Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Czy podejda heble C2P do sunny gti?

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Kubcia
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-16, 23:06
Lokalizacja: Sopot

Czy podejda heble C2P do sunny gti?

Post autor: Kubcia » 2010-06-14, 15:30

http://cgi.ebay.co.uk/NEW-4-POT-RACING- ... 439f809867

Mam pytanie odnosnie tych zaciskow czy beda pasowaly do sunny gti jaka tarcza do tego itd. felga 15
Czekam na podpowiedzi bo moj sunny jest kulawy jesli chodzi o heble :(
a czas to zmienic..

pozdr. Kubcia

Awatar użytkownika
Zell
stały bywalec
Posty: 111
Rejestracja: 2009-12-09, 08:17
Lokalizacja: Lbn

Post autor: Zell » 2010-06-14, 15:50

na pewno nie jest to bolt-on, pozatym cena jak za same zaciski jest mocno średnia, więcej zyskasz idąc w rozmiar tarczy niż ilość tłoczków, dodatkowo to są zaciski do auta wyścigowego (brak gumek osłonowych na tłoczkach), jeśli jeździsz autem na codzień załatwisz je momentem, poszukaj jakiegoś upgrade'a na większej tarczy z innego samochodu co też ma 4x100 rozstaw

osobiście proponuje

282mm z Rovera/MG (15") albo Brembo z focusa rs (16")

Awatar użytkownika
Kubcia
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-16, 23:06
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kubcia » 2010-06-14, 15:55

dzieki z odp. bede szukal czegos dalej.. hmm a szkoda heh
a nie podejdzie cos z nissana np. z 200sx albo cos ?

http://cgi.ebay.co.uk/Nissan-200sx-s14a ... 3cae0d5d70

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-06-14, 16:08

Kubcia pisze:a nie podejdzie cos z nissana np. z 200sx albo cos ?
Do zacisku z s14 potrzebna jest tarcza 280x30mm a taka w 4x100 nie wiem czy wystepuje. Maxima a32 qx ma dwa tloczki tarcza 280x26mm.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-14, 19:13

Jeśli chodzi o tarcze o i jej rozstaw to bym się tym nie martwił... zawsze można wywiercić w tarczy otwory pasujące do rozstawu. Bardziej martwił bym się osadzeniem tarczy na piastę. Sadze że z pewnością coś się dobierze..

Z drugiej strony dziwie się bo heble z GTI oraz sprawny ABS w sunnym to żyleta. Tak wiec może dobra regeneracja zacisków oraz wymiana locków i tarcz oraz sprawdzenie czujników ABS-u poprawi sytuacje :)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-06-14, 21:53

Ryba pisze:Z drugiej strony dziwie się bo heble z GTI oraz sprawny ABS w sunnym to żyleta.
Nie no... tym tekstem to rozwaliłeś mnie kompletnie! 259mm to nie może być żyleta... Sunny ma spowalniacze a nie hamulce.

Można zrobić dobry upgrade zaciski brembo z 406 coupe 3.0 V6 do tego tarcza z fiata coupe 20VT która ma 305mm i stoczyć ją na 295mm. Wchodzi to na 15'' felgę.

Ja będę montował 4 tłoczki brembo z alfy 166 też na tarczę z fiata. Jest to większy zacisk i już w 15'' felgę nie wejdzie.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-15, 08:21

Najwidoczniej masz lipne heble... i sam nie wiesz co jest z nimi nie tak, dlatego chcesz je zmienić.

MacGayver miał dobrze poskładane heble w swoim sunnym GTI. To byłą żyleta.. !! Nie było strachu czy to na mokrym czy to na suchym zapie***.. Sam czasem bałem się jak z nim smigałem czy to na autostradzie czy to na zwyklej drodze.. Mimo dohamowania parę razy z 220 -230 swoich właściwosci nie straciły... a ABS działał aż miło


Nikt ale to nikt nie powie mi że sprawne heble w GTI nie radzą sobie z zatrzymaniem samochodu... :evil:

Nie używamy wylgaryzmów ! - Szymeq
Ostatnio zmieniony 2010-06-15, 09:18 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kubcia
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-16, 23:06
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kubcia » 2010-06-15, 14:46

