Poczytałem trochę na forum o swapie. I chce tylko upewnić się czy dobrze myślę. Aktualny silnik wymontowuję bez wiązki i kompa. Mam opcję go sprzedać za 1500 silnik VE mogę kupić za 3000 bez wiązki i kompa. Czy wystarczy tylko zamontować silnik i współgra z resztą (skrzynia,klima itp)? Następnie wystrojenie go na oryginalnym kompie czy trzeba będzie dokupić drugiego do zmiany faz? Myślę że 3000zł powinno starczyć na swap.Chyba że się mylę i coś pominąłem Posiadam założony kolektor 4-2-1 w bandażu,wycięty katalizator,jako taki dolot. W piwnicy nadal leżą wtryski od s14 i pompa walbro 255 (czy założenie tych częśći coś znacznie zmieni?). W planach jest zrobienie kwasa 2,5cala na 2 tłumikach z czego końcowy myślę MUGEN ponieważ za rok chciałbym upchnąć tam dmuchawkę. Zawiecha i heble są już odpowiednie
Panowie jak to widzicie, jakie jest wasze zdanie o tym pierwszym w miarę nisko budżetowym projekcie Z góry dzięki za pomoc!
Primera P11 GT Sr20DE swap Sr20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Primera P11 GT Sr20DE swap Sr20VE
Zeby sztywna byla furka w furce musi byc rozpórka
po 1. silnik kosztuje 3650 plus transport z Krakowa
po 2. wszystko prawie pasuje ale bez ecumastera nie bedzie dzialac zmienna faza. ok 1000 ze strojeniem
po 3. nie sprzedasz silnika za 1500
po 4. swap na sr20ve musi ktos Ci zrobic kto ogarnia strojenie przy okazji i przesunie odcinke w seryjnym kompie
Koszt laczny ok 7000 Pln. poza tym bylo
po 2. wszystko prawie pasuje ale bez ecumastera nie bedzie dzialac zmienna faza. ok 1000 ze strojeniem
po 3. nie sprzedasz silnika za 1500
po 4. swap na sr20ve musi ktos Ci zrobic kto ogarnia strojenie przy okazji i przesunie odcinke w seryjnym kompie
Koszt laczny ok 7000 Pln. poza tym bylo