SzmelcVagen dużo opisów i części aż się chceDubSon pisze:czy jakieś inne auto do modzenia
Ja jednak będe próbował zrobić DETDubSon pisze:swap VVLa
Pożyjemy zobaczymyDubSon pisze:Wyzwanie?
(żartuję)
__________
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Hmm może dla Nm? SR zrobiony na 160 koni będzie miał koło 200Nm, W takim ga16 turbo można by większy moment wydobyć....czajnik pisze:i po co uturbiać1.6 na160-180 KM jak tyle jest prawe seryjnie w sr20:))
A jaką satysfakcję będzie miał posiadacz, że maluch robi konkretny przeciągczajnik pisze:i do Malucha można hobbystycznie kompresor zamontować:
Ja właśnie się głowię nad tym czy popracować trochę nad DE czy wsadzić VE. Wiem, że nie na temat ale skoro już o tym powiedziałeś to może wypowiesz sie obszerniej? Bardzo mnie ciekawi Twoja opinia, reszty tez. Każda będzie przydatna i mam nadzieję, że pomoże mi podjąć decyzjęczajnik pisze:to podobnie jest z tym podkręcaniemSR20DE zamiast włożenia VE:)
CZytałeś mój temat? Musisz to samo kupić niezależnie od mocycbgala pisze:Zdaje sobie sprawę z tego ,że tu rzeźba będzie okrutna ale może nie będzie aż tak strasznie w końcu nie robie potwora 1.6 300KM tylko ok 170
Jest co najmniej kilka firm co robią uszczelki odprężające. Osobiście odradzam Gimnazjalną w Warszawiecbgala pisze:Racja z tą uszczelką może być problem bo u nas jeszcze nikt nie robił turbo do tego silnika więc zobaczymy jak to będzie ,ale bądźmy dobrej myśli.
A to aż tak CR w Ga jest wysokie, że trzeba odprężać Spokojnie dobrym wystrojeniem zapewnisz jednostce żywotność jak nie odprężysz...czajnik pisze:jak chcesz dołożyć turbonie odpręzając silnika?