Dzięki to zainwestuje w nowe tarczę i klocki, oraz oddam do regeneracji zacisk a i zmienie przewody. U mnie sprawa wygląda tak ze jak puszczał hebel to chwilę jeszcze trzyma np jak stoję pod górkę to ruszam jak bym miał automat hehe. A jak się nie poprawi po regeneracji to podaka. Jakieś jeszcze pomysły? Pozdr.
:)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-06-15, 15:35

Kubcia pisze:A jak się nie poprawi po regeneracji to podaka.
na pewno się poprawi, będzie Pan zadowolony :mrgreen:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-15, 17:09

Sprawdź również czujniki ABS-u czy wszystko z nimi w porządku.

Kubcia

Post autor: Kubcia » 2010-06-15, 18:04

abs mam odlaczony bo byla straszna padaka w zime :) he ;) i lepiej mi bez niego :-)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-15, 18:43

Abs można o kant d... posłać, takie moje zdanie ale j.w. regeneracja zacisków, dobre klocki, markowe tarcze i podciągnięte korektory tylne powinny usprawnić hebel.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-06-16, 17:47

Ryba pisze:Najwidoczniej masz lipne heble... i sam nie wiesz co jest z nimi nie tak, dlatego chcesz je zmienić.

MacGayver miał dobrze poskładane heble w swoim sunnym GTI. To byłą żyleta.. !! Nie było strachu czy to na mokrym czy to na suchym zapie***.. Sam czasem bałem się jak z nim smigałem czy to na autostradzie czy to na zwyklej drodze.. Mimo dohamowania parę razy z 220 -230 swoich właściwosci nie straciły... a ABS działał aż miło


Nikt ale to nikt nie powie mi że sprawne heble w GTI nie radzą sobie z zatrzymaniem samochodu... :evil:

Nie używamy wylgaryzmów ! - Szymeq
Fakt.... dlatego drugi GTI-R też zmienił te spowalniacze, gość który startuje w górskich GTI'kiem również, bo są kupa! Jeżeli twierdzisz że to są dobre hamulce to znaczy że nigdy nie jechałeś samochodem który naprawdę hamował.

Awatar użytkownika
Kubcia
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-16, 23:06
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kubcia » 2010-06-16, 18:12

no moim zdaniem heble w gti sa slabee a chcial bym zrobic wszystko tak zeby to mialo rece i nogi ;) tylko dalej mnie meczy temat jak to dobrze rozwiazac. A orietuje sie ktos ile kosztuje regeneracjia zaciskow? albo ma jakis pomys na przod cos wiekszego plug and play :) pozdr.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-16, 20:34

Tylko hmm.. tu troszkę się mijamy z tematem lub może sprostujmy.

uważam że heble od GTI są dobre do normalnego poruszania sie po drogach itp. aby wyhamować z dużej prędkości np. na autostradzie itp.

Jeżeli ma być samochód na tor tak jak Coobcia, to jak najbardziej należy wsadzić BIG BREAK kóry pasuje pod dany setup :]

Teraz chyba się zrozumieliśmy :P

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2010-06-16, 22:10

Ryba pisze:Najwidoczniej masz lipne heble... i sam nie wiesz co jest z nimi nie tak, dlatego chcesz je zmienić.

MacGayver miał dobrze poskładane heble w swoim sunnym GTI. To byłą żyleta.. !! Nie było strachu czy to na mokrym czy to na suchym zapie***.. Sam czasem bałem się jak z nim smigałem czy to na autostradzie czy to na zwyklej drodze.. Mimo dohamowania parę razy z 220 -230 swoich właściwosci nie straciły... a ABS działał aż miło


Nikt ale to nikt nie powie mi że sprawne heble w GTI nie radzą sobie z zatrzymaniem samochodu... :evil:
Ryba dobrze pisze zaciski od gti dają rade tylko należy je odpowiednio zregenerować
najlepiej rozebrać je oddać do piaskowania potem tylko poskładać na nowych gratach
dobre klocki i tarcze i naprawdę zestaw wystarczający
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-06-16, 22:15

Wszystko było zrobione, nie wystarcza, jeżeli ktoś choć raz jechał samochodem który hamuje. O ile w GTI jeszcze da się to jako tako przeboleć, o tyle w GTI-R to już jest kpina a nie hamulec.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Zell
stały bywalec
Posty: 111
Rejestracja: 2009-12-09, 08:17
Lokalizacja: Lbn

Post autor: Zell » 2010-06-17, 07:37


Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-17, 07:55

Zestaw bardzo zacny :) Ale teraz pytanie jakie są koszty utrzymania takich hebli..

