To co napisałeś to najprostszy przykładAd@mus pisze:pozatym zmierzenie zasiegu na rezerwie przydaje sie jak smiga sie trasy,
i wiemy ile na rezerwie pojedzie i wiemy kiedy na stacje zjechac... na przyklad
Sr20ve czy Sr20det do p11
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Jeszcze jeden post niezwiązany z tematem i poleci kłódka...
Ostatnio zmieniony 2013-02-17, 02:10 przez mimier, łącznie zmieniany 1 raz.
mam nadzieje że za to nie będzie kłódki ale nadal nikt nie odpowiedział na moje pytanie a osobiście bardzo mnie to ciekawi.
a czemu na 95 się nie da? jeżeli się nie dowali zapłonu to chyba można dalej normalnie śmiagać na 95 ? jak się mylę to bardzo proszę o sprostowanie
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
może i DET więcej pali... ale mając na podjeździe N14 SR20DE i N14 SR20DET wybieram dla przyjemości Turbo, z oszczędności darmowóz LPG.
DETem po drogach publicznych jeźdze WOLNIEJ i mniej razy mam na liczniku więcej niż ograniczenie. Inna sprawa że jak przekraczam dozwoloną prędkość to z automatu można dawać zagrożenie w ruchu lądowym, bo przekroczenie prędkości to za mało.
Trzeba być odważnym, ale też rozważnym.
Moje rozwiązanie case of:
miałeś motor w stylu yamaha R6 lub mocniejszy- bierz DET
jeździłeś rowerem i komarem i niczym innym - bierz VE
na codzień bez sensu tankować 98. 95 jest tańsze. Jeżeli silnik nie jest wysilony to tańsze paliwo lać na Neste i cieszyć się
DETem po drogach publicznych jeźdze WOLNIEJ i mniej razy mam na liczniku więcej niż ograniczenie. Inna sprawa że jak przekraczam dozwoloną prędkość to z automatu można dawać zagrożenie w ruchu lądowym, bo przekroczenie prędkości to za mało.
Trzeba być odważnym, ale też rozważnym.
Moje rozwiązanie case of:
miałeś motor w stylu yamaha R6 lub mocniejszy- bierz DET
jeździłeś rowerem i komarem i niczym innym - bierz VE
na codzień bez sensu tankować 98. 95 jest tańsze. Jeżeli silnik nie jest wysilony to tańsze paliwo lać na Neste i cieszyć się
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Ciekawe co na to ci wszyscy co ostatnio swapy na ve zrobili Ale fakt faktem, Niuty w T robią różnicę.yapko pisze:miałeś motor w stylu yamaha R6 lub mocniejszy- bierz DET
jeździłeś rowerem i komarem i niczym innym - bierz VE
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
nie miałem zamiaru ubliżać tym którzy mają VE. Respect i dla nich bo robią coś innowacyjnego i zaskakującego dla innych.
VE jest rozsądniejsze
Turbo bardziej grymaśne, ale satysfakcja chyba wieksza. Jak się sypnie to załamka, ale jak robi laske to tylko właściciel wie.
VE jest rozsądniejsze
Turbo bardziej grymaśne, ale satysfakcja chyba wieksza. Jak się sypnie to załamka, ale jak robi laske to tylko właściciel wie.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
a ja sobie wziąłem za cel zrobić mocniejsze SR20 DE niż VE bo o ile zmienna faza robi osiągi w seryjnych silnikach to w wyczynowych motorach jest zbędna:) oba silniki są wolnossące i moim zdaniem z głowicy z high porta da sie kykszesać więcej niż z tej VE:)
[ Dodano: 2013-02-23, 18:31 ]
[ Dodano: 2013-03-14, 15:48 ]
fabryczny SR20VE ma 200KM? jaki jest mniej więcej koszt silnika+wiązki itd + wrzucenie go do samochodu i odpalenie?
SR20 DE ma 150KM i jestem Ciekaw jaki jest koszt dojścia do podobnych osiagów .
takie chciałbym zestawienie cenowe zrobić ktoś sie przyłączy do dyskusji ?
[ Dodano: 2013-02-23, 18:31 ]
[ Dodano: 2013-03-14, 15:48 ]
fabryczny SR20VE ma 200KM? jaki jest mniej więcej koszt silnika+wiązki itd + wrzucenie go do samochodu i odpalenie?
SR20 DE ma 150KM i jestem Ciekaw jaki jest koszt dojścia do podobnych osiagów .
takie chciałbym zestawienie cenowe zrobić ktoś sie przyłączy do dyskusji ?
Fabryczny sr20ve nie ma 200km jakies 175-180 coś koło tego.czajnik pisze:a ja sobie wziąłem za cel zrobić mocniejsze SR20 DE niż VE bo o ile zmienna faza robi osiągi w seryjnych silnikach to w wyczynowych motorach jest zbędna:) oba silniki są wolnossące i moim zdaniem z głowicy z high porta da sie kykszesać więcej niż z tej VE:)
[ Dodano: 2013-02-23, 18:31 ]
Obrazek
[ Dodano: 2013-03-14, 15:48 ]
fabryczny SR20VE ma 200KM? jaki jest mniej więcej koszt silnika+wiązki itd + wrzucenie go do samochodu i odpalenie?
SR20 DE ma 150KM i jestem Ciekaw jaki jest koszt dojścia do podobnych osiagów .
takie chciałbym zestawienie cenowe zrobić ktoś sie przyłączy do dyskusji ?
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
A ja aby nie zaśmiecać tutaj koledze zapraszam do tematu przygotowanego stricte pod ten dylemat
viewtopic.php?t=12193
viewtopic.php?t=12193