KOMPRESOR do sr20
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Jest fajny Sunny z takim cudem od Mercedesa: kompressor+chłodnica
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Nawet to wygląda jaki i sama furmanka, ciekawe tylko jak to podaje w realu
ps. zapytam z ciekawości to napiszę
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Nawet to wygląda jaki i sama furmanka, ciekawe tylko jak to podaje w realu
ps. zapytam z ciekawości to napiszę
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ktoś bardzo fajnie wykąbinował, dał dwa razy cieńszą chłodnicę i się zrobiło więcej miejsca z przodu...
Szkoda że nie widać jaki to ma kolektor wydechowy ale obstawiam że seryjny - jest on stosunkowo mocno przylegający do bloku silnika.
Szkoda że nie widać jaki to ma kolektor wydechowy ale obstawiam że seryjny - jest on stosunkowo mocno przylegający do bloku silnika.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Macie i oglądajcie:
http://www.youtube.com/watch?v=XzNpmSdXIws
[ Dodano: 2010-01-26, 18:27 ]
i tam z boku reszta filmików
http://www.youtube.com/watch?v=XzNpmSdXIws
[ Dodano: 2010-01-26, 18:27 ]
i tam z boku reszta filmików
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No dźwięk paskudny... Ale fajnie że komuś się to udało
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Paskudny to jest gwizd kompresora w interceptor-rze mad max, szkoda że nie ma jak to w środku słychać w tym sunnym.
Znalazłem jeszcze coś takiego :
http://www.youtube.com/watch?v=X9oHKlk9DM4
Znalazłem jeszcze coś takiego :
http://www.youtube.com/watch?v=X9oHKlk9DM4
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=45503
honda bo honda ale jest
honda bo honda ale jest
nissan.. i wszystko jasne..
wydaje mi się,że to by była niezla alternatywa do turbo.podejrzewam,że delikatne dmuchnięcie ~0,4 bara i 200km powinno być.tyle to chyba korby by zniosły ?
[ Dodano: 2010-02-03, 19:42 ]
zastanawia mnie tylko jedna rzecz...po co przy kompresorze cooler?czy powietrze zdąży się nagrzać?wiadomo,że tam gdzie tarcie tam jest temperatura ale żeby aż tak?
[ Dodano: 2010-02-03, 19:42 ]
zastanawia mnie tylko jedna rzecz...po co przy kompresorze cooler?czy powietrze zdąży się nagrzać?wiadomo,że tam gdzie tarcie tam jest temperatura ale żeby aż tak?
nissan.. i wszystko jasne..
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Powietrze grzeje się głownie z tego powodu że jest sprężane...
Przy doładowaniu no poziomie do 0,4 bara można sobie darować IC jednak należy pamiętać o wycofaniu zapłonu coby nie dochodziło do spalania stukowego a co za tym idzie mniej mocy...
Intercooler to można zapłon bardziej przyspieszyć to z tego się bierze moc nie wspominając o tym że można więcej dmuchać
Ps. Pamiętam o jakiejś Hondzie z silnikiem B16A2na kompresorze która przy 0,7 bara doładowaniu miała temeprature w dolocie 102*, później w niej zastosowano chłodzenie wodne i temepratura spadła do ok 70 stopni. Z tego co pamieam z downym chlodzeniem miała ok. 230KM.
Przy doładowaniu no poziomie do 0,4 bara można sobie darować IC jednak należy pamiętać o wycofaniu zapłonu coby nie dochodziło do spalania stukowego a co za tym idzie mniej mocy...
Intercooler to można zapłon bardziej przyspieszyć to z tego się bierze moc nie wspominając o tym że można więcej dmuchać
Ps. Pamiętam o jakiejś Hondzie z silnikiem B16A2na kompresorze która przy 0,7 bara doładowaniu miała temeprature w dolocie 102*, później w niej zastosowano chłodzenie wodne i temepratura spadła do ok 70 stopni. Z tego co pamieam z downym chlodzeniem miała ok. 230KM.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z tego co pamiętam miała 212Nm... Na Racingforum była opisywana
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
jeżeli to ta : http://www.racingforum.pl/HONDA-CIVIC-d ... 45503.htmlCoobcio pisze:Z tego co pamiętam miała 212Nm... Na Racingforum była opisywana
to ma 247 Nm
nissan.. i wszystko jasne..