[K11] Drgania na kierownicy
Moderator: mimier
- Kristover86
- wiem o czym pisze
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-03, 00:31
- Lokalizacja: Bytom
[K11] Drgania na kierownicy
Witam ponownie mam takie pytanie,czy to normalny objaw w k11 ze jadąc powyżej 100km/h czyli 110 i więcej to cała kierownica drży w rękach ze masakra do 100 jest ok, w k 10 tak nie miałem właśnie opony z felgami przemieniłem z k10 do tej mojej k11 co teraz jeźdzę bo były nowe,i na tych oponach w mikrze k10 śmigałem nawet 140 km na autostradzie i było ok a tu 110km/h i trząsie w rękach muszę dwoma rękoma trzymać kierownica lub zwalniać do 100km/h,opony to dębica navigator 2 i pisze ze na tych oponach śmigałem wcześniej w k10 i tak nie było, po prostu przemieniłem je do teraz mojej obecnej k11 a k10 zezłomowałem bo miała dziury w podłodze a ze opony z felgami pasowały to zmieniłem i są to tak zwane całoroczne oponki więc jak w k10 przy 140km było ok to nagle teraz w k11 jest nie ok na nich, a zawieszenie mam ok bo robiłem tydzień temu przegląd i jest wszystko dobrze.
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
- Kristover86
- wiem o czym pisze
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-03, 00:31
- Lokalizacja: Bytom
nie mam pojęcia bo wcześniej były łyse letnie opony które wraz z felgami przełożyłem z k11 do k10 i pojechałem na recykling właśnie na tych łysych oponach micrą k10 więc nie wiem,tylko ze to masakra 110 km mikrą i mam wirówkę na kierownicy takie drgania. No a teraz w k11mam Przód właśnie te dębica nawigator 2 a tył dębica frigo i to są opony ok bo kupowane w sklepie mają góra z 8 miesięcy przemienione z k10
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
- Kristover86
- wiem o czym pisze
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-03, 00:31
- Lokalizacja: Bytom
- Kristover86
- wiem o czym pisze
- Posty: 57
- Rejestracja: 2013-01-03, 00:31
- Lokalizacja: Bytom
Bzdura ... mała masa auta .. dobre ...
Trzeba zobaczyć, czy średnica otworu centrującego jest taka sama na felgach i na piaście. Jeśli jest inna to odkręć jedno koło - poluzuj nakrętki i dokręcaj po jednym obrocie każdą nakrętkę po kolei aż dokręcisz wszystkie nakrętki. Zrób tak samo z każdym kołem.
Trzeba zobaczyć, czy średnica otworu centrującego jest taka sama na felgach i na piaście. Jeśli jest inna to odkręć jedno koło - poluzuj nakrętki i dokręcaj po jednym obrocie każdą nakrętkę po kolei aż dokręcisz wszystkie nakrętki. Zrób tak samo z każdym kołem.
Z nissanem od 2005 roku