Jakie klocki i jakie tarcze i jaka cena :)

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2010-06-17, 11:10

A czy zacisków od P11 GT pod tarczę 280x24 nie dałoby się zaimplementować? na tarczach 280x24, 4x100 z megane Scenic?

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-06-17, 16:11

Tarcza 282mm również z MG ZR ma 4x100mm. Kwestia jest tylko odsadzenia tarczy.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Kubcia
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-16, 23:06
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kubcia » 2010-06-21, 17:40

Panowie a jak wyglada sprawa adaptacji przednich zaciskow z primery p11 gt? da rade bo tam tarcza wieksza itd :) a rozstaw srob nie wiem jaki jest.. :-)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-21, 21:02

Rozstaw większy. Z tego co pamiętam to 4X114. Regeneracja zacisku to nie trudna sprawa. Reperaturki, jak pamiętam to koszt ok. 40-50zł/szt. Robota nie powinna kosztować więcej niż 200zł za komplet 4szt. Piaskowanie można sobie darować bo to nie wpływa na sprawność zacisku. Stan przewodów jest również ważny. Jak byś był zainteresowany to możemy zrobić opcję: wysyłasz do mnie, ja regeneruję i odsyłam do Ciebie.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Kubcia
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-16, 23:06
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kubcia » 2010-06-21, 22:08

Bodek to umowmy sie tak ze wpadne do CIebie, bo bedee w Wawie to mogl bym wtedy do Ciebie wpasc :) przewody i tarcze nowe kupie a zregenerowac zaciski wpadne do Ciebie :) obecnie jestem teraz w Anglii ale nie dlugo wracam wiec bede dzialal :)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-06-21, 22:52

W anglii masz masę zestaw big brake do sunny w rozsądnych pieniądzach. Przewody również, ja miałem stamtąd ściągane.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Kubcia
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-16, 23:06
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kubcia » 2010-06-22, 00:52

Albo nie umiem szukać albo złe szukam, albo nie wiem gdzie szukać bo na ebay.co.uk nic nie ma same chore ceny. Przewody znalazłem ale zestawów żadnych za rozsądne pieniądze nie znalazłem. A dokładnie skad sciagales jakieś namiary coś? I co masz za zestaw u siebie? :) pozdro Kubcia

Awatar użytkownika
Zell
stały bywalec
Posty: 111
Rejestracja: 2009-12-09, 08:17
Lokalizacja: Lbn

Post autor: Zell » 2010-06-22, 08:59


Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-06-23, 17:25

Big break nie ściągnąłem bo robimy to na miejscu na brembo zaciskach ale było kilka stron gdzie cały zestaw wychodził w podobnych pieniądzach, zresztą Zell dał jeden przykład.
Przewody mam viper performance, ściągał to sajfer, wcześniej samco też brałem od niego, dobre ceny ma i dobry kontakt.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-23, 19:55

Kubcia, jak byś się zdecydował to jesteśmy w kontakcie. Regeneracja, nowy płyn się zapoda, wymieni ewentualnie przewody itp. Numer masz niżej :)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2010-11-21, 22:36

Odgrzeje kotleta. Rozkminiał ktoś z was jak to by było z heblami od 200sx'a? Dziury w tarczy wywiercić to nie problem ale czy jest dużo rzeźby żeby to skleić? Taki zestaw wyszedł by dużo taniej niż ten z Brembo od Puga a 280mm na 4 tłoczkach w lekkim Sunnym by już hamowało :-) Szukałem po australijskich forach ale tam przeszczepiali części z aut u nas niedostępnych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”