
Ale czasy to już dobre trzaska

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq


 
  
A co tam, tutaj też zapytamKenet pisze:Odświeżam temat, wydaje się że został ogarnięty problem wypadającego powyżej 1 bar zapłonu.
Seryjną cewkę zastąpiła cewka MSD Blaster i po testach drogowych wygląda na to, że problem zniknął a auto idzie ogniem na każdym biegu.
Podziękowania należą się Coobciowi, który załatwił cewkę i ogarnął jej poprawne podłączenie. Pozdr
[url=http://img689.imageshack.us/img689/6123 ... 469.th.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://img8.imageshack.us/img8/5074/18092010470.th.jpg]Obrazek[/URL]

 Ciekawe jakie czasy uda się wykrecić na nastepnej 1/4 .......w jaki czas celujesz Maćku?
 Ciekawe jakie czasy uda się wykrecić na nastepnej 1/4 .......w jaki czas celujesz Maćku?  



 Bedzie Twój potwór w Lublinie? A może Coobcio potwierdzi swój udział tyż.... Nie chcę rozdmuchiwać tematów.
 Bedzie Twój potwór w Lublinie? A może Coobcio potwierdzi swój udział tyż.... Nie chcę rozdmuchiwać tematów.


 
 





 Tylko Bombel nie wierzył nalewkom. Niestety,czerwona przy 205 KM rozkręciła rolki do 275 km/h.
 Tylko Bombel nie wierzył nalewkom. Niestety,czerwona przy 205 KM rozkręciła rolki do 275 km/h. Pierwszy raz nie wypadał zapłon i pełen ciąg był od startu do mety. W półfinałach ET+RT było chyba 9.28s, a Maciek miał tego dnia powtrzalne RT 0,4s, więc samo ET było w okolicach 8,8s. Szkoda, że to tylko 1/8 ale dobrze to wróży na przyszłość, szczególnie, że mamy jeszcze parę rzeczy do dopieszczenia.
  Pierwszy raz nie wypadał zapłon i pełen ciąg był od startu do mety. W półfinałach ET+RT było chyba 9.28s, a Maciek miał tego dnia powtrzalne RT 0,4s, więc samo ET było w okolicach 8,8s. Szkoda, że to tylko 1/8 ale dobrze to wróży na przyszłość, szczególnie, że mamy jeszcze parę rzeczy do dopieszczenia.