[Note] I stała się światłość. Ewangelia Jana 3:16.
Moderator: Zielkq
sądzę że moje malutkie odstępstwo od przepisów łatwiej da się ukryć niż twoją techniczną rewolucję
żarówki są identyczne, nic nie trzeba przerabiać, żadnych zmian w układzie zasilania,spryskiwaczy, układów samopoziomowania, ksenonowe palniki od razu zdradza kolor
. Żadnych dodatkowych kosztów ani przeróbek, jeśli stwierdzę, że przeszkadzają innym - po prostu w ciągu 5 minut wrócę do zwykłych 
Ale mnie awaria nie groziła 
a przy obciązeniu 100W nie byłbym pewien o elektrykę.
a przy obciązeniu 100W nie byłbym pewien o elektrykę.
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
robiłem dziś test drogowy, mimo że moim zdaniem światła ustawione są prawidłowo, przesunąłem o jedną działkę na regulatorze wiązkę światła w dół. Jeździłem po mieście więc nie mogłem ocenić jak wygląda zasięg i siła drogowych, ale na mijania nikt mnie nie "karcił" błyskaniem swoich świateł. Widać nie jest aż tak źle? Aha! - na opakowaniu żarówek podają, że po 5 minutach nagrzewają się do 200 stopni Celsjusza co mnie nieco wystraszyło ( plastikowe odbłyśniki) ale porównałem opisy z opakowaniami na zwykłych H-4 i tam pisze dokładnie to samo. Uważam że zima problemu przegrzewania się reflektorów być nie powinno
Mam pośrednie rozwiązanie pomiędzy zwykłymi standardowymi żarówkami, a żarówkami 100W-owymi.
Proponuje następujące rozwiązanie:
Moc żarówki - 80W (mijania) / 100W (długie)
np. http://www.allegro.pl/item876554526_zar ... jdowa.html
Żarówki te produkowane są w fabrykach OSRAM
http://www.jota.net.pl/index.php?idkat=9
Proponuje następujące rozwiązanie:
Moc żarówki - 80W (mijania) / 100W (długie)
np. http://www.allegro.pl/item876554526_zar ... jdowa.html
Żarówki te produkowane są w fabrykach OSRAM
http://www.jota.net.pl/index.php?idkat=9
A ja własnie zamówiłem dwie paki Philips X-TREME
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
W mieście rzadko kiedy ktoś miga, przetestuj na trasie.Dar1962 pisze:robiłem dziś test drogowy, mimo że moim zdaniem światła ustawione są prawidłowo, przesunąłem o jedną działkę na regulatorze wiązkę światła w dół. Jeździłem po mieście więc nie mogłem ocenić jak wygląda zasięg i siła drogowych, ale na mijania nikt mnie nie "karcił" błyskaniem swoich świateł. Widać nie jest aż tak źle? Aha! - na opakowaniu żarówek podają, że po 5 minutach nagrzewają się do 200 stopni Celsjusza co mnie nieco wystraszyło ( plastikowe odbłyśniki) ale porównałem opisy z opakowaniami na zwykłych H-4 i tam pisze dokładnie to samo. Uważam że zima problemu przegrzewania się reflektorów być nie powinno
Ja osobiście bym sobie zainstalował taki szperacz (na wzór amerykańskiej policji) i jak ktoś by miał za mocne żarówki albo źle ustawione światła to kierował bym szperacza prosto w kierowcę jadącego z przeciwka
A 100W żarówki wypalają dosyć szybko odblaski.
HehTruszczu pisze: Ja osobiście bym sobie zainstalował taki szperacz (na wzór amerykańskiej policji) i jak ktoś by miał za mocne żarówki albo źle ustawione światła to kierował bym szperacza prosto w kierowcę jadącego z przeciwka![]()
Może ak-47 sobie zamontujesz?
