auto klienta i miało c20xeVE Killer pisze:onyxx pisze:Miałem takie 2 zdarzenia - fakt ze był to opel
o cholera.. miałes opla z SR20 ?
Pompa oleju z VE do DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Panowie nie będę zakładał nowego tematu bo mimo wszystko jest tutaj wzmianka o pompie Oleju VE, mianowicie martwią mnie wskazania mojego czujnika ciśnienia oleju, mianowicie, przy wyższych obrotach jest wszystko tak jak katalog przewiduje, ale, zabawa zaczyna się przy niższych obrotach, obrotach jałowych,
jeżeli olej jest zagrzani poniżej 70st. ciśnienie trzyma się na jałowych w okolicach 1B , 1b-0.8 więc jest okej, jeżeli temp skoczy powyżej 70, to ciśnienie zaczyna mi spadać do 0.4/0.2 obroty spadają do około 500. silnik zaczyna się dławić,
jak można sprawdzić czy czujnik mnie nie kłamie, może to wina krokowca który po prostu pada i mam za niskie obroty przy czym za niskie ciśnienie oleju? martwi mnie to trochę, w zimę wgle nie mam takich problemów jedynie przy upałach
olej to Valvoline 5w40 filtr oleju Filtrona,
jeżeli olej jest zagrzani poniżej 70st. ciśnienie trzyma się na jałowych w okolicach 1B , 1b-0.8 więc jest okej, jeżeli temp skoczy powyżej 70, to ciśnienie zaczyna mi spadać do 0.4/0.2 obroty spadają do około 500. silnik zaczyna się dławić,
jak można sprawdzić czy czujnik mnie nie kłamie, może to wina krokowca który po prostu pada i mam za niskie obroty przy czym za niskie ciśnienie oleju? martwi mnie to trochę, w zimę wgle nie mam takich problemów jedynie przy upałach
olej to Valvoline 5w40 filtr oleju Filtrona,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
najlepiej podjechać do mechaniora i sprawdzić ciśnienie, ja na defi style przy pompie z SR16VE mam max 5barów i też nie wiem dlaczego, dodatkowo przy ostrym skręcaniu w prawo spada do 0,2 tak jakby olej spod smoka uciekał
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Identyczny objaw miałem tuż przed obróceniem panewki i również zastanawiałem się o co chodzi - niestety zegar ciśnienia zakupiłem po fakcie... Poszukałem trochę po necie i sporo osób miało obróconą panewkę (w różnych silnikach) właśnie na Valvoline! Bardzo często przewijała się ta marka oleju - ja również zalałem Valvoline po latach jazdy na motulu i chyba był to błąd.Boro1989 pisze:obroty spadają do około 500. silnik zaczyna się dławić
Moja rada - nie jeździj autem i zmień olej jak najszybciej! Niestety może być już trochę za późno, bo całkiem prawdopodobne, że silnik już dostał w dupę
PS. Obym się mylił.
Olej zmienię w następnym tygodniu, kurde zawsze latam.na valvoline.., teraz zaleje motula i zobaczę jak silnik będzie się zachowywał, kurde.na zimnym nie gazuje zawsze czekam aż.silnik będzie ciepły.., najlepsze jest to ze zanim silnik nie osiągnie temp powyżej 70st. To wszystko jest okej i to mnie zastanawia, może zalać teraz 5w60?
