Budowa krótkiej skrzyni do SR20 FWD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
U mnie ? na razie seria, z głównym 5.0 , ale powoli dojrzewam do kłówki, sekwencja to marzenie ściętej głowy, z 10k Eur taki gadżet , kłówka za 2,5 k Eur do ogarnięcia
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
nowajłówka? gdzie masz takie cos dostepne do nissana za 2,5 euro?
[ Dodano: 2015-01-05, 11:39 ]
[ Dodano: 2015-01-05, 11:39 ]
masz na podwójnym synchro?? jakie sprzęgło może tutaj szukać jest przyczyna że synchro lecą?Lukicrx pisze:A jak się do tego wkładu mają synchronizatory i te inne szpeje odpowiedzialne za przerzucanie biegu ? Mnie notorycznie pada ten mechanizm odpowiedzialny za przerzucanie biegu z 1 na 2 , jakieś rozwiązania ?
XXX
PAR ma te wkłady w różnych cenach, można wybulić nawet 15k zł
szkoda ze w PL nie ma madrych zakladow co to by ogarnialy
szkoda ze w PL nie ma madrych zakladow co to by ogarnialy
Ostatnio zmieniony 2015-01-05, 14:21 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
VE Killer, kierunek Czeska Republika, goście w okolicach Zlina na zamówienie i bazie serii goście składają kłówki w cenie 2,5-3 k EUR jeżdżące, działające etc. będę niedługo do nich uderzał bo czas realizacji i tak jest z pół roku także będę miał trochę czasu żeby napaść jakiś bank
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
nie wiem skad macie dane na temat takich cen ale Parowski kłowy wkład kosztuje obecnie niecałe 20 000zł + cło +VAT , synchro to koło 11.000zł +cLo +vat
sekwencja z adapterem do SR20 okolice 80.000zł jakaś firma Tractive chyba Skandynawia. tyle nowe graty... z używek nie znalazłem nic dlatego jestem ciekaw gdzie jest kłówka nowa za 2,5 koła euro.
[ Dodano: 2015-01-05, 18:57 ]
2. czy rozmawiałeś z nimi na temat ceny czy bazujesz np na tym że do VW za tyle robią
3.znasz nazwę firmy? bo w czechach pisałem do kilku firm zapytania i wszyscy odpowiadali ze nie zrobią.
jest firma na węgrzech i na słowacji robiaca kłówki ale tylko RWD
[ Dodano: 2015-01-05, 19:07 ]
w naszych skrzyniach jest problem z wykonaniem wałka sprzęgłowego (choinki) zębatka wstecznego jest bardzo blisko 2. zawoziłem seryjny wałek do różnych firm robiacych tryby do skrzyń łacznie z firmą w której pracuja ludzie z byłego Polmo kazdy mówił że problem po ch.... z tym walkiem. naprawde drążę ten temat od kilku lat więc jeśli faktycznie jest coś poza PARem osiagalne i do tego za tańsza kase to jestem w ciezkim szoku.
sekwencja z adapterem do SR20 okolice 80.000zł jakaś firma Tractive chyba Skandynawia. tyle nowe graty... z używek nie znalazłem nic dlatego jestem ciekaw gdzie jest kłówka nowa za 2,5 koła euro.
[ Dodano: 2015-01-05, 18:57 ]
1. czy robili juz skrzynie do nissana?Lukicrx pisze: kierunek Czeska Republika, goście w okolicach Zlina na zamówienie i bazie serii goście składają kłówki w cenie 2,5-3 k EUR jeżdżące
2. czy rozmawiałeś z nimi na temat ceny czy bazujesz np na tym że do VW za tyle robią
3.znasz nazwę firmy? bo w czechach pisałem do kilku firm zapytania i wszyscy odpowiadali ze nie zrobią.
jest firma na węgrzech i na słowacji robiaca kłówki ale tylko RWD
[ Dodano: 2015-01-05, 19:07 ]
w naszych skrzyniach jest problem z wykonaniem wałka sprzęgłowego (choinki) zębatka wstecznego jest bardzo blisko 2. zawoziłem seryjny wałek do różnych firm robiacych tryby do skrzyń łacznie z firmą w której pracuja ludzie z byłego Polmo kazdy mówił że problem po ch.... z tym walkiem. naprawde drążę ten temat od kilku lat więc jeśli faktycznie jest coś poza PARem osiagalne i do tego za tańsza kase to jestem w ciezkim szoku.
XXX
Tak szczegółowo jeszcze nie wiem, składali do Civic'ów, Clio II i III, Pug 206 etc. wszystko co jeździ po rajdach, będę rozeznawał temat szczegółowo to napisze
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
" VE Killer " Jeśli największym problemem było umiejscowienie wstecznego to w nowszych skrzyniach RS5F70A z P11.144
wsteczny jest umieszczony na końcu wałka inaczej niż w starszej RS5F32A na początku między 1 a 2 biegiem.
RS5F70A ma szersze tryby, precyzyjniejsze wybieraki i wsteczny z trybami na skośnych zębach.
wsteczny jest umieszczony na końcu wałka inaczej niż w starszej RS5F32A na początku między 1 a 2 biegiem.