"Żyję w kraju w którym wszyscy chcą mnie zrobić w ch... za moją kase"
Strachy na lachy - "Żyję w kraju"
Strachy na lachy - "Żyję w kraju"
finger a czy oślepianie innych kierowców poprzez pseudoxenony, źle ustawione lampy czy złe żarówki to nie jest po prostu chamstwo ? Potem oczy bolą od takich świateł. Najbardziej nie lubię właśnie drogowego chamstwa i cwaniactwa, nie wpuszczanie innych, zajeżdżanie drogi, wymuszanie... masakra nasze drogi to jakaś istna samowolka 
Wystarczy dbać o reflektory jak za ciemno to zatrzymać się i przeczyścić, dobre markowe żarówki i jest jasność
Wystarczy dbać o reflektory jak za ciemno to zatrzymać się i przeczyścić, dobre markowe żarówki i jest jasność
Jasne, są ludzie i ludziskaTruszczu pisze:finger a czy oślepianie innych kierowców poprzez pseudoxenony, źle ustawione lampy czy złe żarówki to nie jest po prostu chamstwo ? Potem oczy bolą od takich świateł. Najbardziej nie lubię właśnie drogowego chamstwa i cwaniactwa, nie wpuszczanie innych, zajeżdżanie drogi, wymuszanie... masakra nasze drogi to jakaś istna samowolka
Wystarczy dbać o reflektory jak za ciemno to zatrzymać się i przeczyścić, dobre markowe żarówki i jest jasność
Ale żeby od razu się tak 'napinać'
Jeżdżąc Note zdarza mi się 'dostać' długimi od innych użytkowników dróg chociaż jadę na krótkich (żarówki standardowe). Często tak macie?
"Żyję w kraju w którym wszyscy chcą mnie zrobić w ch... za moją kase"
Strachy na lachy - "Żyję w kraju"
Strachy na lachy - "Żyję w kraju"
Nie no ja się nie napinam
Po prostu często muszę jeździć po nocy i denerwuje te świecenie przez innych. Czasem komuś się nie chce nawet pokrętełkiem w aucie reflektorów obniżyć i dają po oczach, potem wracasz do domu a uczucie w oczach jakbyś spawał bez maski 
Kiedyś mi ktoś mignął po tym jak w nierówność poprzeczną wpadłem (nie była jakaś duża) ale pewnie ten z przeciwka pomyślał że mu migam to mi od migał 
Czasem są bardziej przewrażliwieni ode mnie i chyba chcieli by aby auta z przeciwka jechały na postojówkachJeżdżąc Note zdarza mi się 'dostać' długimi od innych użytkowników dróg chociaż jadę na krótkich (żarówki standardowe). Często tak macie?
DobreHeh
Może ak-47 sobie zamontujesz?
Ja akurat wole jeździć nocą mały ruch i spokój na drogach, a żarówki mam mocniejsze troszeczkę bo +30% i nikt mi nie mruga, że za wysoko albo coś. Co jakiś czas sprawdzam ustawienia, a jak mam trochę bagażu to obniżam o jeden i jest GIT
A jest jeszcze jedna sprawa nie każdy umie w nocy jeździć, więc to jest efektem mrugania część na pewno jest przewrażliwiona.
Ło matko ,aleście się rozpisali
To ja za zestaw ksenonów musiałbym chyba z pancerfausta dostać 
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
xenony z dobrze działającym czujnikiem poziomowania i często czyszczone spryskiwaczem są spoko 
A z pancerfausa to tira który zapomni tą całą choinkę (na dachu ze 4 lampiszony i na dole drugie tyle) wyłączyć czasem
Kiedyś jak zaczynałem dopiero jazdę autem nauczył mnie taki tir, że należy zmienić światła na krótkie, przez jakiś dłuższy czas miałem plamę przed oczami
A z pancerfausa to tira który zapomni tą całą choinkę (na dachu ze 4 lampiszony i na dole drugie tyle) wyłączyć czasem
Kiedyś jak zaczynałem dopiero jazdę autem nauczył mnie taki tir, że należy zmienić światła na krótkie, przez jakiś dłuższy czas miałem plamę przed oczami
Ja pisałem o tym "pseudo zestawie" bez czujnika i sprysków. 