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
kup sobie gulfa 10w60:
http://allegro.pl/olej-gulf-racing-10w6 ... 35098.html
tani a do tego dobry-i na forum chlopcy tez na nim latają
1.zrob plukanke silnika
2.obadaj krokowca-np odepnij na chwilę
3.obadaj sonde
4.obadaj przepustnice (czystość)
5.obadaj odmy, szczególnie tą która jest podpięta do korpusu IACV, jak ta się zatka to własnie przydusza silnik, moze przewod ci sie zagiął albo rurka się przytkała,
6.pobadaj wszystko co ma wpływ na wolne obroty
z tego co piszesz to pewnie nie bedzie wina kompa, wg mnie to ecu obniza po odczycie ktorejs czujki obroty silnika po przekroczeniu 70st, nizsze obroty pompy=nizsze cisnienie oleju
przyczyn takiego zachowania ecu moze byc wiecej np czyjnik temperatury czy np zaplon-kopulka i palec? Lub jakas inna korekta ecu
zimą nie ma/nie było problemu bo sie silnik tak nie nagrzewał, albo problem poprostu pojawił się teraz
zadziałaj szybko i skutecznie, nie świruj nie testuj teraz silnika bo wolne na poziomie 500rpm i kill dla panewek
http://allegro.pl/olej-gulf-racing-10w6 ... 35098.html
tani a do tego dobry-i na forum chlopcy tez na nim latają
1.zrob plukanke silnika
2.obadaj krokowca-np odepnij na chwilę
3.obadaj sonde
4.obadaj przepustnice (czystość)
5.obadaj odmy, szczególnie tą która jest podpięta do korpusu IACV, jak ta się zatka to własnie przydusza silnik, moze przewod ci sie zagiął albo rurka się przytkała,
6.pobadaj wszystko co ma wpływ na wolne obroty
z tego co piszesz to pewnie nie bedzie wina kompa, wg mnie to ecu obniza po odczycie ktorejs czujki obroty silnika po przekroczeniu 70st, nizsze obroty pompy=nizsze cisnienie oleju
przyczyn takiego zachowania ecu moze byc wiecej np czyjnik temperatury czy np zaplon-kopulka i palec? Lub jakas inna korekta ecu
zimą nie ma/nie było problemu bo sie silnik tak nie nagrzewał, albo problem poprostu pojawił się teraz
zadziałaj szybko i skutecznie, nie świruj nie testuj teraz silnika bo wolne na poziomie 500rpm i kill dla panewek
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
1.wymyć korpus przepustnicy
2.wolne obroty na 1000
3.motul 15w-50
4.poziom oleju zawsze na max
5.filtr oleju np. Mann, Champion Knecht jakiś z zaworkiem
obawiam się jednak że jak już na ciepłym parę razy obroty spadły i panewy były nie dosmarowane to chyba lepiej odkręcić miskę zajrzeć i wymienić niż czekać aż będzie trzeba wymienić razem z wałem
2.wolne obroty na 1000
3.motul 15w-50
4.poziom oleju zawsze na max
5.filtr oleju np. Mann, Champion Knecht jakiś z zaworkiem
obawiam się jednak że jak już na ciepłym parę razy obroty spadły i panewy były nie dosmarowane to chyba lepiej odkręcić miskę zajrzeć i wymienić niż czekać aż będzie trzeba wymienić razem z wałem
Ostatnio zmieniony 2015-06-20, 20:37 przez VE Killer, łącznie zmieniany 1 raz.
XXX
Mi się na rondach do hamowaniach itd świeciła.W trasie na takim stanie oleju jechałem ze średnią 180. I jak jebanieec chodził tak chodzi do tej pory... Nie było tp moje auto tylko typowy gruz do wykończenia ale ze Sr20
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Dzięki za rady, krokowiec sprawdzę jutro. Kompresję sprawdzę od razu tez,
Odnośnie przepustnicy i szczelności dolotu na pewno jest wszystko ok bo jakiś miesiąc temu czyscilem przepustnice i sprawdzałem szczelność całego dolotu, sprawdzę jeszcze ten wężyk co idzie do krokowca, kable i świece są nowe szczelina na świecach tez, aparat zapłonowy jest ok, oleju nie brakuje ani grama sprawdzam regularnie., a 15-50 nie będzie za gest,, ale ok spróbuję i zmienię filtr oleju na ten co napisaliście, Odnośnie obrotów to i strasznie skaczą i faluja może faktycznie krokowy jest zabity., Odnośnie jazdy na tym ciśnieniu, to może z.raz albo dwa było to dłużej niż sekundę bo od razu gazem kontruje aby nie spadło za nisko, zrobię jak Vendo napisał i w sumie będzie wiadomo czy panewki oberwaly lampa nigdy mi się nie zaswiecila
Odnośnie przepustnicy i szczelności dolotu na pewno jest wszystko ok bo jakiś miesiąc temu czyscilem przepustnice i sprawdzałem szczelność całego dolotu, sprawdzę jeszcze ten wężyk co idzie do krokowca, kable i świece są nowe szczelina na świecach tez, aparat zapłonowy jest ok, oleju nie brakuje ani grama sprawdzam regularnie., a 15-50 nie będzie za gest,, ale ok spróbuję i zmienię filtr oleju na ten co napisaliście, Odnośnie obrotów to i strasznie skaczą i faluja może faktycznie krokowy jest zabity., Odnośnie jazdy na tym ciśnieniu, to może z.raz albo dwa było to dłużej niż sekundę bo od razu gazem kontruje aby nie spadło za nisko, zrobię jak Vendo napisał i w sumie będzie wiadomo czy panewki oberwaly lampa nigdy mi się nie zaswiecila
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Masz rację pomyliłem ale temat olejów do silnika itp to dla mnie po prostu czarna magia albo lenistwo aby odpalić Google i poczytać heh przyznaje się kompresję chce sprawdzić dla siebie po prostu zrobię to co mi napisaliście i dam znać co dalej się Dzieje, dziękuję bardzo za wszystkie rady i informacje
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Ja mam problem typu jak pisałem, przy ostrym skręcaniu w prawo przy większej prędkości olej mi spod smoka ucieka. Ciśnienie na wskaźniku Defi BF Style jest minimum 0,5 bar, kontrolka z oleju potrafi się zaświecić na milisekundę. Olej obecnie jest 10W60 Valvo VR-1, w sobotę zmieniam na Xado 5W50.
