 
  
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
 , swapuj i rób coś nowego na prawdę będziesz zadowolony
 , swapuj i rób coś nowego na prawdę będziesz zadowolony  VE dobrze wystrojone lekko podkręcone w lekkiej budzie na prawdę robi robotę
 VE dobrze wystrojone lekko podkręcone w lekkiej budzie na prawdę robi robotę 
 , ja osobiście i tak wole Ve niż Maxime z 3.0
 , ja osobiście i tak wole Ve niż Maxime z 3.0  , a Gtek fajnie się zbiera w serii jak na rodzinne autko
 , a Gtek fajnie się zbiera w serii jak na rodzinne autko 
 Znacie może kogoś z okolic Wrocławia zajmującego się takimi rzeczami?
 Znacie może kogoś z okolic Wrocławia zajmującego się takimi rzeczami? 
 
 żart oczywiście. Ale tak na prawdę, jeśli ktoś chce wszystko zrobić od razu, to niestety klepie po kieszeni nieźle. Z tym, że jak się zrobi auto od razu, to później już zostaje tylko jeździć i poprawiać to co się spierniczyło. I teoretycznie jest na początku bum, a później zwolnienie tempa.
 żart oczywiście. Ale tak na prawdę, jeśli ktoś chce wszystko zrobić od razu, to niestety klepie po kieszeni nieźle. Z tym, że jak się zrobi auto od razu, to później już zostaje tylko jeździć i poprawiać to co się spierniczyło. I teoretycznie jest na początku bum, a później zwolnienie tempa. 

![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
parzyh pisze:jak można wymienić silnik bez wymiany wszystkich płynów przy okazji?



 , ale akurat w ten temat się nie wtrącam, dla mnie Bodek na prawdę świetnie ogarnął primerke ostatnio i polecam go , co do swapu mnie kosztował około 8-9 tysięcy na ten moment z poprawkami itp , więc sądze że wkładając go na miejsce ga16 w almie to wyjdzie jednak o wiele więcej niż te 10k, patrząc że trzeba zmienić na prawdę sporo, to nie jest P&P jak pod sr20
 , ale akurat w ten temat się nie wtrącam, dla mnie Bodek na prawdę świetnie ogarnął primerke ostatnio i polecam go , co do swapu mnie kosztował około 8-9 tysięcy na ten moment z poprawkami itp , więc sądze że wkładając go na miejsce ga16 w almie to wyjdzie jednak o wiele więcej niż te 10k, patrząc że trzeba zmienić na prawdę sporo, to nie jest P&P jak pod sr20  że montaż tylko DET i heja, tutaj rodzi się gruba kabelkologia , rzeźba wiązki
 że montaż tylko DET i heja, tutaj rodzi się gruba kabelkologia , rzeźba wiązki  więc to też trochę będzie kosztowało, najlepiej kolega zrobił pisząc do osób siędzących bardziej w tym temacie bo samochód samochodowi nie równy, i przy każdym wychodzą inne wydatki...
 więc to też trochę będzie kosztowało, najlepiej kolega zrobił pisząc do osób siędzących bardziej w tym temacie bo samochód samochodowi nie równy, i przy każdym wychodzą inne wydatki...
