Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Wybór zawieszeine do Almery N16

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Wybór zawieszeine do Almery N16

Post autor: tomiw » 2010-04-27, 08:02

Mam spory dylemat w wyborze zawieszenia do mojej Almery N16, seria już w rozsypce więc chcę kupić coś konkretnego bo plany co do auta też mam konkretne ;) Auto głównie uliczne, ale może kiedyś jak będzie ku temu okazja chciałbym spróbować pojeździć nim po torze więc liczy się głównie jakość wybierania nierówności oraz trzymanie w zakrętach oraz trochę komfort, betonu bym nie chciał bo sporo kasy na dentystę wydałem :)
Z tego co znalazłem w necie mam do wyboru następujące możliwości:

W miarę dobre zestawy:
Amor + sprężyna, tu coś już wiadomo:
- Kayaba Ultra SR + sprężyny -30: FK lub Weitec lub Eibach. Mas jeździ na Kayaba z Weitec, Onyx na Kayaba z Eibach i twierdzą że prowadzenie się poprawiło, są zadowoleni
- Koni Sport + sprężyny - 30: FK lub Weitec lub Eibach. Spootie w swojej Almerze Gti-R miał żółte Koni i nie był do końca zadowolony, niestety nie wiadomo jakie sprężyny

Więc może coś lepszego (?)
Gwint, same nie wiadome, nikt w PL chyba nie miał w Almerze:
- AP Sportfahrwerke - najtańszy ale czy najgorszy? - Podbno robią je w fabryce KW: http://www.dcperformance.co.uk/uprated/ ... lmera.html
- Weitec - JDL twierdzi że to praktycznie to samo co KW V-1: http://www.dcperformance.co.uk/uprated/ ... lmera.html
- KW V-1 - nie trzeba przedstawiać: http://www.dcperformance.co.uk/uprated/ ... lmera.html

Z góry dzięki za pomoc!

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-05-01, 15:09

Właśnie - mam Kayaba Ultra SR i Weitec'ki -30/-30.
Te Kayaby to naprawdę zajebiste amortyzatory :)
Zdaje się, że Onyx testował wcześniej Koni ale przegrały z KYB.
Weitec jest dosyć twardy, co na naszych drogach da się trochę odczuć (szczególnie tył), ale rekompensuje to w pełni bardzo dobre trzymanie w zakrętach :D

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-05-11, 16:50

Po chuju dużo wypowiedzi :-o
Zamówiłem gwint Weiteca, zobaczymy co to będzie ;)

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2010-06-01, 14:35

tomiw, jak zalozysz napisz jak wrazenia, moze jakies fotki by sie zglebowanej almy przydaly :)
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-06-03, 15:09

Zawieszenie już włożone:

viewtopic.php?p=24964#24964

Wrażenia jak najbardziej pozytywne :) Może jeszcze trochę tył obniżę ale czekam aż się wszystko ułoży.

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2010-06-03, 18:19

Co ona tak wysoko stoi? U mnie na samych sprezynach nizej osadzona jest.

http://img535.imageshack.us/img535/6640 ... 06001w.jpg Fota nie najlepsza, ale widac co trzeba.
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-06-03, 19:44

Porównaj sobie z moimi zdjęciami z przed montażu gwinta, wtedy to stałą naprawdę wysoko. Trochę winę za to możne również ponoszą opony bo mam 205/55 R16. Ale mam mam jeszcze spory zakres regulacji w dół bo teraz jest w 3/4 wysokości :-)

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2010-06-04, 15:38

No to w dol ja jak najbardziej :D
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-06-06, 21:35

Prowadzi się dobrze, na razie zostanie tak jak jest :)

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2010-06-11, 18:25

Kto co lubi, ale dla mnie jak juz gwint to gleba jak sie da :D
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-06-12, 23:54

I bokiem przez progi zwalniające :P

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2010-06-13, 12:35

Przejedziesz przez kazdy prog z pewnoscia :)
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”