Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Sajmooon, Ryba

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2014-05-15, 22:23

Ad@mus Bardzo dobrze prawi <okok> <brawo>

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-05-16, 04:47

Popieram sznikers99 , zreszta maxima w serii nie robi szału :) , swapuj i rób coś nowego na prawdę będziesz zadowolony :) VE dobrze wystrojone lekko podkręcone w lekkiej budzie na prawdę robi robotę :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2014-05-16, 07:43

Mowiąc szczerze robiąc porzadnie przejscie z ga16 na sr20ve trzeba się liczyć że 10 tys pęknie. I nie ma co się oszukiwać że da się taniej.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-05-16, 08:42

Nie prościej skontaktować się z kimś kto to robi, np z Bodkiem?
Powie Wam wszystko od A od Z łącznie z kosztami...
A tu dywagacje na 10 stron jakie koszty są...

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2044
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontakt:

Post autor: majchrzok » 2014-05-16, 09:06

gdzie koszty kosztą nierównie. jak się chce i ma czas idzie sporo zaoszczędzić przy tego typu projektach.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2014-05-16, 23:20

DubSon, uwierz mi wsadziłem juz szybko liczac Sr20ve wiec wiem co mówię. Chcąc zrobić tak jak powinno byc zrobione to takie są koszta.

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2014-05-16, 23:58

Boro1989 pisze: zreszta maxima w serii nie robi szału :) VE dobrze wystrojone lekko podkręcone w lekkiej budzie na prawdę robi robotę :)
Primera też nie robi szału w serii ... a też trzeba włożyć kasę ...
Nie porównuj SR20VE do VQ30DE...
wiadomo co miażdży...

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-05-17, 00:53

to Ty wyleciałeś z maximą nie ja :) , ja osobiście i tak wole Ve niż Maxime z 3.0 :) , a Gtek fajnie się zbiera w serii jak na rodzinne autko :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-05-17, 02:36

Pisałem do Coobcia ale nie odpisał :) Znacie może kogoś z okolic Wrocławia zajmującego się takimi rzeczami?
Wiem, że nie będzie to koszt oscylujący w granicach 5 tyś. to projekt na przyszłość. Mam nadzieje, że nie tak daleką i 10k wejdzie w grę spokojnie.
Jestem zbyt przywiązany do tego auta, na tyle że nie oddam go i nie kupie gotowca :D
Wiesz mówiąc kup sobie Maxime zamiast N15 to jak powiedzieć kup sobie Lexa ls400 tam masz jeszcze większą moc. Nie w tym sens, duży dupowóz mam w planach i prawdopodobnie będzie to lex dlatego chcę włożyć coś do mojej limonkowej strzały ;)

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1469
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-05-17, 10:52

Widzę, że odwieczna śpiewka :D żart oczywiście. Ale tak na prawdę, jeśli ktoś chce wszystko zrobić od razu, to niestety klepie po kieszeni nieźle. Z tym, że jak się zrobi auto od razu, to później już zostaje tylko jeździć i poprawiać to co się spierniczyło. I teoretycznie jest na początku bum, a później zwolnienie tempa.
Ja doszedłem do wniosku, że lepiej to rozwłóczyć w czasie i co trochę cieszyć się z nowych modów, ale to moje zdanie ;)

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-05-17, 11:12

Najpierw żeby w ogóle uzbierać muszę wiedzieć ile tego ma być :D stąd moje pytania. Jeśli miałbym robic wszystko po kolei ok chętnie tylko od czego tutaj zacząć? bo z wsadzeniem silnika idzie zawiecha i reszta więc ciężko jeździć VE na seri od GA :)

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1469
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-05-17, 11:16

To może zacznij od takich oczywistych rzeczy jak zawieszenie i hamulce, bo to można szybciej skompletowaći zamontować. A w wolnych chwilach będziesz szukał wszystkich części odnośnie VE. Wydech to już kwestia podjechania do Mac'a ;)

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-05-17, 12:36

Hamulce będę wymieniał na dniach więc wrzucę tam już coś lepszego od 20DE tak btw. macie gdzies temat z częściami lub mógłby ktoś polecić na pw w co na początku ładować i jakiej firmy? Po prostu nie znam się na tym a nie chcę zaśmiecac tego tematu.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8344
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-17, 12:46

Parzyh po części nowe, płyny i oleje pisz do Gawła. BTW odebrałbyś PW :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-05-17, 12:48

Ja powiem tyle ... Miałem Primere DE Swap na VE 10 tysi .... Tylko teraz jest tak ja robilem kompletny wydech caly ktory zjadl 2 tysie , do tego musialem kupowac chlodnice swiece itp itd takze koszt zawsze jest zalezny od prac jakie trzeba zrobic przy swapie nie ma ustalonej kwoty co do tego ile trzeba miec , tutaj jest kwestia ile sie chce zrobic , najprostsze rozwiazanie to jest takie jak np. silnik 3 tysie , i kwestia dogadania kasy za robote , plus pozniejsze koszty czesci i plynow ktore albo wymieniamy albo nie .... Sposob najlepszy i najprostszy telefon do Bodka lub McGayvera ktorzy sie tym zajmuja i u nich sie wszystkiego dowaidujesz ....
Ostatnio zmieniony 2014-05-17, 12:52 przez Emu89, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-05-17, 12:56

Jestem za tym , że jak robić to wszystko albo nic bo jak można wymienić silnik bez wymiany wszystkich płynów przy okazji? Zaczałbym chyba od zawieszenia i hamulców bo zmieniam kółka i zawieszenie pójdzie trochę w dół

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-05-17, 12:59

parzyh pisze:jak można wymienić silnik bez wymiany wszystkich płynów przy okazji?


