Primera Gt tuning silnika
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Primera Gt tuning silnika
Witam wszystkich na forum,jestem świeżym użytkownikiem i mam od razu pytanko.
Czy ktoś zna w Poznaniu lub w okolicach, a przynajmniej gdzieś w Wielkopolsce miejsce, gdzie profesjonalnie zaopiekują się moim SR20DE?
Czy ktoś zna w Poznaniu lub w okolicach, a przynajmniej gdzieś w Wielkopolsce miejsce, gdzie profesjonalnie zaopiekują się moim SR20DE?
Szczerze mówiąc nie mam doświadczenia w tym temacie, w dodatku to mój pierwszy nissan, mam go od 4 miesięcy i wydaje mi się,że na chwilę obecną potencjał silnika jest mocno stłumiony.
Trochę poczytałem o portingu głowicy, przestrojeniu ukł.wydechowego itd.,ale sam tego nie zrobię i nie wiem jak to się odbije na żywotności silnika:)proszę o wyrozumiałość:)
Trochę poczytałem o portingu głowicy, przestrojeniu ukł.wydechowego itd.,ale sam tego nie zrobię i nie wiem jak to się odbije na żywotności silnika:)proszę o wyrozumiałość:)
kwachu88, wydechu i portingu może sam nie zrobisz .. ale zacznij od prostych rzeczy typu dolot.. , zaślepienie EGR , do tego "poprawa" stabilności wozu typu rozpórki itp . Poprawić działanie silnika możesz zacząć od wymiany płynów i elementów eksploatacyjnych - lepszy olej, lepsze filtry, porządne przewody WN, świece itp..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Zanim zaczniesz wszelkie modyfikacje pamiętaj o tym aby auto było w 100% sprawne...sprawdź czy nie bierze oleju itp. Jeśli coś w silniku niedomaga lub nie jesteś tego pewien to może się to szybko obrócić przeciwko tobie. Zywotność silnika po modyfikacji wydechu, dolotu czy rozrządu - takich podstawowych modach w zdrowym silniku nie zmniejsza się praktycznie wcale, te auta śmigaja sobie dalej, a wszelkie fuckupy wynikają zazwyczaj z tego, że albo silnik był już dojechany albo nieumiejętna eksploatacja...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI