SILNIK: d14a4 -> b16a2
UKLAD DOLOTOWY: PARÓWA, Kolektor dolotowy Skunk2 Pro Series
UKLAD WYDECHOWY: kolektor seria , wydech jakiś z kwasówki
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: Strobol Power Team, dołożone halogeny USDM- import własny
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło Exedy OEM + zamach Fidanza
ZAWIESZENIE: Zestawik Koni Kit 1130; rozpórka przednia górna
UKLAD HAMULCOWY: przód 262mm (był taki w serii), tył 260mm, z ABS
BODY-KIT: Dokładki przód Type R, tył też
FELGI: Dotz Brands Hath Dark 16". Drugi komplet alu zimowy to pancerne OZ 14". Nie mam stalówek
ŚRODEK: ciężka metalowa gała zmiany biegów
CAR-AUDIO: Radyjko JVC KD-LH911 + wzmak Magnat i jakieś Power Bass i coś tam z JL'a
INNE: Bardzo zadbane autko
MOC: Hamownia powiedziała że pod maską buszują 102 dalmatyńczyki w d14a4, b16 pokazało 162KM
Status: Kumulowanie kasy na dalsze przeróbki.
A teraz czas na obrazki:
 
 
 
 
 
Pierwszy upgrade:
 
 Drugi upgrade:
 
 Upgrade drugiego upgrade'u:
 Kolejny upgrade:
białe postojówki LED
 Kolejny gadżet:
Kolektorek 4-2-1 no name Megan look

Wykresik z hamowni:

Drugi wykresik na seryjnym dolocie + wkładka K&N

Glebka
 Docelowo mam nadzieję taki efekt uzyskać:

Kolejny krok w dostosowywaniu mojej furki do tej z obrazka powyżej:
Halogeny!
Aktualny stan furki:

Zegary indiglo Autotechnic 3D:
 Taśma termoizolacyjna na kolektorze:
 Foto by Neo:
Tyłek

Foto by Aro:

 
Foto by Magiq:
 
Foto by Siwyv
Dumny posiadacz rikszy:
A tu juz na gotowo:
 I wykresik dla potwierdzenia:
Wydeszek:
 Tylna dokładka:

B-seria potrzebuje czegoś większego do oddychania:
 Kolektor Skunksa na pokładzie:
Ostatni pomiar po zamontowaniu Skunksa, moment wzrósł, ale u góry obrotów coś się psuje:

Na felgach Drag Wheels DR-9 16":


Zegary z CTR:


I to na razie tyle fotostory
Na koniec jeszcze parę fotek do klubowego (KHŚ) kalendarza na 2010:





 

 