Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

No to robi się w PL profi SRxxVET

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

lipass
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2009-12-09, 15:57
Lokalizacja: WK

No to robi się w PL profi SRxxVET

Post autor: lipass » 2010-01-17, 20:36


Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-01-17, 20:49

Coobcio juz dawno taki plan miał tylko trzeba mieć ładną kupkę kasy odłożoną żeby to wsadzic do silnika montowanego wzdłużnie ;)

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2010-01-17, 21:24

Mazworx ma na kilku forach opisy swoich projektow VET projektow. Bez strokera przy VE 3076 wstaje sporo szybciej od 2871 na DE :O

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-17, 21:56

Oni to chyba robią na bloku z DE/DET bo jakoś nie mogę się dopatrzyć kanału olejowego do zmiennej fazy. Ciekawie będzie i te moce 500/550 8-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2010-01-20, 17:04

Czym sie bedzie roznil silnik SR20DET o mocy i momencie 500/550 a silnik SR20VET o mocy i momencie 500/550 ?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-01-20, 17:27

DiLGT pisze:Czym sie bedzie roznil silnik SR20DET o mocy i momencie 500/550 a silnik SR20VET o mocy i momencie 500/550 ?
Przebiegiem momentu i mocy

lipass
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2009-12-09, 15:57
Lokalizacja: WK

Post autor: lipass » 2010-01-20, 19:12

bombel pisze:Przebiegiem momentu i mocy
i awaryjnością pewnie ;-)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-01-20, 19:36

lipass pisze:
bombel pisze:Przebiegiem momentu i mocy
i awaryjnością pewnie ;-)
Przy takiej mocy pewnie i tak zakuty jest

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2010-01-23, 15:26

bombel pisze:
DiLGT pisze:Czym sie bedzie roznil silnik SR20DET o mocy i momencie 500/550 a silnik SR20VET o mocy i momencie 500/550 ?
Przebiegiem momentu i mocy
Przy jezdzie po bułki moze to ma znaczenie ale przy palowani podczas driftu jakos nie wiem.

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-23, 16:10

Awaryjność a raczej wytrzymałość DETa i VETa podchodzących pod 500KM jest podobna. To już nie są seryjne silniki. Oba muszą być zakute, głowy muszą obrobione i pewnie na podobnych doładowaniach osiągają tą moc.

Co do przebiegów krzywych to podczas driftu też dobrze jest jak moment wcześnie wstaje. Łatwiej ogarnąć wóz wiec znaczenie raczej to ma.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
EnDrIu
fanatyk nissana
Posty: 780
Rejestracja: 2009-12-08, 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EnDrIu » 2010-01-23, 16:25

Pytanie po co? Mysle, ze w tych samych pieniadzach mozna wrzucic V8 LS pod mache i nie martwic sie o laga :-)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-23, 16:48

raczej ale to już inna sprawa :)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-01-23, 18:18

No, chyba powariowaliśmy. Nasze graty nie muszą mieć po 500/500. To są fury miejskie. Rywalizacja O.K. , ale.......
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-24, 09:42

Amerykańska firma Mazworx specjalizuje się w silnikach SR20. O to jeden z ich projektów: dragowa Silvia S15. SR20VE+T 7,37s@1/4 8-)
http://www.youtube.com/watch?v=c-rsn2YZBgM
http://www.youtube.com/watch?v=-gLhtONrO3o

a tu, jak przygotowuje się głowice pod tłoczki 90mm:
http://www.youtube.com/watch?v=4nK-zG0hM7k
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-01-24, 10:35

To juz jest mega gruby projekt :)

Awatar użytkownika
TOMMY1981
fanatyk nissana
Posty: 912
Rejestracja: 2009-12-09, 11:24
Lokalizacja: PLESZEW

Post autor: TOMMY1981 » 2010-01-24, 14:55

Ale najpierw musi być projekt na sponsora z grubym portfelem :-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-02-12, 14:53

VE ma znacznie większe przepływy głowicy, by DE wygenerowało te 500KM i 550Nm to musiało by mieć większą turbinę jak VE by uzyskać te 500KM a wiadomo większa turbina to większy lag i większe opóźnienie na gaz...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”