Szkopuł w tym że nie mam smoka z VE Bo pompę kupiłem tylko z tulejką. Wsadziłem smoka z DET,a rozwiercone ma otwory i dorobiona uszczelka alu jest.
Szkopuł w tym że nie mam smoka z VE Bo pompę kupiłem tylko z tulejką. Wsadziłem smoka z DET,a rozwiercone ma otwory i dorobiona uszczelka alu jest.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, poszukaj miski olejowej z almery tino, ma wiekszą pojemnosc o 0,7l, wlejesz wiecej oliwy bedzie wiecej medium to raz a dwa moze nie bedzie wtedy spod smoka uciekało
pokombinuj z oryginalnym smokiem, pompa ma duzo wieksze ssanie od seryjnej z ve i zmodywikowany smok moze byc powodem przyswiecania kontrolki i spadku cisnienia
ja bym chyba w tym kierunku kombinował
pokombinuj z oryginalnym smokiem, pompa ma duzo wieksze ssanie od seryjnej z ve i zmodywikowany smok moze byc powodem przyswiecania kontrolki i spadku cisnienia
ja bym chyba w tym kierunku kombinował
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Miska odpada, bo ja mam miske z DETa i jest ona inna niż w DE.
Ale faktem jest że ja mam takiego smoka:
ten wyżej
A gdzieś w garażu lezy mi z DEHa taki:
Pytanie który lepszy
Ale faktem jest że ja mam takiego smoka:
ten wyżej
A gdzieś w garażu lezy mi z DEHa taki:
Pytanie który lepszy
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, to zmień smoka, to jest trochę jak z silnikiem i przepustnicą, jak by banglal silnik z wiadrem zamiast 60mm?? oczywiście po odpowiednich modach etc pojedzie ale seria nie.... wg mnie smok jest liczony pod dana pompe i musi mieć odpowiedniego ryja, jak ryj za duzy nie ma dobrze bo wtedy pompa może wybierac za szybko olej z miski i masz qpona, olej zostaje wtedy w głowicy a miska sucha
dlatego mowilem o większej pojemności miski z almery tino, ale szybciej wstawisz smok z DE
dlatego mowilem o większej pojemności miski z almery tino, ale szybciej wstawisz smok z DE
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Tak ale smok z DE różni się tym od DETa, że ten z DETa ma tą blaszkę co zmniejsza powierzchnię "zasysania",a z DE jej nie ma jest tylko wielkie sito
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
DET jak i VE mają tą blaszkę, tworzy ona jakby dodatkową komorę bo sitko jest nieco wyżej a blaszka sięga samego dna miski.
Ja np mam w N14 pompę z DEH a smok z DE z tą blaszką.
Dodatkowo rotory pomp z DEH (P11) i DE (N14) mają inny kształt i różnią się ilością zębów (N14-12/11 a P11-10/9)
Ja np mam w N14 pompę z DEH a smok z DE z tą blaszką.
Dodatkowo rotory pomp z DEH (P11) i DE (N14) mają inny kształt i różnią się ilością zębów (N14-12/11 a P11-10/9)
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
a ja jutro leje 10w60 Gulfa, zmieniam krokowy i przepływomierz też zobaczymy co to będzie
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"