![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Strach kupować w Twoich okolicach samochódvixo pisze: I kolejne 8primer do których przymierzałem też było niby bite bo nie pasuje a powinna
Będę testerem to zdam relację czy wpłynęła na auto i jak się sprawujemarlos90 pisze:nie wyglądają na "masywne i pewne"
Do forumowych też mierzone byłoZielkq pisze:Strach kupować w Twoich okolicach samochód
a jak duże będzie to miało znaczenie przy tej różnicy materiałów?VE Killer pisze:ja osobiście preferuję rozpórki z rury bezszwowej a nie profila kwadratowego ze szwem
VE Killer pisze:nie za bardzo też rozumiem po co robić rozpórki z fasolkami jeśli samochód nie był bity to nie może być rozbieżności w rozstawach pomiędzy różnymi egzemplarzami tego samego modelu
to też właśnie rozpórki były robione na niebitym egzemplarzu P11, a to że są fasolki to właśnie dlatego że nadwozie pracuje i wychodzą drobne różnice. Można by zrobić pod niebite auto, ale sądzę że sporo forumowiczów powiedziałoby że rozpórki są niedobre bo nie pasująVE Killer pisze:wystarczy mieć dostęp do jednego niebitego samochodu i rozpórki są ogarnięte
tak faktycznie jest to normalne w daewoo tico i starych zgnitkachnicek-1213 pisze:Pewno, że ma. Karoseria w brew pozorom nie jest sztywna. Prosty przykład jak podniesiesz auto na lewarku np lewy przód to drzwi od kierowcy bądą się ciężej zamykać i to jest normalne
[ Dodano: 2014-10-12, 16:31 ]
No tak ale jak już jest zdeformowana buda to nie ma przeciwwskazań aby zamontować tak jak jest. CO innego jak rozpórka była zamontowana fabrycznie.