 
  , aby opisać konkretnie ukończony projekt, ale niestety nie będzie aż tak bogato bo będzie racjonalna przesiadka
 , aby opisać konkretnie ukończony projekt, ale niestety nie będzie aż tak bogato bo będzie racjonalna przesiadka  , aczkolwiek cześć zaplanowanych modów zostanie zrealizowana.
, aczkolwiek cześć zaplanowanych modów zostanie zrealizowana.  Model: Nissan Primera P10 1.6 96' Invitation
Silnik: GA16DE - seryjnie 90km
Zawieszenie: Amorki Tokico - + seryjne sprężyny
Układ wydechowy - seryjny
Układ dolotowy - rura alu fi70 + stożek JR (wolna odma)
Elektronika: seria
Układ hamulcowy: Tył: tarcze TRW + klocki Ferodo Premier, Przód: Tarcze TRW (kończą się i do wym. na Mikoda) + Klocki Kashiyama (ogólnie nie polecam)
Wnętrze: jasne i seryjne, czyste i pachnące

Koła: 15"x7" ET37 + 195/50 Bridgestone Turanza ER300
Body Kit - seryjny bez festyniarskich akcentów.
Audio: JVC+usb ze średniej półki
Mody::
-EGR - zaślepiony - aż 10 gr.




-73c- założony


-kolektor 4-2-1 - będzie
-dolot - będzie chyba taki:

-wałek ssący od DS - założony, by Coobcio




- +zapłon - przyspieszony samemu

- mod rozrządu by Coobcio - zrobione


Z optyki i trakcji:
-czerwone zaciski



- lotka od GT czeka


- białe kółeczka 15x7" + laczki Bridgestone Turanza ER300 (polecam!!) - praktycznie nówki
będą jeszcze dekielki ala nismo
 
 




To będą wszystkie mody tak do granicy 115km na seryjnych wtryskach i ciśnieniu i jakoś wystarczy
 .
 .Foty kilka miechów po zakupie, jeszcze ze starym przed liftowym grillem i starych alu: na dniach zakładam nowy zestawik
 i zrobię świeże.
 i zrobię świeże. Reszta będzie uaktualniania w miarę rozwoju co by do zlot już na gotowo wsio ogarnąć








 Primera wyglada na bardzo zadbana
  Primera wyglada na bardzo zadbana  w jakim stanie nadkola i progi?  felgi jak najbardziej pasuja do czerwonego
 w jakim stanie nadkola i progi?  felgi jak najbardziej pasuja do czerwonego  
   












 U mnie zaszły pewne zmiany dalej in da making. Do zlotu się ogarnę. Obyś zrobił podobnie.
 U mnie zaszły pewne zmiany dalej in da making. Do zlotu się ogarnę. Obyś zrobił podobnie. ?? Proszę  cię. Wszystko da sie zrobić. Sam jestem przykładem że jest to osiągalne. Powiem więcej robiłem to bez warunków (za akademikiem) Miałem dwa wozy jedną skrzynkę z narzędziami i podst. klucze. W dwa tygodnie ( po pracy, pracując nad autem) oprócz silnika i zawiechy wszystko było przełożone. Reszte musiałem robić już w mojej miejscowości u kumpla w blaszaku gdzie nawet prądu nie było a co dopiero taki larytas jak kanał
?? Proszę  cię. Wszystko da sie zrobić. Sam jestem przykładem że jest to osiągalne. Powiem więcej robiłem to bez warunków (za akademikiem) Miałem dwa wozy jedną skrzynkę z narzędziami i podst. klucze. W dwa tygodnie ( po pracy, pracując nad autem) oprócz silnika i zawiechy wszystko było przełożone. Reszte musiałem robić już w mojej miejscowości u kumpla w blaszaku gdzie nawet prądu nie było a co dopiero taki larytas jak kanał 



