
No to robi się w PL profi SRxxVET
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Oni to chyba robią na bloku z DE/DET bo jakoś nie mogę się dopatrzyć kanału olejowego do zmiennej fazy. Ciekawie będzie i te moce 500/550 

BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Awaryjność a raczej wytrzymałość DETa i VETa podchodzących pod 500KM jest podobna. To już nie są seryjne silniki. Oba muszą być zakute, głowy muszą obrobione i pewnie na podobnych doładowaniach osiągają tą moc.
Co do przebiegów krzywych to podczas driftu też dobrze jest jak moment wcześnie wstaje. Łatwiej ogarnąć wóz wiec znaczenie raczej to ma.
Co do przebiegów krzywych to podczas driftu też dobrze jest jak moment wcześnie wstaje. Łatwiej ogarnąć wóz wiec znaczenie raczej to ma.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Pytanie po co? Mysle, ze w tych samych pieniadzach mozna wrzucic V8 LS pod mache i nie martwic sie o laga 

Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
No, chyba powariowaliśmy. Nasze graty nie muszą mieć po 500/500. To są fury miejskie. Rywalizacja O.K. , ale.......
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Amerykańska firma Mazworx specjalizuje się w silnikach SR20. O to jeden z ich projektów: dragowa Silvia S15. SR20VE+T 7,37s@1/4 
http://www.youtube.com/watch?v=c-rsn2YZBgM
http://www.youtube.com/watch?v=-gLhtONrO3o
a tu, jak przygotowuje się głowice pod tłoczki 90mm:
http://www.youtube.com/watch?v=4nK-zG0hM7k

http://www.youtube.com/watch?v=c-rsn2YZBgM
http://www.youtube.com/watch?v=-gLhtONrO3o
a tu, jak przygotowuje się głowice pod tłoczki 90mm:
http://www.youtube.com/watch?v=4nK-zG0hM7k
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
VE ma znacznie większe przepływy głowicy, by DE wygenerowało te 500KM i 550Nm to musiało by mieć większą turbinę jak VE by uzyskać te 500KM a wiadomo większa turbina to większy lag i większe opóźnienie na gaz...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM