Jakie sportowe sprężyny do Sunny GTI?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Złożyłem zawias. Jest twardo, bardziej niż się spodziewałem. Miałem okazje jeździć na progresywnych Weitecach w 100NX i tamte były sporo miększe niż te MTSy. Zastanawiam się czy nie stoi teraz na odbojach i będę to musiał sprawdzić. Nie czuć charakterystyki progresywnej ale to dobrze. Wóz przysiadł według mnie ok. 40-50mm względem serii z przodu i ok. 30-40 z tyłu. Fotki wrzucam w swój temat. Wysokich garbów nie łapie ale z przodu pod zderzakiem jest mało miejsca (krawężniki wszystkie moje). Charakterystyka zawieszenia jest w miarę dobra ale mam wrażenie, że przydał by się jeszcze twardszy amorek. Na naszych drogach, przy wysokich prędkościach dość mocno skacze.
[ Dodano: 2010-02-28, 16:15 ]
Sunny na sprężynach MTS
lepszego na razie nie mam
[ Dodano: 2010-02-28, 16:15 ]
Sunny na sprężynach MTS
lepszego na razie nie mam
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
No właśnie sprzedający nie wiedział które są przednie a które tylne Zadzwoniłem do MTS i tam mi powiedzieli. 100112 tył; 100163 przód. W zasadzie przód i tył dość znacznie różnią się długością ale w tanich wynalazkach różne rzeczy się zdarzają
hansior, u Ciebie leżał by praktycznie tak samo.
hansior, u Ciebie leżał by praktycznie tak samo.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- hansior
- doświadczony forumowicz
- Posty: 202
- Rejestracja: 2009-12-15, 00:24
- Lokalizacja: Poręba k. Zawiercia
To to nie jest pakowane kompletami? . Dziwne trochę...ja jak fk kupowałem to były ładnie w pudełku kompletem zapakowane .
U mnie problem jest taki że mam już jednego niskopodłogowca w domu (ostatnio na śniegu brat zawiesił się podłogą na lekko wystającej studzience ), a suniacz jest autem do pracy itp. Chce go lekko posadzić i utwardzić ale nie aż tak żebym musiał zwracać uwagę na kazdy próg itp
U mnie problem jest taki że mam już jednego niskopodłogowca w domu (ostatnio na śniegu brat zawiesił się podłogą na lekko wystającej studzience ), a suniacz jest autem do pracy itp. Chce go lekko posadzić i utwardzić ale nie aż tak żebym musiał zwracać uwagę na kazdy próg itp
CENTO & NYSKA
SPRZEDAM 4 OPONKI 175/65r14 Dębica Furio
SPRZEDAM 4 OPONKI 175/65r14 Dębica Furio
Postanowiłem usztywnić swojego sunniacza i jako laik w tych tematach mam pytanie do Was :
Do wyboru mam springi H&R oraz MTS... H&R wychodzą o jakies 200zl drożej... i tutaj pytanie jakie mogą być realne różnice w jeździe na podanych springach. Będę zakładał je na seryjne amory i wiem ze w przypadku H&R wytrzymają to na pewno ale MTS kładzie przód dużo niżej i nie wiem czy ori amory to wytrzymają? I na których zachowam więcej komfortu bo po zimie drogi w lublinie są w tragicznym stanie ??
Do wyboru mam springi H&R oraz MTS... H&R wychodzą o jakies 200zl drożej... i tutaj pytanie jakie mogą być realne różnice w jeździe na podanych springach. Będę zakładał je na seryjne amory i wiem ze w przypadku H&R wytrzymają to na pewno ale MTS kładzie przód dużo niżej i nie wiem czy ori amory to wytrzymają? I na których zachowam więcej komfortu bo po zimie drogi w lublinie są w tragicznym stanie ??
Odgrzeje kotleta
W moim składziku klamotów leżą sprężyny z Sunnego GTI-R i teraz moje pytanie czy są one twardsze i trochę obniżą mojego słonecznika czy będzie odwrotny efekt jako że gti-r waży ~1200 a moj 5d HB 1000+
Jeżeli ma to jakieś znaczenie to są srebrne i mają jakieś nalepki ale nie mogę z nich nic odczytać.(chyba fabryka)
Ktoś coś wie na ten temat.
W moim składziku klamotów leżą sprężyny z Sunnego GTI-R i teraz moje pytanie czy są one twardsze i trochę obniżą mojego słonecznika czy będzie odwrotny efekt jako że gti-r waży ~1200 a moj 5d HB 1000+
Jeżeli ma to jakieś znaczenie to są srebrne i mają jakieś nalepki ale nie mogę z nich nic odczytać.(chyba fabryka)
Ktoś coś wie na ten temat.
A ja spytam przy okazji- używał ktoś FK Automotive obniżające? Bo zastanawiam się albo nad nimi, albo MTSy, do seryjnych amortyzatorów póki co.
