Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[K11] Problem z zamykaniem drzwi z pilota k11

Moderator: mimier

Awatar użytkownika
Kristover86
wiem o czym pisze
Posty: 57
Rejestracja: 2013-01-03, 00:31
Lokalizacja: Bytom

[K11] Problem z zamykaniem drzwi z pilota k11

Post autor: Kristover86 » 2013-01-03, 00:45

Witam jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość mianowicie problem, posiadam micre k11 z 95r i mam tam auto alarm z imbolaizerem więc problem polega na tym ze, działało i przestało działać,otwieranie drzwi z pilota ok i reszta tez, a problem tkwi tylko w zamykaniu drzwi z pilota,proszę o pomoc bo nie wiem o co chodzi jest tam jakiś dziwny autoalarm i mam pilot jeden tylko na którym z przodu pisze CHECKMATE bardzo proszę o pomoc.
zszedłem do auta raz jeszcze sprawdzić no i jakoś zatrybiło i wszystko działa o dziwo nie wiem co to może być

Witam i znów nie działa zmieniłem baterie w pilocie i nic raz działa raz nie i teraz doszedł tez nawiew działa tylko na 4-tym biegu a auto stało 3 dni nie ruszane co chwile coś nowego pomocy bo powoli zaczynam nie lubić marki nissan miałem k10 nie miałem tam takich problemów jak w tym k11. POMOCY!!!!! wstawiam zdjęcie pilota jaki mam zeby było jaśniej http://www.skib-obudowy.pl/component/vi ... gory_id=22

Awatar użytkownika
snorlaxs
fanatyk nissana
Posty: 300
Rejestracja: 2013-01-01, 19:12
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: snorlaxs » 2013-01-03, 08:14

problem może tkwić w komunikacji pilota z centralką albo w samej centralce,
mam pytanko troche banalne ale czy w tych dniach jak auto stało były duże mrozy bo ja miałem tak, że siłowniki trochę przymarzły i nie mogłem otworzyć a zamknąć szło, po porządnym nagrzaniu samochodu problem zniknął
a co do nawiewu to nie mam pojęcia
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Obrazek

Awatar użytkownika
Kristover86
wiem o czym pisze
Posty: 57
Rejestracja: 2013-01-03, 00:31
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Kristover86 » 2013-01-03, 12:48

Witam Samochód stał 3 dni i były temperatury 0 do +2 stopnie więc wątpliwe żeby coś zamarzło, chyba ze w nocy mogła być temperatura minusowa ale nawet jak by to ile do - 3 max.

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2013-01-03, 15:16

Odnośnie dmuchawy :)

viewtopic.php?t=501
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
snorlaxs
fanatyk nissana
Posty: 300
Rejestracja: 2013-01-01, 19:12
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: snorlaxs » 2013-01-03, 16:02

nie no raczej nie powinno zamarznąć
pozostaje sprawdzenie czy kabelek od zamykania drzwi sie nie poluzował, więcej pomysłów na rozwiązanie tego problemu nie mam
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Obrazek

Awatar użytkownika
Kristover86
wiem o czym pisze
Posty: 57
Rejestracja: 2013-01-03, 00:31
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Kristover86 » 2013-01-04, 00:38

rozumiem ok a czy akumulator ma jakiś wpływ na ten autoalarm czyli na zamykanie drzwi bo coś mi nie trzyma pradu ładuje go całą noc i po tym ładowaniu jest około 13.50 a za 30 minut spada do 12.60 i nie chce ładowac prostownik nowy na bank ładuje moze to przez ten akumulator

Awatar użytkownika
elektryk1409
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elektryk1409 » 2013-01-04, 17:42

Najprościej to sprawdzisz podłączając prostownik i bawiąc się alarmem. Jeśli będzie działał prawidłowo to znaczy, ze winny jest akumulator

Awatar użytkownika
snorlaxs
fanatyk nissana
Posty: 300
Rejestracja: 2013-01-01, 19:12
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: snorlaxs » 2013-01-04, 18:13

Tak możesz sprawdzić. A jest jakaś różnica jak doładujesz na full i sie zaczniesz bawic "pstrykaniem"
a po 2 to alarm nie potrzebuje dużo energii
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Obrazek

Awatar użytkownika
elektryk1409
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elektryk1409 » 2013-01-04, 18:35

snorlaxs pisze: a po 2 to alarm nie potrzebuje dużo energii
Masz racje Bartłomieju ;) Ale centralka potrafi zgłupieć od skoków napięcia, a jak jest kiepski akumulator i nagle zadziałają dwa siłowniki i wszystkie kierunkowskazy to taki skok napięcia może być już niezły. Ale może też być na przykład tak, że siłownik już się kończy.

