SILNIK I WYDECH:
-świece NGK
- rozrząd oryginał
-wałki rozrządu HKS 272
-regulowane koło rozrządu HKS
-pompa paliwa WALBRO
-wydech APEXI 3’’ -DP HKS 3 ‘’
-zawór upustowy EVO IX RS
-wymieniony olej silnikowy MOTUL 15W50 + filtry K&N
-sprzęgło ceramiczno-metaliczne ACT
-nowe cewki zapłonowe OEM
-skrzynia biegów, transfer przedni , dyfer tył, pompa ACT wszystko zalane nowymi olejami - EvoKlinika -PROGRAM MAT.B 366KM/544NM
-hydraulika HKS
-wtryski HKS
-obróbka bloku silnika i głowicy,kolektora ssącego wydechowego i przepustnicy.
, szpilki głowicy ARP, szpilki korbowodów i wału ARP,
-zestaw uszczelek silnika COSWORTH, nowe fabryczne: tłoki, pierścienie, korbowody oraz panewki.
ZAWIESZENIE :
praktycznie nie ma nic z serii, począwszy od tulejek poliuretanowych poprzez gwintowane zawieszenie TEIN-a SS PLUS TOPMOUNTY z pełną regulacją,
układ hamulcowy BREMBO z tarczami hamulcowymi DBA i klockami WINMAX.
Mechanicznie auto przygotowane jest na moce ok. 480KM i ok. 650Nm
WNĘTRZE
3-punktowe SPARCO,
kubełki czarne skórzane ,
zegary
boost,
egt, ciśnienia oleju
oraz turbotimer HKS
Koła lato - ROTA PF 45 18’’ 8,5”
opony BRIDGESTONE POTENZA S001 235/40/18
Koła zima jakieś kleber-y 225/45/17 na oryginalnych felgach ENKEI Z EVO VIII
Auto jak widać doinwestowane i co najważniejsze proste , jestem pod wrażeniem możliwości tego auta , ale brakuje mi jeszcze jajec
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img541/945/011eq.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img694/5786/92968743.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img834/8251/28672614.jpg)