RS5F70A ma szersze tryby, precyzyjniejsze wybieraki i wsteczny z trybami na skośnych zębach.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
w tej sytuacji trzeba by mieć jedna sztuke na części rozebraną i można spróbować coś rzeżbić. co do wstecznego i pozostałych biegów to nie ma co się pchać w skośne zęby bo nie chodzi tu o kulturę pracy a o krótkie przełożenia więc tak naprawdę jest do zrobienia wszystko. czy choinka w RS5F79A jest jako całośc czy mozna zdemontowac poszczególne tryby? i jeszcze jedno mówimy o skrzynipod SR20 zatem dzwon pasuje dosilnika a czy dupę można zamontować z wersji starczej czy trzeba modyfikować w celu montażu poduszki?
chociaz w zasadzie sam bym sobie odpowiedziałna te pytania gdybym poprostu miałtaka skrzynie nawet uszkodzona na stole:))) ma ktoś ?????
chociaz w zasadzie sam bym sobie odpowiedziałna te pytania gdybym poprostu miałtaka skrzynie nawet uszkodzona na stole:))) ma ktoś ?????
XXX
ale nam nie chodzi o zbudowanie skrzyni z seryjnych przełożeń tylko krótkiej
[ Dodano: 2015-01-07, 12:03 ]
no i nie ma co sie jarać prędkości8ami bo podane są w milach/ h:)))))))))))))))
[ Dodano: 2015-01-11, 13:05 ]
sprawdziłem w manualu skrzynia RS5F70A ma faktycznie wsterczny na końcu natomiant 1,2 bieg na choince jest stały 3,4,5 ,R sa demontowane. natomiast zastanawia mnie jedna sprawa . obudowa tylna ze wzgledu na wsteczny ma dekielek od przodu wmiejscu gdzie w starczej skrzyni sa gwinty na poduszkę wiec poduszka np z p10 czy z n14 nie podejdzie... przynajmniej tak wunika z rysunków zawartych w manualu
[ Dodano: 2015-01-07, 12:03 ]
no i nie ma co sie jarać prędkości8ami bo podane są w milach/ h:)))))))))))))))
[ Dodano: 2015-01-11, 13:05 ]
sprawdziłem w manualu skrzynia RS5F70A ma faktycznie wsterczny na końcu natomiant 1,2 bieg na choince jest stały 3,4,5 ,R sa demontowane. natomiast zastanawia mnie jedna sprawa . obudowa tylna ze wzgledu na wsteczny ma dekielek od przodu wmiejscu gdzie w starczej skrzyni sa gwinty na poduszkę wiec poduszka np z p10 czy z n14 nie podejdzie... przynajmniej tak wunika z rysunków zawartych w manualu
XXX
Niestety z fotą to ciężko, wpisz w google "70 Series Box in N14/N15". Skrzynia do silnika i w budę pasuje bez żadnych problemów.
Przy swapie do N14 Wybieraki biegów są blisko siebie ale wystarczy lekko podszlifować podkładkę przy tulejce
(ciężko dokładnie opisać ale jak skrzynia w budzie od razu widać co i jak zrobić). "F70" ma hydrauliczny wysprzęglik
trzeba przełożyć łapę sprzęgła ze skrzyni na linkę.
Bebechy mają zupełnie inne podobno jedynie różnicówki są takie same ale osobiście ich nie porównywałem.
Łapa i poduszka została fabryczna z Sunnego wszystko pasuje bez żadnego problemu, tak samo przeguby czy półosie.
Przy swapie do N14 Wybieraki biegów są blisko siebie ale wystarczy lekko podszlifować podkładkę przy tulejce
(ciężko dokładnie opisać ale jak skrzynia w budzie od razu widać co i jak zrobić). "F70" ma hydrauliczny wysprzęglik
trzeba przełożyć łapę sprzęgła ze skrzyni na linkę.
Bebechy mają zupełnie inne podobno jedynie różnicówki są takie same ale osobiście ich nie porównywałem.
Łapa i poduszka została fabryczna z Sunnego wszystko pasuje bez żadnego problemu, tak samo przeguby czy półosie.
Ostatnio zmieniony 2015-01-11, 18:30 przez adam_N14, łącznie zmieniany 1 raz.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
Dokładnie półosie zostają fabryczne, nawet napęd linki prędkościomierza pasuje bez problemów
Po googlaj trochę naprawdę jest sporo tematów i zdjęć w sieci porównujących te skrzynie.
Tak na szybko tytuły dwóch tematów:
"How-To: P11/B15 Trans into a B13/B14/P10"
"B15/P11 tranny- why it's better than B13/B14"
Są tam dokładne opisy ze zdjęciami jak zrobić swap i porównanie budowy obu skrzyń.
Po googlaj trochę naprawdę jest sporo tematów i zdjęć w sieci porównujących te skrzynie.
Tak na szybko tytuły dwóch tematów:
"How-To: P11/B15 Trans into a B13/B14/P10"
"B15/P11 tranny- why it's better than B13/B14"
Są tam dokładne opisy ze zdjęciami jak zrobić swap i porównanie budowy obu skrzyń.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /