Instalacja w silniku 1.6 - polecamy, odradzamy
: 2009-11-30, 11:42
Mam P11 1.6 z 98r tylko że kombi. Założyłem instalkę II generacji firmy Bedini w październiku 2004r. przejechałem na niej ok 20tys km i nie mam żadnych problemów. na razie tylko raz wymieniłem świece i przewody WN tuż po założeniu instalacji. Nic zupełnie nic sie nie dzieje. W mieście pali mi 11,5l/100km gazu. Wszystko jest OK. tylko bagażnik sie zmniejszył
Podobnie jak u przedmówcy w mojej Primerze P11 jest LPG II generacji: reduktor BRC, komp. Autronic AL 700. Auto kupiłem już z zamontowanym gazem, od tego momentu zrobiłem 20kkm i bez problemów, poprzednik jednak chyba miał strzała, ale to chyba wina kabli WN bo od nowości były przez 8 lat. Spalanie 11-13 miasto (zależnie od stylu jazdy) trasa (7,5-10).
Mam GA16DE z instalacją II gen (Landi rezno), która już siedzi w aucie 5 lat. Nie jest rewelacyjna (teraz są na pewno lepsze), ale nie mam z nią większych problemów poza okresową regulacją.
Polecam instalację BRC, którą ma już kilkoro klubowiczów i wszyscy są z niej zadowoleni. Podstawa to odpowiedni mikser, prawidłowy montaż i porządna regulacja.
Ja posiadam Primerę P10 z silnikiem 1.6 i na razie slicznie lata na LPG. zrobilem ok 30000km na lpg w ciagu pol roku.
Jak zakladalem to pojechalem orientacyjnie spytac sie pierwszego lepszego mechanika czy nie bedzie problemu z instalacja to stwierdzil ze do tego silnika tylko sekwencje mozna wsadzic. Ale jak pojechalem do sprawdzonego gazownika "DRETAN" w Tanowie, to mi powiedzieli ze maja jakis patent na ten silnik.
A pali mi w trasie przy spokojnej jezdzie rowniutkie 8l/100km
ja mam 1,6 z 96r - ostatnia P10 przed wejsciem P11 - zalozylem gaz II generacji z mikserem w filtrze powietrza - bez tulejki wpusczanej pomiedzy tzw goracy drut czyli przepływomierz - dlaczego? bo jak wiecie do czego słuzy przepływomierz to mój gazownik tez to wiedzial i nie chcial by mi na benie szarpało - na razie chodzi extra na gazie - w tłumiku koncowym troche strzela ale to wina zbyt bogatej mieszanki - zreszta specjalnie tak ustawionej przez gazownika - czemu? nie wiem ale mi ma to zmniejszyc i wyrównac na kompie. Rewelka na razie - ile pali jeszcze nie wiem ale po wyjezdzeniu mojego baku w kole - podam dane. Cena? 1700zł -na podsespołach tomasetto z elektroniką Autronic - podobno tylko ta elektronika nadaje sie do nissanów do tego silnika 1,6 w 100 % bezkolizyjnie.
Witam ja hulam na instalce II generacji także przejechałem już około 50 tkm bez żadnych przygód dopiero wczoraj zmieniałem pierwszy raz swiece do założenia, auto ma przejechane 165 tkm i O problemów. Instalka jest firmy BRC sterowanie Autronic. Szczerze polecam.
Miałem II gen... 3 m-ce. Zmieniłem na sekwencję (stag300, tomasetto, valtek żółty) i samochód nie do poznania!! Jak bym siedział w innym wozie!! TYLKO I WYŁĄCZNIE SEKWENCJA! i życie znowu jest piękne...
Temat o instalce II generacji a nie ma w nim informacji o prawidłowym mikserze do tego silnika czyli ga16de
Zatem jaki ten mikser powinien być:
Sprawdzone konfiguracje: (mniejszy otwór nad przepływomierzem)
-> 37mm, 11mm
-> 36mm, 16mm (35mm, 15,5mm -mierzone na górze) W tym przypadku trochę szarpie na Pb przy niskich obrotach)
Tak to wygląda:
Mam taka prosbe o podsumowanie bo czytam i generalnie wychodzi ze gazem II generacji nie ma problemu, a obecnie moja narzeczona chce kupic primere P11 1.6 z gazem, ( z sekwencyjnym auta nie uswiadczysz) i po prostu prosilbym o podsumowanie czy warto i nie wtopimy i czy nie ma jakis duzych spadkow mocy ?
