Niestety zdjęć nie mam, bo tel. mi się utopił, a silnik już siedzi, ale wszystko postaram się rzetelnie opisać.
Ogólne koszty samego swapu to:
Silnik kupiłem w komplecie ze skrzynią, pompą paliwa, chłodnicą, przednim zawieszeniem, tarczami, instalacją i komputerem za 1100zł
Później musiałem kupić komputer, bo ten ze 100NX'a miał immo, i koszt zdjęcia immo byłby za duży. Komputer kupiłem od Sentry z 93 roku za 100zł.
i to tyle wydatków.
Silnik musiałem wymienić razem ze skrzynią. Niestety bez przespawania łap sie nie obyło (zdjęcia wyśle jak założœ nowy temat). Półośki są te same.
Teraz bawię sie z wiązką. Mam już iskrę i jak tylko będę miał chwilę to podłącze pompe i sie zobaczy czy będzie działać. Coś czuję, że największy problem, będzie z podłączeniem zegarów i kontrolek.
Więcej szczegółów jak odpalę autko. A wszystko dokładnie będę opowiadał na zlotach
Moderatorów przepraszam za offtop