SR20
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
SR20
Witam serdecznie, nowe projekty wiec potrzebne informacje;)
W ramach dodatkowych szkolnych zajec projektujemy a nastepnie mamy zamiar zbudowac pojazd na ramie przestrzennej, w naszych glowach powstal demoniczny pomysl wsadzenia przed tylnia os SR20.
Dlatego jesli ktos ma jakiekolwiek rysunki techniczne, schematy instalacji, wymiary silnika z rozmieszczeniem poduch bede niezmiernie wdzieczny;)
wsio@vp.pl
W ramach dodatkowych szkolnych zajec projektujemy a nastepnie mamy zamiar zbudowac pojazd na ramie przestrzennej, w naszych glowach powstal demoniczny pomysl wsadzenia przed tylnia os SR20.
Dlatego jesli ktos ma jakiekolwiek rysunki techniczne, schematy instalacji, wymiary silnika z rozmieszczeniem poduch bede niezmiernie wdzieczny;)
wsio@vp.pl
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mam wyciągniętego SR20DET z 200SX S14 - jakie wymiary by Ciebie interesowały... ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ogarniając taki projekt i żeby to było w miarę porządnie zrobione przydało by się chociaż zanabyć manuala do auta, które było dawcą silnika i części. Druga podpowiedź to kupno silnika, nawet zarżniętego do zdjęcia wymiarów i przymiarek. Trzecia to projekt ramy w jakiejś Catii lub Cadzie 3D. Projekt jest ważny, żeby później niechcący nie zabrakło miesjca np. dla serwa hamulców, jakiś pomp itp.
Parę lat temu w pracy budowaliśmy rajdówkę na przestrzennej ramie i z silnikiem 5,7 Chevroleta. Bez szczegółowego projektu nawet nie ruszajcie
Parę lat temu w pracy budowaliśmy rajdówkę na przestrzennej ramie i z silnikiem 5,7 Chevroleta. Bez szczegółowego projektu nawet nie ruszajcie
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Moim zdaniem nie ma co się robać robić na oko i już bez projektowania - najlepsze projekty wychodzą w głowie na bierząco
Najlepiej to by było kupić całego sprawnego angola na dawce części i budować na takiej bazie projekt, potem jak już wyszystko będzie pięknie działać i latać po torze to wpaść do mnie na szybki tuning i 400KM będzie
Najlepiej to by było kupić całego sprawnego angola na dawce części i budować na takiej bazie projekt, potem jak już wyszystko będzie pięknie działać i latać po torze to wpaść do mnie na szybki tuning i 400KM będzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Projekt jest na kole ktore ruszylo na Politechnice Wroclawskiej;)
Calosc bedzie na poczatku projektowana akurat w naszym przpadku w Cati i Inventorze, z tego co wiem grupa od body jeszcze o 3D maxa zachacza. Zeby u nas przeszla taka budowa na polibudzie musi odpowiednio przejsc przez stadium projektowania, pozniej modelu ergonomicznego, dopiero na koncu prawdziwa budowa.
Do czasu modelu, napewno bedziemy chcieli kupic juz dawce serducha - raczej cale auto, prznajmniej unikniemy problemu z dwoma brakujacymi zlaczkami ktorych nigdzie nie mozna znalezc.
Jak na razie wizja mowi o SR ustawionej poprzecznie w przed tylnia osia. Wiec na dawce najprawdopodobniej bedziemy szukali jakiejs Primy lub Sunny.
W tym momencie potrzebuje gabarytowych wymiarow: przedewszystkim rozstawu mocowan belki pod silnikiem i odleglosci i wysokosci na jakiej sa pozostale 2 poduchy. Wymiarem sameo silnika i skrzyni (w tym przypadku na oko wystarczy nie koniecznie rys tech;P) tez nie pogardze
Oczywisicie jesli ktos ma jakiekolwiek informacje dane specyfikacje - na pewno nie pogardze
Calosc bedzie na poczatku projektowana akurat w naszym przpadku w Cati i Inventorze, z tego co wiem grupa od body jeszcze o 3D maxa zachacza. Zeby u nas przeszla taka budowa na polibudzie musi odpowiednio przejsc przez stadium projektowania, pozniej modelu ergonomicznego, dopiero na koncu prawdziwa budowa.
Do czasu modelu, napewno bedziemy chcieli kupic juz dawce serducha - raczej cale auto, prznajmniej unikniemy problemu z dwoma brakujacymi zlaczkami ktorych nigdzie nie mozna znalezc.
Jak na razie wizja mowi o SR ustawionej poprzecznie w przed tylnia osia. Wiec na dawce najprawdopodobniej bedziemy szukali jakiejs Primy lub Sunny.
W tym momencie potrzebuje gabarytowych wymiarow: przedewszystkim rozstawu mocowan belki pod silnikiem i odleglosci i wysokosci na jakiej sa pozostale 2 poduchy. Wymiarem sameo silnika i skrzyni (w tym przypadku na oko wystarczy nie koniecznie rys tech;P) tez nie pogardze
Oczywisicie jesli ktos ma jakiekolwiek informacje dane specyfikacje - na pewno nie pogardze
Ciekawe jak potraktowali by sprawę rysunków konstrukcyjnych w Nissan Polska. Swego czasu próbowałem tam wyrwać przekroje konstrukcyjne SR20DE. Pytałem u kilku przedstawicieli i nie dostałem żadnej odpowiedzi. Jakiś czas później zadzwoniła do mnie kobieta z działu obsługi klienta i pytała jak oceniam obsługę klienta w Nissan Polska
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!