To jest chyba rzecz oczywista ze nowe plyny bedziesz musial wlac ... Ja tutaj pisalem np. o nowych swiecach kablach , padla mi chlodnica i byl kontakt co z nia robimy czy wymieniac czy sobie sam wymienie , padla sonda wymieniac czy zostawiamy bez ? Chodzi mi o takie rzeczy ui kazdego moze wyjsc calkiem co innego padnie Ci czujnik jakis czy cos wtedy decydujesz czy wymieniasz czy nie ....

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-05-17, 13:12

Przy wydanych 10k 1200zł nie zrobiłoby różnicy. Ale zapewne jest tak jak mówisz, po wszystkim jeszcze wiele rzeczy wyjdzie w praniu, napisałem do Bodka jak polecił Janusz, zobaczę co on na ten temat sądzi, dołożyć 10k do lexa czy do Almery hehe ;)

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-05-17, 13:14

Ja stalem przed tym samym dylematem dawac 10 na inne auto czy dolozyc do primery zostalem przy primerze na drugie przyjdzie czas :D Najlepiej do niego zadzwonic i dogadac sie jak trzeba niz pisac ...

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2014-05-17, 17:58

parzyh Znam jedną firmę z Wrocławia którzy zajmują się takimi modyfikacjami, no ale tam zapłacisz trochę :)
Więc moja propozycja żebyś uderzył do McGayvera z grupy Łódzkiej, on mi robił już 2 silniki, on zajmuje się takimi modyfikacjami więc polecam bo robiłem całe auto u niego :)
A nie masz daleko od siebie do Łodzi :D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-17, 18:27

parzyh ja jednak bym Ci polecał BOdka. Lepsze wyniku u niego wychodzą

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2014-05-17, 18:35

bombel co to walka o klienta ?? naprawdę źle to wygląda i schodzi na zły tor ...

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-05-17, 19:35

nie z chodzi dreams, ale z tego co widać po forum Bodek ma większe doświadczenie w ładowaniu VE pod maskę i krzesaniu iskier z autek :) , ale akurat w ten temat się nie wtrącam, dla mnie Bodek na prawdę świetnie ogarnął primerke ostatnio i polecam go , co do swapu mnie kosztował około 8-9 tysięcy na ten moment z poprawkami itp , więc sądze że wkładając go na miejsce ga16 w almie to wyjdzie jednak o wiele więcej niż te 10k, patrząc że trzeba zmienić na prawdę sporo, to nie jest P&P jak pod sr20 :) że montaż tylko DET i heja, tutaj rodzi się gruba kabelkologia , rzeźba wiązki :) więc to też trochę będzie kosztowało, najlepiej kolega zrobił pisząc do osób siędzących bardziej w tym temacie bo samochód samochodowi nie równy, i przy każdym wychodzą inne wydatki...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-17, 20:05

NissanDreams niestety wiele aut jedzie na poprawki do Bodka i polecam bo sam jestem zadowolony

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5655
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-05-17, 21:18

Lepsze hamownie w stolicy
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-17, 21:20

Każdy swoje chwali. Cena nie zawsze powinna byc kryterium

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2168
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-05-18, 10:57

Dobra ja napisze ile wyszedł mnie swap do almy gti dodam ,że wrzucałem z Rybą(dzieki) i robota free mnie kosztowała:
silnik z przesyłką 2800
Ecumster2 400zł
Pompa wody 100
stroienie na hamowni mod rozrzadu kółko przerabiane ori 750
Olej ,płukanko,drugi olej, płyn do chłodnicy 300
Przekaznik do odpalenia zmiennej 5
zimeringi wału 100
dobrze jeszcze uszczelnić cały silnik pokrywa rozrzadu, miski 100
jak mi sie jeszcze coś przypomni to napisze elo
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-05-18, 15:40

Bodek odpisał i już wiem wszystko czego chciałem się dowiedzieć :)

GA16DE na SR20VE

"Orientacyjny koszt to 13-15kpln na gotowo. Silnik, skrzynia, polosie, przeguby, hamulce, sprzeglo, kolo zamachowe, lapy, poduszki, wydech kompletny, wiazka, komp itd."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8344
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-18, 15:52

parzyh to 3-5 razy tyle warte co auto :-|
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-05-18, 16:38

Janusz tam gdzie zaczyna się tuning, kończy się ekonomia :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”