Poczytalem jeszcze troche forum i zaczyelo mnie tez krecic w strone 1.8, 2.0 ( tylko czy 1.8 nie jest awaryjny ? niektorzy tak pisza)
Wiec prosba gaz + ktory silnik, auto glownie bedzie jezdzic na trasie, wiec zalezy mi na ekonomii
Śmiało bierz 1.6
ostatnio na trasie kraków- nowy sącz przy spokojnej jeździe spalił 7l/100, paliwo kosztowało mnie 12 zł
Jak Ci będzie mało mocy albo będą jakieś problemy z ustawieniem równych wolnych obrotów to montujesz blosa
Opis BLOSA TU
Podobnie jak u przedmówcy w mojej Primerze P11 jest LPG II generacji: reduktor BRC, komp. Autronic AL 700. Auto kupiłem już z zamontowanym gazem, od tego momentu zrobiłem 20kkm i bez problemów, poprzednik jednak chyba miał strzała, ale to chyba wina kabli WN bo od nowości były przez 8 lat. Spalanie 11-13 miasto (zależnie od stylu jazdy) trasa (7,5-10).
Mam GA16DE z instalacją II gen (Landi rezno), która już siedzi w aucie 5 lat. Nie jest rewelacyjna (teraz są na pewno lepsze), ale nie mam z nią większych problemów poza okresową regulacją.
Polecam instalację BRC, którą ma już kilkoro klubowiczów i wszyscy są z niej zadowoleni. Podstawa to odpowiedni mikser, prawidłowy montaż i porządna regulacja.
Ja posiadam Primerę P10 z silnikiem 1.6 i na razie slicznie lata na LPG. zrobilem ok 30000km na lpg w ciagu pol roku.
Jak zakladalem to pojechalem orientacyjnie spytac sie pierwszego lepszego mechanika czy nie bedzie problemu z instalacja to stwierdzil ze do tego silnika tylko sekwencje mozna wsadzic. Ale jak pojechalem do sprawdzonego gazownika "DRETAN" w Tanowie, to mi powiedzieli ze maja jakis patent na ten silnik.
A pali mi w trasie przy spokojnej jezdzie rowniutkie 8l/100km
ja mam 1,6 z 96r - ostatnia P10 przed wejsciem P11 - zalozylem gaz II generacji z mikserem w filtrze powietrza - bez tulejki wpusczanej pomiedzy tzw goracy drut czyli przepływomierz - dlaczego? bo jak wiecie do czego słuzy przepływomierz to mój gazownik tez to wiedzial i nie chcial by mi na benie szarpało - na razie chodzi extra na gazie - w tłumiku koncowym troche strzela ale to wina zbyt bogatej mieszanki - zreszta specjalnie tak ustawionej przez gazownika - czemu? nie wiem ale mi ma to zmniejszyc i wyrównac na kompie. Rewelka na razie - ile pali jeszcze nie wiem ale po wyjezdzeniu mojego baku w kole - podam dane. Cena? 1700zł -na podsespołach tomasetto z elektroniką Autronic - podobno tylko ta elektronika nadaje sie do nissanów do tego silnika 1,6 w 100 % bezkolizyjnie.
Witam ja hulam na instalce II generacji także przejechałem już około 50 tkm bez żadnych przygód dopiero wczoraj zmieniałem pierwszy raz swiece do założenia, auto ma przejechane 165 tkm i O problemów. Instalka jest firmy BRC sterowanie Autronic. Szczerze polecam.
Miałem II gen... 3 m-ce. Zmieniłem na sekwencję (stag300, tomasetto, valtek żółty) i samochód nie do poznania!! Jak bym siedział w innym wozie!! TYLKO I WYŁĄCZNIE SEKWENCJA! i życie znowu jest piękne...
Temat o instalce II generacji a nie ma w nim informacji o prawidłowym mikserze do tego silnika czyli ga16de
Zatem jaki ten mikser powinien być:
Sprawdzone konfiguracje: (mniejszy otwór nad przepływomierzem)
-> 37mm, 11mm
-> 36mm, 16mm (35mm, 15,5mm -mierzone na górze) W tym przypadku trochę szarpie na Pb przy niskich obrotach)
Tak to wygląda:
Mam taka prosbe o podsumowanie bo czytam i generalnie wychodzi ze gazem II generacji nie ma problemu, a obecnie moja narzeczona chce kupic primere P11 1.6 z gazem, ( z sekwencyjnym auta nie uswiadczysz) i po prostu prosilbym o podsumowanie czy warto i nie wtopimy i czy nie ma jakis duzych spadkow mocy ?
Poczytalem jeszcze troche forum i zaczyelo mnie tez krecic w strone 1.8, 2.0 ( tylko czy 1.8 nie jest awaryjny ? niektorzy tak pisza)
Wiec prosba gaz + ktory silnik, auto glownie bedzie jezdzic na trasie, wiec zalezy mi na ekonomii
Śmiało bierz 1.6
ostatnio na trasie kraków- nowy sącz przy spokojnej jeździe spalił 7l/100, paliwo kosztowało mnie 12 zł
Jak Ci będzie mało mocy albo będą jakieś problemy z ustawieniem równych wolnych obrotów to montujesz blosa
Opis BLOSA TU