modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Dużym plusem dłubania w de jest możliwość robienia etapami, czyli wydajemy pieniądze na raty. Swap to mamy od razu 5 - 7k zł i wsadzamy inny silnik.
Plusem ve jest zmienna faza. W de w skrajnym przypadku, po zmianie wałków i ich ustawieniu, może się okazać, że auto nie ma dołu.
Z tego co ja zaobserwowałem, to de z wałkiem od w wersji gt + ssac + wydech + cai mają 155 - 160KM.
Plusem ve jest zmienna faza. W de w skrajnym przypadku, po zmianie wałków i ich ustawieniu, może się okazać, że auto nie ma dołu.
Z tego co ja zaobserwowałem, to de z wałkiem od w wersji gt + ssac + wydech + cai mają 155 - 160KM.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Nie wiem czy te 170 tak łatwo zrobić, bo tylko Vilq tyle ma, natomiast okolice 160 nie wychodzi wbrew pozorom tak drogo (na moim przykładzie):
- kolektor 4-2-1 - 600zł + ok 60zł za tulejkę i gniazdo na drugą sondę i spawanie + 50zł za cieńszy wentylator klimy z GT albo TD,
- tłumiki przelotowe do ogarnięcia za max 600zł oba, jeżeli nowe, może być taniej, może być drożej (np za nierdzewkę), ja dałem 750 chyba + spawanie kolanek na końcu żeby usunąć zwężkę 45mm przed końcowym i montaż można liczyć 100zł,
- przyspieszenie zapłonu - free, ale lepiej to zrobić na hamowni, wtedy w zal. ile pomiarów obstawiam 200-300zł; można też dać na pałę stroboskopem 17st i też będzie czuć,
- mod rozrządu 200zł (tylko ssący),
- szerszy dolot do fabrycznej puchy 50zł (rura, szpachla do ładnego połączenia + ew kolanko, żeby skierować w nadkole 30zł) plus druga puszka na zapas 50zł,
Czyli u mnie wyszło pod 1900zł (nie wszystko z listy zrobiłem, ale były jakieś drobne rzeczy też, do 2tys. mogłem dobić), a wynik mam 144KM/191NM, bo nowa przepływka niesprawna i pokazuje za małe napięcia
Na ori przed całym wydechem, tylko na zapłonie i usuniętej zwężce wydechu było już 150KM/186NM rok temu
Tak więc proponuję wydać najpierw tą stówe na hamownię, żeby wiedzieć, co mamy przed modami. Żeby było ciekawiej zamówiłem przepływkę dedykowaną za 6 stów (1/3 kosztów tuningu!) i też okazała się walnięta (znowu za niskie napięcia), poszła na reklamację. Chwilowo jeżdżę na starej ori i czuję, że auto deczko lepiej się zbiera.
Jak już ogarnę wszystko (przepływka + ustawienie zapłonu na hamowni) i nie będzie wyniku 160/200 to się wku***ę i nic już nie będę zmieniał
Aha, po mojemu nie ma co się na moc napalać, to moment obrotowy się czuje.
PS: świnki nie ma i nie będzie, jeżdżę na LPG to mogę sobie pod to paliwo "wystroić" na AFR, chociaż na pewno dałoby się przy jej pomocy więcej uzyskać.
Nie wiem czy autorowi tematu taka rozpiska coś pomoże, ale silnik jest ten sam, co u mnie, a mody robione stopniowo, rozłożyły się na rok.
- kolektor 4-2-1 - 600zł + ok 60zł za tulejkę i gniazdo na drugą sondę i spawanie + 50zł za cieńszy wentylator klimy z GT albo TD,
- tłumiki przelotowe do ogarnięcia za max 600zł oba, jeżeli nowe, może być taniej, może być drożej (np za nierdzewkę), ja dałem 750 chyba + spawanie kolanek na końcu żeby usunąć zwężkę 45mm przed końcowym i montaż można liczyć 100zł,
- przyspieszenie zapłonu - free, ale lepiej to zrobić na hamowni, wtedy w zal. ile pomiarów obstawiam 200-300zł; można też dać na pałę stroboskopem 17st i też będzie czuć,
- mod rozrządu 200zł (tylko ssący),
- szerszy dolot do fabrycznej puchy 50zł (rura, szpachla do ładnego połączenia + ew kolanko, żeby skierować w nadkole 30zł) plus druga puszka na zapas 50zł,
Czyli u mnie wyszło pod 1900zł (nie wszystko z listy zrobiłem, ale były jakieś drobne rzeczy też, do 2tys. mogłem dobić), a wynik mam 144KM/191NM, bo nowa przepływka niesprawna i pokazuje za małe napięcia


Jak już ogarnę wszystko (przepływka + ustawienie zapłonu na hamowni) i nie będzie wyniku 160/200 to się wku***ę i nic już nie będę zmieniał

Aha, po mojemu nie ma co się na moc napalać, to moment obrotowy się czuje.
PS: świnki nie ma i nie będzie, jeżdżę na LPG to mogę sobie pod to paliwo "wystroić" na AFR, chociaż na pewno dałoby się przy jej pomocy więcej uzyskać.
Nie wiem czy autorowi tematu taka rozpiska coś pomoże, ale silnik jest ten sam, co u mnie, a mody robione stopniowo, rozłożyły się na rok.
pozdr. Kamil
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Nie powiedział i jaki dokładnie chodzi mu silnik... i każdy myślał o innym i dlatego potem był problem....czajnik pisze:ale o tym też juz była mowa pare razy dlatego wszyscy sie tak na mnie rzucili. wszystko sie zaczęło od tego że twórca tematu nie sprecyzował wyrażnie i dokładnie do czego zmierza i jakie parametry chce osiągnąć.
bo sam tytuł tematu jak widać jest bardzo ogólny.
da się ale straci się sterowanie klimą - wnioskuje z wielu wypowiedzi użytkowników p11.144czajnik pisze:a nie da sie NATSA wypie.....?i zasadzic kompa z p10 GT?
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju
Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju

Tico turbo soooooon

W p11 normalnie mozna wywalic natsa i to na nic nie wplywa
to tak dla info posiadaczy P11
jakby ktos chcial ogolnie sie tego pozbyc 



viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"