[B12] Przekaźnik pompy paliwa
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[B12] Przekaźnik pompy paliwa
Witam wszystkie dobre dusze
Od wczoraj szukam gdzie w moim nissanie Sunny B12 1.6 16V jest przekaźnik Pompy paliwa i nie mogę znaleźć. Ma ktoś może taką wiedzę i chętnie się nią podzieli?
Pozdrawiam
Piotrek
Od wczoraj szukam gdzie w moim nissanie Sunny B12 1.6 16V jest przekaźnik Pompy paliwa i nie mogę znaleźć. Ma ktoś może taką wiedzę i chętnie się nią podzieli?
Pozdrawiam
Piotrek
Niestety jak kupowałem to piękne auto to był jedyny egzemplarz z blachą w dobrym stanie i żeby cieszyć się na co dzień tym ponadczasowym wyglądem to musiałem się zdecydować na swap.
Jak tylko skończę ten projekt to zaprezentuję go na tym forum z pełną wyceną tego przedsięwzięcia. Jestem już bliziutko. Potrzebuję tylko podłączyć pompę pod nową wiązkę.
Jak tylko skończę ten projekt to zaprezentuję go na tym forum z pełną wyceną tego przedsięwzięcia. Jestem już bliziutko. Potrzebuję tylko podłączyć pompę pod nową wiązkę.
Niestety zdjęć nie mam, bo tel. mi się utopił, a silnik już siedzi, ale wszystko postaram się rzetelnie opisać.
Ogólne koszty samego swapu to:
Silnik kupiłem w komplecie ze skrzynią, pompą paliwa, chłodnicą, przednim zawieszeniem, tarczami, instalacją i komputerem za 1100zł
Później musiałem kupić komputer, bo ten ze 100NX'a miał immo, i koszt zdjęcia immo byłby za duży. Komputer kupiłem od Sentry z 93 roku za 100zł.
i to tyle wydatków.
Silnik musiałem wymienić razem ze skrzynią. Niestety bez przespawania łap sie nie obyło (zdjęcia wyśle jak założœ nowy temat). Półośki są te same.
Teraz bawię sie z wiązką. Mam już iskrę i jak tylko będę miał chwilę to podłącze pompe i sie zobaczy czy będzie działać. Coś czuję, że największy problem, będzie z podłączeniem zegarów i kontrolek.
Więcej szczegółów jak odpalę autko. A wszystko dokładnie będę opowiadał na zlotach
Moderatorów przepraszam za offtop
Ogólne koszty samego swapu to:
Silnik kupiłem w komplecie ze skrzynią, pompą paliwa, chłodnicą, przednim zawieszeniem, tarczami, instalacją i komputerem za 1100zł
Później musiałem kupić komputer, bo ten ze 100NX'a miał immo, i koszt zdjęcia immo byłby za duży. Komputer kupiłem od Sentry z 93 roku za 100zł.
i to tyle wydatków.
Silnik musiałem wymienić razem ze skrzynią. Niestety bez przespawania łap sie nie obyło (zdjęcia wyśle jak założœ nowy temat). Półośki są te same.
Teraz bawię sie z wiązką. Mam już iskrę i jak tylko będę miał chwilę to podłącze pompe i sie zobaczy czy będzie działać. Coś czuję, że największy problem, będzie z podłączeniem zegarów i kontrolek.
Więcej szczegółów jak odpalę autko. A wszystko dokładnie będę opowiadał na zlotach
Moderatorów przepraszam za offtop
Podciśnienie.
Po 3 spalonych komputerach,.. po wielu zmienionych świechach i przewodach... i po wielu nocach w garażu udało mi się odpalić moją "bestię". Silnik ma piękną kompresję. Pięknie wkręca się na obroty (ahh.. ten dźwięk ), ale mam jeszcze jeden problem.
Silnik w ogólnie nie trzyma obrotów. Tj. gdy puszczam gaz, auto od razu gaśnie. Niestety jestem informatykiem, a nie mechanikiem i pomaga mi mechanik, który specjalizuję się głównie w Volkswagenach. Udało nam się ustalić że jest to wina (jakiś) podciśnień i z tego co ustaliliśmy jest to wina 3 gumowych "rurek", na które nie mamy pojęcia. One są zlokalizowane w okolicach przepływki (skąd wychodzą napiszę jutro po południu). Może ktoś wie z czym one mają być połączone?
P.S. Jak tylko skończe to zrobię kompletne How-To co trzeba zrobić i kupić żeby taki SWAP działał bez zarzutu. Na razie napiszę, że na pewno trzeba kupić silnik bez immo (100nx GTI do 95r. i stara Sentra. Tylko w sentrze trzeba nieco inaczej przewody łączyć .
Pozdrawiam i do jutra
Silnik w ogólnie nie trzyma obrotów. Tj. gdy puszczam gaz, auto od razu gaśnie. Niestety jestem informatykiem, a nie mechanikiem i pomaga mi mechanik, który specjalizuję się głównie w Volkswagenach. Udało nam się ustalić że jest to wina (jakiś) podciśnień i z tego co ustaliliśmy jest to wina 3 gumowych "rurek", na które nie mamy pojęcia. One są zlokalizowane w okolicach przepływki (skąd wychodzą napiszę jutro po południu). Może ktoś wie z czym one mają być połączone?
P.S. Jak tylko skończe to zrobię kompletne How-To co trzeba zrobić i kupić żeby taki SWAP działał bez zarzutu. Na razie napiszę, że na pewno trzeba kupić silnik bez immo (100nx GTI do 95r. i stara Sentra. Tylko w sentrze trzeba nieco inaczej przewody łączyć .
Pozdrawiam i do jutra
http://nissan4u.com/parts/100nx/el_b13/1994_5/type_6/ tutaj poszukaj schematów podciśnień, ewentualnie w "sam naprawiam", a na ciepłym silniku też gaśnie? Bo może to poprostu wina silniczka krokowego?
Ewentualnie popatrzył bym w "Sam Naprawiam" odnośnie regulacji
Ewentualnie popatrzył bym w "Sam Naprawiam" odnośnie regulacji
Sorry za nieobecność. Chyba doszedłem. Te podciśnienia dochodzą do rury od przeływki, której nie dostałem z silnikiem. Krokowiec jest sprawy. Sprawdziałem. A silnik działał tylko dobrze jak się co ok. 0.5s przytykało te rurki palcem. Co do CA18DET to też nad nim myślałem, ale ciężko znaleźć taki w którym byłyby dobre panewki, a najbardziej to mi się podobała opcja z SR16VVL, ale niestety to drogi biznes http://allegro.pl/silnik-nissan-1-6-16v ... 74767.html
Jeszcze raz dzięki za pomoc
Jeszcze raz dzięki za pomoc