Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

GA16DE i Turbo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

cbgala
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2013-03-12, 16:43
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: cbgala » 2013-03-14, 20:01

Pawel18PL, czyli nie ma konieczności pakowania tej uszczelki ?
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-14, 20:12

cbgala jak nie będziesz więcej jak 0,5 bara dmuchał to seria da radę i pewnie ze 170 KM będzie.

CZajnik ta firma zŁodzi tez robi w tej cenie a kilka wozów juz na niej jeździ

cbgala
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2013-03-12, 16:43
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: cbgala » 2013-03-14, 20:16

bombel, no i właśnie takie miałem początkowe założenie żeby nie dmuchało powyżej 0.5 bara więc póki co wszystko układa się po mojej myśli :-D a jakieś mniejsze turbo można tam zastosować czy konkretnie T25/28 bo cieżko jest je dostać w fajnej kasie a może będzie tam coś innego w miarę dmuchało ? Chyba już wcześniej pisałem o turbo z grupy VW ale nie jestem pewien czy da sobie tu rade
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-14, 20:20

cbgala wszyscy montują T28 do Sr20 bo mają gotowy kolektor. Ty mozesz sobie dowolne turbo zamontować, byle nie małe z diesla bo to Ci nic nie da.

http://allegro.pl/turbosprezarka-garret ... 63867.html

cbgala
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2013-03-12, 16:43
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: cbgala » 2013-03-14, 20:22

bombel, no właśnie to widziałem ,ale nie jestem pewien czy warto boje się ,że to bubel ...
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-14, 20:23

Napisał, że nie wie jaki stan. Generalnie wejdz na nissantech.pl Tam ciągle jakieś turbiny sprzedaja w dobrej kasie

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-03-14, 20:33

Kup t25 albo k03... Jeśli będziesz miał mądrego i dobrze wyposażonego stroiciela to nawet więcej możesz ugrać mocy niż zakładasz. Pamiętaj tylko aby przy strojeniu zwrócić uwagę na zmianę ciepłoty świecy oraz zmniejszenie przerwy w samej świecy...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

cbgala
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2013-03-12, 16:43
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: cbgala » 2013-03-14, 20:37

Pawel18PL, nie chcę dawać tam większej mocy bo szkoda mi będzie motoru ,ogólnie chciałem wpakować jej te świeczki iridium ngk sprawdza się to ? Testowaliście może ? A odnośnie strojenia gdzie muszę sie udać żeby wszystko było jak należy ? Nie mam zielonego pojęcia gdzie w Bydgoszczy ktoś się tym zajmuje ... Tu chyba zaczyna się kolejny problem ,ale mam nadzieje ,że go rozwiążemy :mrgreen:
to K03 to jest z grupy vw i całej reszty tak ?
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-03-15, 00:14

Załaduj zimniejszą świecę od dedykowanej BKR5E i sklep przerwę na 0,6mm. Turbo jakieś małe trzeba dobrać bo jak ma być dupowóz to niech szybko wstaje chociaż. A może pójdziesz w kompresor :D
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-03-15, 00:48

Pawel18PL pisze:A może pójdziesz w kompresor :D
Kurde, a chciałem być pierwszy :/ :-P

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-03-15, 07:47

Też myślałem o kompresorze do ga hehe

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-15, 07:51

cbgala pisze:,ogólnie chciałem wpakować jej te świeczki iridium ngk sprawdza się to ? Testowaliście może ? A odnośnie strojenia gdzie muszę sie udać żeby wszystko było jak należy ?
Irydy podobno jeszcze lepsze od platyn, a strojenie to Warszawa do Bodka

cbgala
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2013-03-12, 16:43
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: cbgala » 2013-03-15, 08:40

Przed chwila dowiedziałem się,że mój znajomy ma turbo od saab'a aero 2.0 i 2.3 w bardzo fajnej kasie i bardzo dobrym stanie,co o tym sadzicie? :D
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-15, 08:46

cbgala T17 jest mała turbiną i potzrebuje dużego doładowania. Zaletą jest to ze szybko wstaje. Szału bym po niej nie oczekiwał

cbgala
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2013-03-12, 16:43
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: cbgala » 2013-03-15, 09:04

bombel, czyli mówiąc krótko szybko padnie? Bo z tego co wiem to od 2.3 jest trochę wytrzymalsze.
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-15, 09:06

cbgala pisze:bombel, czyli mówiąc krótko szybko padnie?
NIe, ale żeby uzyskać 170 KM to ciśnienie doładowania moze byc potrzebne większe niz przy T28. Co do silników SAABa to w serii są pancerne i wytrzymują moce po 500 KM

cbgala
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2013-03-12, 16:43
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: cbgala » 2013-03-15, 09:48

bombel, czyli będzie trzeba ingerować w silnik ? Kurde ale się już zamotalem ;o
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-15, 11:57

cbgala jak bedziesz chcial podobne moce z tej turbiny wykrecac to tak.