Awatar użytkownika
snorlaxs
fanatyk nissana
Posty: 300
Rejestracja: 2013-01-01, 19:12
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: snorlaxs » 2013-01-04, 18:44

no dobrze Patryku ale od razu wszystkie siłowniki się nie skończą, a swoją drogą jakby padły siłowniki to by się nie otwierał z pilocika ;D
może być to od skoków napięcia, ale niech sprawdzi kabelek zamykania dochodzący do siłownika "matki"
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Obrazek

Awatar użytkownika
elektryk1409
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elektryk1409 » 2013-01-04, 18:51

od razu wszystkie siłowniki się nie skończą
to akurat prawda, nie wiem skąd mi się wzięło że nie działa tylko strona kierowcy :-/
a swoją drogą jakby padły siłowniki to by się nie otwierał z pilocika
Siłownik może być tak uszkodzony, że otwiera bez problemu, ale z zamknięciem jest już kłopot ;) W sumie można byłoby to sprawdzić podając napięcie bezpośrednio na siłownik, najpierw zgodnie z polaryzacją a potem odwrotnie. Jeśli będzie działał w obie strony to znaczy że problem leży gdzie indziej

Awatar użytkownika
snorlaxs
fanatyk nissana
Posty: 300
Rejestracja: 2013-01-01, 19:12
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: snorlaxs » 2013-01-04, 18:59

elektryk1409 pisze:Siłownik może być tak uszkodzony, że otwiera bez problemu, ale z zamknięciem jest już kłopot
ale z tego co się orientuje to by wysyłał sygnał na drugi siłownik a tu 2 stoją w miejscu :/, albo oba są walniete w co wątpie
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Obrazek

Awatar użytkownika
elektryk1409
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elektryk1409 » 2013-01-04, 19:03

Chyba że:
- walnięta jest krańcówka w siłowniku i nie podaje sygnału na drugi siłownik
- oba siłowniki są podrzędne sterowane wyłącznie centralką, wówczas działają niezależnie od siebie

Awatar użytkownika
snorlaxs
fanatyk nissana
Posty: 300
Rejestracja: 2013-01-01, 19:12
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: snorlaxs » 2013-01-04, 19:14

no myśle że daliśmy koledze kilka pomysłów, teraz niech sprawdza ;D
elektryk1409 pisze:Chyba że:
- walnięta jest krańcówka w siłowniku i nie podaje sygnału na drugi siłownik
- oba siłowniki są podrzędne sterowane wyłącznie centralką, wówczas działają niezależnie od siebie
możliwe i to ;D
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Obrazek

Awatar użytkownika
Kristover86
wiem o czym pisze
Posty: 57
Rejestracja: 2013-01-03, 00:31
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Kristover86 » 2013-01-04, 20:19

no i mam problem z głowy naładowałem akumulator i działa jak głupi i alarm i zamykanie i otwieranie jeden problem z głowy a siłowniki wszystkie ok bo byłem u elektromechanika co alarmy podpina to mi sprawdził ze alarm oki, po prostu samo sie naprawiło po naładowani a moze sie reset zrobił no nie wiem w każdym razie po 18 godzinach ładowania i podłączeniu aku wszystko ok, tylko teraz problem z dmuchawą 1,2,3, nie wieje anie ciepłe ani zimne nic zero tylko 4-ty bieg dzała poprawnie,wiem ze to moze byc opornik ta płyka ale pewności nie mam ponieważ autko 3 dni stało pod blokiem a przed tymi trzema dniami dmuchawa dzałała,więc jakieś zjawiska paranormalne

[ Dodano: 2013-01-04, 20:22 ]
spróbuję wyciągnąć ten opornik i przynieść do domu,tylko co dalej he he ?????

Awatar użytkownika
elektryk1409
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elektryk1409 » 2013-01-04, 20:26

Jeżeli masz tylko 4 bieg to na 100% jest opornik. Musisz po prostu zobaczyć, czy wszystkie ścieżki na płytce są całe chociaż nie zawsze to widać na pierwszy rzut oka. Najprościej byłoby pomierzyć rezystancje poszczególnych ścieżek

Awatar użytkownika
Kristover86
wiem o czym pisze
Posty: 57
Rejestracja: 2013-01-03, 00:31
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Kristover86 » 2013-01-05, 20:19

ok dzięki za pomoc Alarm działa,otwieranie zamykanie też problem po części z akumulatorem no i z pilotem styki,a co do nawiewu to juz hula aż miło płytka nawaliła juz kumpel zlutował a ja pomalowałem lakierem do paznokci z 2 razy + bezbarwny z puszki tylko na ile to będzie działać jest możliwość ze za pół roku znów siądzie ale ok Dziękuje i pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Micra / New Micra”