Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Sr20ve czy Sr20det do p11

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2013-02-15, 19:21

Ad@mus pisze:pozatym zmierzenie zasiegu na rezerwie przydaje sie jak smiga sie trasy,
i wiemy ile na rezerwie pojedzie i wiemy kiedy na stacje zjechac... na przyklad
To co napisałeś to najprostszy przykład :)
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2013-02-15, 19:44

Jeszcze jeden post niezwiązany z tematem i poleci kłódka...
Ostatnio zmieniony 2013-02-17, 02:10 przez mimier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2013-02-15, 23:00



a czemu na 95 się nie da? jeżeli się nie dowali zapłonu to chyba można dalej normalnie śmiagać na 95 ? jak się mylę to bardzo proszę o sprostowanie :D
mam nadzieje że za to nie będzie kłódki ale nadal nikt nie odpowiedział na moje pytanie a osobiście bardzo mnie to ciekawi.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2013-02-16, 10:17

Zarówno ve jak i detem możesz latać na pb95. A jeżeli usłyszysz stuk to albo zmieniasz oktan albo cofasz zapłon.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-02-17, 09:03

może i DET więcej pali... ale mając na podjeździe N14 SR20DE i N14 SR20DET wybieram dla przyjemości Turbo, z oszczędności darmowóz LPG.
DETem po drogach publicznych jeźdze WOLNIEJ i mniej razy mam na liczniku więcej niż ograniczenie. Inna sprawa że jak przekraczam dozwoloną prędkość to z automatu można dawać zagrożenie w ruchu lądowym, bo przekroczenie prędkości to za mało.
Trzeba być odważnym, ale też rozważnym.
Moje rozwiązanie case of:
miałeś motor w stylu yamaha R6 lub mocniejszy- bierz DET
jeździłeś rowerem i komarem i niczym innym - bierz VE

na codzień bez sensu tankować 98. 95 jest tańsze. Jeżeli silnik nie jest wysilony to tańsze paliwo lać na Neste i cieszyć się
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-02-17, 19:09

yapko pisze:miałeś motor w stylu yamaha R6 lub mocniejszy- bierz DET
jeździłeś rowerem i komarem i niczym innym - bierz VE
Ciekawe co na to ci wszyscy co ostatnio swapy na ve zrobili :P Ale fakt faktem, Niuty w T robią różnicę.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2013-02-17, 20:41

Ja tam sie pod to podpisuje ;) ale kazdy ma swe gusta :D

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-02-17, 21:11

nie miałem zamiaru ubliżać tym którzy mają VE. Respect i dla nich bo robią coś innowacyjnego i zaskakującego dla innych.
VE jest rozsądniejsze
Turbo bardziej grymaśne, ale satysfakcja chyba wieksza. Jak się sypnie to załamka, ale jak robi laske to tylko właściciel wie.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-17, 21:12

yapko pisze:Jak się sypnie to załamka, ale jak robi laske to tylko właściciel wie.
AMEN :)

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2013-02-18, 23:23

Można mieć 2 in 1. Czyli VET. Przy odpowiednich nakładach takie wyniki to nie kłopot.


Czapka VE. Turbo 3076R. 1,45bara.
Obrazek


Jest potencjał. :-)

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-22, 20:42

a ja sobie wziąłem za cel zrobić mocniejsze SR20 DE niż VE bo o ile zmienna faza robi osiągi w seryjnych silnikach to w wyczynowych motorach jest zbędna:) oba silniki są wolnossące i moim zdaniem z głowicy z high porta da sie kykszesać więcej niż z tej VE:)

[ Dodano: 2013-02-23, 18:31 ]
Obrazek

[ Dodano: 2013-03-14, 15:48 ]
fabryczny SR20VE ma 200KM? jaki jest mniej więcej koszt silnika+wiązki itd + wrzucenie go do samochodu i odpalenie?

SR20 DE ma 150KM i jestem Ciekaw jaki jest koszt dojścia do podobnych osiagów .

takie chciałbym zestawienie cenowe zrobić ktoś sie przyłączy do dyskusji ?

dzixonZSL
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2013-01-14, 12:10
Lokalizacja: Darłowo / Dęblin

Post autor: dzixonZSL » 2013-03-14, 16:04

Odświeżam temat ;) Również zastanawiam się ... zainwestować w DE czy wsadzić VE

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-14, 16:15

no ja sie mogę rozpisaćokosztach w DE ale o VE nie mam pojecia

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2013-03-14, 16:15

czajnik pisze:a ja sobie wziąłem za cel zrobić mocniejsze SR20 DE niż VE bo o ile zmienna faza robi osiągi w seryjnych silnikach to w wyczynowych motorach jest zbędna:) oba silniki są wolnossące i moim zdaniem z głowicy z high porta da sie kykszesać więcej niż z tej VE:)

[ Dodano: 2013-02-23, 18:31 ]
Obrazek

[ Dodano: 2013-03-14, 15:48 ]
fabryczny SR20VE ma 200KM? jaki jest mniej więcej koszt silnika+wiązki itd + wrzucenie go do samochodu i odpalenie?

SR20 DE ma 150KM i jestem Ciekaw jaki jest koszt dojścia do podobnych osiagów .

takie chciałbym zestawienie cenowe zrobić ktoś sie przyłączy do dyskusji ?
Fabryczny sr20ve nie ma 200km jakies 175-180 coś koło tego.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-14, 16:24

no to tym bardzie działa to na + w stronę modów DE

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-14, 16:29

SiwoL VE po modzie rozrządu i nawet na serii wydechu jest ok 195KM

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-14, 16:34

przenieśmy dyskusję do tego działu:
viewtopic.php?t=12193

dzixonZSL
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2013-01-14, 12:10
Lokalizacja: Darłowo / Dęblin

Post autor: dzixonZSL » 2013-03-14, 16:37

A ja aby nie zaśmiecać tutaj koledze zapraszam do tematu przygotowanego stricte pod ten dylemat

viewtopic.php?t=12193

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-14, 16:39

to samo wyżej napisałem :)

dzixonZSL
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2013-01-14, 12:10
Lokalizacja: Darłowo / Dęblin

Post autor: dzixonZSL » 2013-03-14, 16:42

czajnik pisze:to samo wyżej napisałem :)
DOpiero teraz zauwazylem bo wczesniej nie wyswietlalo mi tego linka, sory ;)
dobra spadamy stad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”