EPICKO, widok przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Wcześniej sądziłem, że czarne schrothy są najłdaniejsze, ale te żółte masakrują. Pasy są zamocowane w oryginalnych miejscach, co powinno gwarantować bezpieczeństwo. Dodatkowo teraz i pasażer może je komfortowo zapinać. Jestem mega zadowolony z tej zmiany.
Ale żeby nie było tak kolorowo to wczoraj przez własną nieuwagę :krzeslem:
gruchnąłem pod uczelnią w słup podczas parkowania, co zaowocowało mega pęknieciem szpachli, która była na zderzaku i wgnieceniem błotnika. Widok dość nieprzyjemny:
Widać, że zderzak był wcześniej naprawiany, dlatego nie bawiłem się w jego ponowną naprawę. Wjechałem czarnym matem z puszki w ranę i w takim stanie auto czeka na używkę w kolorze
Rano jeszcze jakieś poprawki bo teraz po ciemku trudno było ocenić efekt.
W drodze jest też korektor siły hamowania, który będę przerabiał na regulowany. Wywalam pompe ABS, przewody miedziane wymieniam na nowe, a seryjną pompę hamulcową zastąpi wydajniejsza pompa hamulcowa z calibry turbo. Na wiosne nowe tarcze, klocki ferodo ds2500 i przewody w oplocie. Zawias będzie poskładany na poliuretanach a do tego już czeka nowa maglownica. Stay tuned
W projekcie kazdy kilogram jest na wagę złota, a pasy to radośc zespolenia z wozem. Pozdrawiam, przypominając o 22 listopada w Kielcach. Teraz już nie powiesz, że nie wiedzialeś
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Się dzieje dzieje
Parę dni temu sobie obejrzałem machinę - fajnie się reprezentuje w sam raz by skoczyć na jakiś tor
Ps. I chyba ciut czasy na ćwiartkę się poprawiły
Parę dni temu sobie obejrzałem machinę - fajnie się reprezentuje w sam raz by skoczyć na jakiś tor
Ps. I chyba ciut czasy na ćwiartkę się poprawiły
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM