Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] NadiRa Red P10 Invitation

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

[ Primera] NadiRa Red P10 Invitation

Post autor: NadiR » 2010-04-10, 23:38

Trochę zwlekałem z opisaniem swojej P10 tki, na która się przesiadłem z P11 GT nie wiedząc czemu :mrgreen: ;) , aby opisać konkretnie ukończony projekt, ale niestety nie będzie aż tak bogato bo będzie racjonalna przesiadka ;), aczkolwiek cześć zaplanowanych modów zostanie zrealizowana.



Model: Nissan Primera P10 1.6 96' Invitation
Silnik: GA16DE - seryjnie 90km
Zawieszenie: Amorki Tokico - + seryjne sprężyny
Układ wydechowy - seryjny
Układ dolotowy - rura alu fi70 + stożek JR (wolna odma)
Elektronika: seria
Układ hamulcowy: Tył: tarcze TRW + klocki Ferodo Premier, Przód: Tarcze TRW (kończą się i do wym. na Mikoda) + Klocki Kashiyama (ogólnie nie polecam)
Wnętrze: jasne i seryjne, czyste i pachnące ;)
Koła: 15"x7" ET37 + 195/50 Bridgestone Turanza ER300
Body Kit - seryjny bez festyniarskich akcentów.
Audio: JVC+usb ze średniej półki



Mody::

-EGR - zaślepiony - aż 10 gr.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


-73c- założony

Obrazek
Obrazek


-kolektor 4-2-1 - będzie


-dolot - będzie chyba taki:
Obrazek

-wałek ssący od DS - założony, by Coobcio

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


- +zapłon - przyspieszony samemu ;)


- mod rozrządu by Coobcio - zrobione

Obrazek
Obrazek





Z optyki i trakcji:

-czerwone zaciski

Obrazek
Obrazek
Obrazek


- lotka od GT czeka

Obrazek
Obrazek


- białe kółeczka 15x7" + laczki Bridgestone Turanza ER300 (polecam!!) - praktycznie nówki
będą jeszcze dekielki ala nismo ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


To będą wszystkie mody tak do granicy 115km na seryjnych wtryskach i ciśnieniu i jakoś wystarczy ;) .



Foty kilka miechów po zakupie, jeszcze ze starym przed liftowym grillem i starych alu: na dniach zakładam nowy zestawik :p i zrobię świeże.

Reszta będzie uaktualniania w miarę rozwoju co by do zlot już na gotowo wsio ogarnąć ;)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:45 przez NadiR, łącznie zmieniany 13 razy.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-04-11, 04:36

szkoda, ze to nie sr20, ale jak sie nie ma co sie lubi, to sie modzi co sie ma :-P Primera wyglada na bardzo zadbana ;-) w jakim stanie nadkola i progi? felgi jak najbardziej pasuja do czerwonego :mrgreen: gril zmieniasz na poliftowy? czym rózni sie wersja Invitation od zwykłych wersji, cieżki jest taki spojler z GT? ogólnie autko mi sie pdoba i trzymam kciuki za projekt :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-11, 05:12

Wygląda przepięknie!!! Nie ma jak P10, najłepsza Prima Nissana :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-11, 06:54

NadiR pisze:-dolot - będzie chyba taki:
Taki to bedzie Ci wiecej cieplego powietrza brał niż seria. Ogółem ładne auto :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-11, 07:49

Jest mój motor do wzięcia, 130 KM piechotą nie chodzi. Parę drobnych modów i 160 masz jak w banku. ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-04-11, 08:00

no śliczna ta primerka ;) białe fele będą super wyglądać na niej jak już założysz zapodaj foto !:) no i POWODZENIA w poszukiwaniu GTi :D

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2010-04-11, 09:47

Yhh chcialem sie postawic na kresce z tym mocnym GA a tu taki psikus ;) No ale spoko, 115 tez moze byc :)

Powdzenia w modach

pzdr
rz

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-11, 10:03

haha no proszę moja była lotka teraz widze do kogo trafiła :P

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-04-11, 10:10

Edytowalem troche post bo strona sie delikatnie rozjechala (ostatnie 5 zdjec bylo w jednym rzedzie).

