Kejk pisze:zewnętrzną i to dość dokładnie +/-1`
potwierdzam
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
niedługo będę się zagłębiał w strefę kabelkową i nie omieszkam przekazać informacji co, gdzie i dlaczego. Zapewne brak jakiegoś czujnika.
UPDATE
Siwy_223 Jakie masz wyposażenie jeszcze? grzane dupy, wycieraczki na reflektorach(ciekawostka te lampy nie mają elektrycznej regulacji wysokości),ABS. Nie jest to przypadkiem wersja skandynawska/Szwedzka?
rozgrzebałem dzisiaj wnętrze(specjalnie dla Ciebie
Kejk ![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
) i teraz tak:
1. sprawdziłem który to kabelek w zegarach (czerwone kółeczko)
na zegarku oznaczono to miejsce SIG/signal powinna tam być śrubka
2. czujnik znajduje się na słupku przed chłodnicą tam gdzie jest montowany klakson (ale się skur.... naszukałem
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
)
4. kabelki dochodzące do czujnika zielony/żółty pasek (-); jasnozielony (+) odłączona kostka na zapłonie 5,5V; czujnik podłączony 2,2-2,3V; masa czy jest i czy przewodzi zapomniałem sprawdzić
Jurto sprawdzę którą stroną wiązki idą kabelki rozrząd/aku oraz oporność tego ustrojstwa zamrażarka-> pełne słońce
Wszystko działałem na odłączonym ECU więc nie jest to kwestia softu, a zegarek działa na zapłonie
Jutro działam dalej bo dzisiaj telefonem sobie przyświecałem
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)