EDIT:
Uploaded with ImageShack.us
Hej, mam taki mały problem, wytargałem sprężynę z Sunny GTI z mcphersona (przód) i w porównaniu do MTS jest BARDZO długa
Macie może pomysł, o co biega? Bo te MTSy są okej raczej, czyli że ktoś wsadził takiego dużego springa na przód?!
Jutro będę rozbierał innego mcphersona z 1,4, zobaczę co tam wyjdzie, ale troszkę się przeraziłem taką długą sprężyną.
Może ktoś ma na wierzchu sprężynę z GTI albo wie jaką powinna mieć wysokość?
EDIT:
Uploaded with ImageShack.us
Hej, mam taki mały problem, wytargałem sprężynę z Sunny GTI z mcphersona (przód) i w porównaniu do MTS jest BARDZO długa
Macie może pomysł, o co biega? Bo te MTSy są okej raczej, czyli że ktoś wsadził takiego dużego springa na przód?!
Jutro będę rozbierał innego mcphersona z 1,4, zobaczę co tam wyjdzie, ale troszkę się przeraziłem taką długą sprężyną.
Może ktoś ma na wierzchu sprężynę z GTI albo wie jaką powinna mieć wysokość?
No w sumie o twardości nie myślałem...
Ale na przykład tylna MTSa i seria różnią się właśnie o te 3 cm
Uploaded with ImageShack.us
No nic, jutro wybadam jak ten spring z 1,4 będzie wyglądał
Ale na przykład tylna MTSa i seria różnią się właśnie o te 3 cm
Uploaded with ImageShack.us
No nic, jutro wybadam jak ten spring z 1,4 będzie wyglądał
Okej, dzięki Mac
Teraz mam kolejną zagwózdkę...
Jak zamontować te sprężyny, czy gęste zwoje na dole, czy na górze?
Piszą ludzie, że gęste na górze, żeby zmniejszyć masę nieresorowaną..
Bodek zaś założył z gęstymi na dole i podobno dystrubutor tak zaleca.
Zgodnie z napisami jak bym chciał, to z przodu byłyby gęste zwoje u góry, a z tyłu gęste na dole.
Sam już nie wiem..
EDIT
No i jest zonk
Dzwoniłem do dystrybutora/producenta (http://www.mts-technik.pl/pl/index.php) i jakiś koleś mi powiedział, że przednie mają iść tak, jak są na nich napisy, czyli gęstymi zwojami do góry..
A z tyłem mi nie potrafił powiedzieć, bo nie mają takich na magazynie akurat... ?!?
A z tego, co pisał Bodek wynika, że dystrybutor mu zalecił gęstymi zwojami do dołu?!
Ja tego nie ogarniam, to jest jakaś porażka z tą "firmą".
Teraz mam kolejną zagwózdkę...
Jak zamontować te sprężyny, czy gęste zwoje na dole, czy na górze?
Piszą ludzie, że gęste na górze, żeby zmniejszyć masę nieresorowaną..
Bodek zaś założył z gęstymi na dole i podobno dystrubutor tak zaleca.
Zgodnie z napisami jak bym chciał, to z przodu byłyby gęste zwoje u góry, a z tyłu gęste na dole.
Sam już nie wiem..
EDIT
No i jest zonk
Dzwoniłem do dystrybutora/producenta (http://www.mts-technik.pl/pl/index.php) i jakiś koleś mi powiedział, że przednie mają iść tak, jak są na nich napisy, czyli gęstymi zwojami do góry..
A z tyłem mi nie potrafił powiedzieć, bo nie mają takich na magazynie akurat... ?!?
A z tego, co pisał Bodek wynika, że dystrybutor mu zalecił gęstymi zwojami do dołu?!
Ja tego nie ogarniam, to jest jakaś porażka z tą "firmą".
Założyłem Eibachy auto siadło hardcorowo bo przód -45mm tył -60 mm z miarka w reku, od środka błotnika do gleby. było tak P 63cm T 64,5 cm
a teraz jest P 59cm T 58cm i jest kicha bo tył siedzi niżej niż przód jutro zrobię lepszą fotke i wypierd... butle od LPG bo i tak nie używam
a tu różnica lewa tył jakaś tam, prawa eibach,
Update butla wyleciała (ale ta cholera ważyła, chyba gaz w niej jeszcze był ) i auto poszło 12 mm w górę czyli jest teraz po ok 59 cm, ciekawe kiedy tylne amorki(jakieś tanie olejówki) odmówią współparacy
a teraz jest P 59cm T 58cm i jest kicha bo tył siedzi niżej niż przód jutro zrobię lepszą fotke i wypierd... butle od LPG bo i tak nie używam
a tu różnica lewa tył jakaś tam, prawa eibach,
Update butla wyleciała (ale ta cholera ważyła, chyba gaz w niej jeszcze był ) i auto poszło 12 mm w górę czyli jest teraz po ok 59 cm, ciekawe kiedy tylne amorki(jakieś tanie olejówki) odmówią współparacy
Ostatnio zmieniony 2012-03-16, 18:32 przez ciapek, łącznie zmieniany 3 razy.