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-11, 10:22

KTR pisze:szkoda, ze to nie sr20, ale jak sie nie ma co sie lubi, to sie modzi co sie ma :-P Primera wyglada na bardzo zadbana ;-) w jakim stanie nadkola i progi?
No niestety nie SR ;) Rudej niemalże zero było i jest oczywiście, jedynie pod klamkami było kilka baboli bo to chrom-metal, ale od ręki porządnie zrobione, podwozie Helmut konserwował, a ja poprawiłem + profile - Noxudolem i jest cacy ani grama rudej :)
KTR pisze:mieniasz na poliftowy? czym rózni sie wersja Invitation od zwykłych wersji, cieżki jest taki spojler z GT? ogólnie autko mi sie pdoba i trzymam kciuki za projekt :)
pozdro
Grill zmieniony już dawno w kolorze.
Klima jest, 2 poduchy, 2x elektr. szyby, abs, i ładne piękne klameczki :mrgreen:

Jak zapodam nowe koła to zrobię aktualne foty.
Spoiler, ja wiem, z 6-7kg waży?
Bombel pisze: Taki to bedzie Ci wiecej cieplego powietrza brał niż seria
Możliwe, na razie przymiarki.
xTomek pisze: Wygląda przepięknie!!! Nie ma jak P10, najłepsza Prima Nissana :-D
Dzięki, ale jeszcze się na dniach upiększy ;)
Ryba pisze: haha no proszę moja była lotka teraz widze do kogo trafiła :P
Świat jest mały :mrgreen:

pozdro

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-11, 15:46

No przecież masz SR20 do wzięcia
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-04-11, 16:10

nawet dwa SR20 do wziecia :P

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-11, 16:54

I tak się mija z celem bo przekładać całą elektr., wiązkę no i w dod. samemu raczej sobie z tym nie poradzę, wiec jakieś 4-5 koła nie moje.... Wole sprzedać 1.6 ... i np. do
P11 GT wrócić ;) jak mam pakować tyle w 1.6; seria jest już fajna i można spokojnie familie wozić... co innego jak się robi 90% rzeczy samemu.
Taka ogólnie koncepcja aby kupić "nowy" mocny familiowóz, a ja sobie coś z czasem.

P10 tka w sumie kupiona była na naukę dla żony, więc nie chciałem jej dawać tyle mocy od razu, ale ogólnie polubiłem ten wóz bo kupiłem naprawdę w bdb stanie.
Teraz już ostro zapie...... i jej mało heh ;) dlatego trzeba gł. mocniejszy wóz, ale familyjny, a ja sobie coś dla siebie z czasem zbuduje do odgruzowania co by przy nismo pozostać.




ps. ale macie 2.0 130km czy od GT?
Napiszcie PW co to za motorownie, a ja się dowiem ile przekładka, ale raczej odpuszczę.

Awatar użytkownika
TOMMY1981
fanatyk nissana
Posty: 912
Rejestracja: 2009-12-09, 11:24
Lokalizacja: PLESZEW

Post autor: TOMMY1981 » 2010-04-11, 17:56

Mam ten sam problem.Pakować w 1.6 czy szukać całej GT.na razie ograniczyłem się do egr'a i dolotu.

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-11, 18:22

TOMMY1981 pisze:Mam ten sam problem.Pakować w 1.6 czy szukać całej GT.na razie ograniczyłem się do egr'a i dolotu.
no P11 to już dużo cięższa bryka, więc tylko GT ;) później dobry dolocik zapłon 4-2-1 i masz ponad 160km i jest już dobrze, a koszty nie żadne.

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-04-11, 18:40

NadiR, nie wiesz, że teraz moda na dłubanie GA16DE? Bądź trendy. Poza tym czekam cały czas na te grube wchodzenie pod maskę. :-) U mnie zaszły pewne zmiany dalej in da making. Do zlotu się ogarnę. Obyś zrobił podobnie.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-11, 18:43