Usiądź najpierw spokojnie i przeczytaj moj temat i zobacz czy Cie stac. MOże taniej będzie wsadzić VE lub kompresor

cbgala
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2013-03-12, 16:43
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: cbgala » 2013-03-15, 18:49

bombel, spoko spoko z kasa jakoś ogarne po prostu przez chwilę się zgubiłem :mrgreen: kompresor to już nie to samo :p znajomy ma po prostu turbo w fajnej kasie i trochę się podjaralem :lol:
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2013-03-16, 16:53

garret 17 w saabie 2.0 starcza do 220-230km.. Więc nie ma takiej tragedii I to nie wcale na takim dużym doładowaniu bo 1.1-1.2..
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-16, 17:24

Ale jak On tyle dmuchnie to jednak dochodzimy do kwestji że i uszczelka pod czapką poleci:)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-16, 17:25

Przy takich cisnieniach to juz grubsze mody

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-16, 17:30

dlatego powinno sie określić co ma wyjść iprzede wszystkim czy za jakis czas nie zechcemy wiecej:) to tak jak z tym przysłowiem "dać dziecku palec to zechce rękę". Po co sie pakowac w podwójne koszty. Ja wyznaje teorię że należy przy zakupie części do modzonego silnika wykraczać do przodu. Zdaje sobie sprawe, że w tym wypadku może wyłącznie chodzić o spokojne GA turbo na codzień zatem moce grube osiagi nie wchodzą wgrę bo tak zrozumiałem chce Autor:)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-03-16, 17:32

Max 0,6b jak ma być bezawaryjnie, mały cios niuta i musi grać :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-16, 17:34

Tylko wiecie jak to jest zawsze KUSI:))))

cbgala
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2013-03-12, 16:43
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: cbgala » 2013-03-16, 17:35

ale z tego co mi ten znajomy mówił to turbo od 2.3 jest wydajniejsze i mocniejsze więc chyba aż tak duże sprężanie jak 1.1 nie będzie potrzebne ? Ogólnie chce ustawić takie sprężanie żeby coś tej mocy wykrzesać ale nie dłubać już w silniku więc w tym przypadku 1.1 doładowanie odpada ,myślicie ,że na 0.6-0.7 bara silnik da sobie rade ?
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-16, 17:40

chcesz bardzo dokładnie ustalić granicę. myslę że tak sie nie da. może sie okazać że jak dmuchniesz 0,5 bedzie ok a 0,7 poleci uszczelka.

[ Dodano: 2013-03-16, 17:43 ]
Chcesz zrobic taki numer pierwszy to nie oczekuj że ktoś Ci zagwarantuje ile to wytrzyma. prekursorzy niestety mają trudny żywot. ja bym sie nie odważył zagwarantować że 0,5 bara nie rozperniczy czegoś skoro nikt tego nie przetestował. silniki maja rózna konstrukcję i nie mozna podejść tak że taki stopień sprężania i takie ciśnienie doładowania ogarnie każdy silnik.

cbgala
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2013-03-12, 16:43
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: cbgala » 2013-03-16, 17:43

czyli mówiąc krótko nie jesteśmy w stanie "na sucho" stwierdzić ile mogę dmuchnąć ,tak ? To ma być 1.6 tubo które będzie przyjemnie woziło dupska i nie będzie trzeba jej cisnąć żeby sie rozbujać :-D a wyżej iść nie będę , nie z tym silnikiem może później coś się wymyśli ale tutaj chce dojść do max 170km jak będzie mniej to się wcale nie pogniewam
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-16, 17:48

no to działaj i przetestuj. jak przesadzisz to jedynie soś sie wysra:) ale będziesz przynajmniej wiedział przy jakich wartościach. to sa uroki modyfikacji. chcesz być pierszy musisz brać ewentualne dodatkowe koszty na remont. tylko w tej sytuacji mi się wydaje że jesli będziesz robił to wszystko sam to pokusił bym sie chociaż o odprężenie tą uszczelką.

wszystko o czym mówie to sa propozycje i rady nic nie narzucam

cbgala
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2013-03-12, 16:43
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: cbgala » 2013-03-16, 17:52

czajnik, ta uszczelka to chyba będzie dobra opcja w razie czego może sie aż tyle nie wysra :mrgreen:
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”