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
spryski w akcji można zobaczyć na you tube chyba w wersji na Ukrainę lub Rosję, auto wygląda jak predator atakujący obcego 
http://www.youtube.com/watch?v=A_JX1Wir ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=PuWJ2FdL ... re=related
a tu jakiś ruski test oświetlenia
http://www.youtube.com/watch?v=FQBvkySxSy0
a tu sympatyczna reklama
http://www.youtube.com/watch?v=C9jzmamv ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=A_JX1Wir ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=PuWJ2FdL ... re=related
a tu jakiś ruski test oświetlenia
http://www.youtube.com/watch?v=FQBvkySxSy0
a tu sympatyczna reklama
http://www.youtube.com/watch?v=C9jzmamv ... re=related
- stefino
- fanatyk nissana
- Posty: 303
- Rejestracja: 2009-12-16, 21:06
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Ja byłem bardzo zadowolony z Blue Vision od Philipsa, teraz mam również Philipsy Allweather- dość ciężko je dostać- ale świecą bardzo ładnie- są żółto-fioletowe. Jeżeli chodzi o trwałość- ciężko powiedzieć- Bluebirdem robię 8tys rocznie z czego większość na dziennych helli(łącznie pobierają 12W) - i ten manewr polecam Wam wszystkim- nie dość że oszczędzacie na paliwie, żarówkach i odbłyśnikach to jeszcze jaka wielka satysfakcja z tego że możecie się choćby trochę sprzeciwić idiotycznemu przymusowi świecenia za dnia. Podłączenie wykonałem samemu- w ten sposób że sterowane są z czujnika ciśnienia oleju- na zasadzie odcinania "masy", potrzebny mi był przekaźnik 12V 5-cio stykowy. Dla chętnych wyślę schemat wg którego wykonałem połączenia.
Widzę że niektórzy z Was stosują takie praktyki jak odpalanie z włączonymi światłami... Jaki to ma cel? Przecież nie dość że akumulator ma w tym momencie mniejszy "zapas" prądu na rozruch to jeszcze dajecie żarówkom prezent w postaci skoków napięcia- co zmniejsza ich trwałość. Rozumiem natomiast jeżeli ktoś przed odpaleniem auta na chwilę włączycie np dmuchawę i na czas rozruchu ją wyłączycie- spowoduje to wzrost temperatury elektrolitu i rozruch będzie nieco łatwiejszy mimo że prądu w akumulatorze ubędzie.
Widzę że niektórzy z Was stosują takie praktyki jak odpalanie z włączonymi światłami... Jaki to ma cel? Przecież nie dość że akumulator ma w tym momencie mniejszy "zapas" prądu na rozruch to jeszcze dajecie żarówkom prezent w postaci skoków napięcia- co zmniejsza ich trwałość. Rozumiem natomiast jeżeli ktoś przed odpaleniem auta na chwilę włączycie np dmuchawę i na czas rozruchu ją wyłączycie- spowoduje to wzrost temperatury elektrolitu i rozruch będzie nieco łatwiejszy mimo że prądu w akumulatorze ubędzie.
Prezentacja beżowego Bluebirda: viewtopic.php?t=939 Prezentacja czerwonego Bluebirda: viewtopic.php?t=946
No to jednak byś miał pancerfausa ode mnieJACKO29 pisze:Ja pisałem o tym "pseudo zestawie" bez czujnika i sprysków.
A apropo tego aliena i pradatora (te spryski przy większych prędkościach się to nie odpadną ?
Szukam jakiś dobrych mgłowych dysz i z chęcią wymienię swoje badziewiaste sikające 4 strumieniami (w tym 1 sika na podszybie i nie chce się wyregulować:) )
Ze świateł dziennych to podobają mi się tylko diodowe typu audi. Przyzwyczaiłem się do włączania i jazdy ze światłami non stop, w sumie to po części popieram ten przepis
Ale podłączenie przez czujnik ciśnienia oleju jest ciekawym rozwiązaniem.
Szukałem takiego zderzaka na rosyjskich aukcjach ,ale albo nie było ,albo nie umiałem 
Co do ksenonów,wszystko było by ok,gdyby nie ta poświata silnego swiatła nad odcięciem światłocienia.