I tak się mija z celem bo przekładać całą elektr., wiązkę no i w dod. samemu raczej sobie z tym nie poradzę,
Nadir Co Ty gadasz... samemu nie dasz rady ???? Proszę cię. Wszystko da sie zrobić. Sam jestem przykładem że jest to osiągalne. Powiem więcej robiłem to bez warunków (za akademikiem) Miałem dwa wozy jedną skrzynkę z narzędziami i podst. klucze. W dwa tygodnie ( po pracy, pracując nad autem) oprócz silnika i zawiechy wszystko było przełożone. Reszte musiałem robić już w mojej miejscowości u kumpla w blaszaku gdzie nawet prądu nie było a co dopiero taki larytas jak kanał :P Ten etap również zajął mi koło 2 tygodni :)

Tak wiec wszystko da się zrobić jak się bardzo chce. :)

Awatar użytkownika
TOMMY1981
fanatyk nissana
Posty: 912
Rejestracja: 2009-12-09, 11:24
Lokalizacja: PLESZEW

Post autor: TOMMY1981 » 2010-04-11, 18:55

Rozumiem ,że wkładałeś silnik od GT?Możesz zdradzić ile Cie to kosztowało?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-11, 18:58

Od razu przeproszę za OT

2tys rozbity GT, gdzie ta inwestycja zwróciła mi sie w 80%

tu masz wszystko :)

viewtopic.php?p=27816#27816

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-04-11, 19:09

NadiR pisze: ps. ale macie 2.0 130km czy od GT?
Napiszcie PW co to za motorownie, a ja się dowiem ile przekładka, ale raczej odpuszczę.
SR20DEH, po znajomosci po taniosci odsprzedam :) pisz na PW jezeli jestes zainteresowany ;-)

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2010-04-11, 20:17

kolejne mocne GA16DE się zapowiada :-D muszę u siebie coś ruszyć bo na zlocie zostanę z tyłu :-/
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-12, 08:43

p'xxl pisze:NadiR, nie wiesz, że teraz moda na dłubanie GA16DE? Bądź trendy. Poza tym czekam cały czas na te grube wchodzenie pod maskę. :-)
Może i moda ;) ale:
http://www.youtube.com/watch?v=gwO5iMU5Rh4

Planowane grube wchodzenie nie wyda na dzień dzisiejszy.
115km wystarczy, chyba że się uda samemu z kolegą coś więcej zdziałać to i może 120-125 się przekroczy, ale to już max.

Szkoda że Katod nie daje z 80% rabatu to bym już miał co chciałem :mrgreen: , ale zagadam z nim tak czy owak.

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-04-12, 10:42

nadir aparat juz dzisiaj wyslany bedzie obiecuje :) i powodzenia w dalszych modach :) a wydech jakis luzniejszy bedzie ??

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-12, 16:02

sergiej pisze:nadir aparat juz dzisiaj wyslany bedzie obiecuje :) i powodzenia w dalszych modach :) a wydech jakis luzniejszy bedzie ??
No czekam bo z zapłonem nie ruszę :/

A wydech może i się ruszy, ale jak już to zwykła stal, + kat + przelot i jakiś dobry końcowy, myslałem nad STi.... tylko nie wiem czy go upchnie.
Na razie 4-2-1 + zapłon + wałek od DS i hamka :P

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2010-04-12, 16:23

NadiR pisze: Na razie 4-2-1 + zapłon + wałek od DS i hamka :P
A nie szkoda kasy na hamke? Lepiej ta 100-ke wpakowac chociazby w glebe ;)

pzdr
rz

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-12, 16:26

rz pisze:A nie szkoda kasy na hamke?
Na zlocie bedzie za 50 zł :)

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-12, 17:27

No na razie kolektor + zapłon i wałek DS. Po tym chciał bym wiedzieć ile jest km bo
dalej jak pójdę poza teoretyczne 115km to trzeba będzie zwiększyć ciśnienie paliwa i dac regulator albo i też wtryski przełożyć od 2.0...

Kolektor już zaklepany i niedługo będzie na pokładzie:

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-04-12, 18:59

paczka poszla priorytetem ...a ile za ten kolektor dales ?? bo mnie kusi ...

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-12, 19:12

sergiej pisze:paczka poszla priorytetem ...a ile za ten kolektor dales ?? bo mnie kusi ...
Poszło PW ;)

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2010-04-12, 22:50

NadiR, a do mnie też możesz na PW na temat kolektora proszę :mrgreen: bo bardzo mnie kusi bo obecne 107,3KM to już mało :-/
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”