Co do ksenonów,wszystko było by ok,gdyby nie ta poświata silnego swiatła nad odcięciem światłocienia.
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
Truszczu, spryskiwacze w Note są mgłowe - i to mi się bardzo podoba, szczególnie jak widzę niektóre droższe auta, w których spryskiwacze sikają strumyczkami.
A tak przy okazji - wczoraj przepaliła mi sie żaróweczka przedniego kierunkowskazu (przebieg niecałe 40 000 km). Od razu poznałem, bo i kontrolka i pozostałe kierunkowskazy po tej stronie zaczęły migać dużo szybciej. A wymiana - prosta sprawa, zajęłą mi może 1 minutę i to na mrozie przy sypiącym śniegu.
A tak przy okazji - wczoraj przepaliła mi sie żaróweczka przedniego kierunkowskazu (przebieg niecałe 40 000 km). Od razu poznałem, bo i kontrolka i pozostałe kierunkowskazy po tej stronie zaczęły migać dużo szybciej. A wymiana - prosta sprawa, zajęłą mi może 1 minutę i to na mrozie przy sypiącym śniegu.
a'propos spryskiwaczy z you tube - nie wiem czy zauważyliście,ze na postoju tak zapieprzają że myją przy okazji przednią szybę a może i kawałek dachu

wymiana wszystkich przednich lampek w note to czysta rozkosz, jak jest z tyłu jeszcze nie trenowałem ale te śruby w bumerangach nie wyglądają zachęcająconotek-a pisze:przepaliła mi sie żaróweczka
Do śrub w bumerangach musisz sie zaopatrzyć w sztorcową 10.Odkręceenie to nie problem,kłopot pojawia się w momencie wyjęcia klosza,można sobie krzywdę zrobić oj można 
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
Ja na chwilę wrócę do żarówek 100W. Sam przez jakiś okres używałem H4 w micrze i H7 w focusie - kupiłem żarówki Farenheita. Prócz tego, że kostki w micrze i w focusie się przytopiły to w focusie ( klosze "plastikowe"- clear ) widać ciemne plamy na lampie, coś w rodzaju nalotu/ okopcenia w rogach lampy. Nie jest to coś co przeszkadza w użyteczności ale pewnie powstało przy zbyt dużym nagrzewaniu się żarówki. W micrze tego nie widać - ale może dlatego, że klosz nie jest przeźroczysty. Jednym dużem atutem było jasne świecenie i oświetlanie drogi - nigdy mi nikt nie zasugerował, że oślepiam. Sprawdzam światła 2x w roku na stacji diagnostycznej.
Wróciłem do żarówek o standartowej mocy też Farenheit - świecą niebieskawo i do tego białe diody na postojówki. Jak nie zapomnę to porobię fotki.
Wróciłem do żarówek o standartowej mocy też Farenheit - świecą niebieskawo i do tego białe diody na postojówki. Jak nie zapomnę to porobię fotki.
Z nissanem od 2005 roku
Często?Złośliwość przedmiotów martwych bywa bardzo złośliwa,o jeden raz za mało zajrzysz i masz kłopot,a poza tym czy warto kombinować z większą mocą mając cały czas na uwadze potencjalną awarię oświetlenia?
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
Tak,tylko nie jesteś w stanie wizualnie określić stopnia stwardnienia kostki,a to jest jeden z etapów do rozsypki,zazwyczaj w najmniej odpowiednim momencie.Te czarne kostki mają to do siebie ze robią się twarde,kruche i ni stąd ni zowąd rozsypuja sie.
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
Wczoraj nabyłem drogą kupna białe diody do postojówek. Założyłem i ... okazało się, że świecą na niebiesko - światła mijania są białe a te wyraźnie niebieskie. W dzień wydają się bardziej białe, bo światła mijania przy bielutkim śniegu świecą po prostu na żółto. Chyba pojadę do tego sklepu i zapytam, czy się facio nie pomylił i dał mi niebieskie.